abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45396171
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dom wijf, eikel.
Ah, dus hier gaat 'eigen verantwoordelijkheid' wel op? Heerlijk consequent toch ook, die slinksen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:02:11 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45416352
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 05:18 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ah, dus hier gaat 'eigen verantwoordelijkheid' wel op? Heerlijk consequent toch ook, die slinksen.
Is dit een vroege bijdrage voor de Fok! Clown Award 2007?

Overigens vind ik het wel sneu en lijkt het me wel zo redelijk als de organisatie op haar verantwoordelijkheid wordt aangesproken. Ging me meer om je typische StefanP reactie. Beetje zoals bovenstaande reactie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:11:07 #53
862 Arcee
Look closer
pi_74219354
quote:
Een rechtbank in Californië heeft een
schadevergoeding van 10,8 miljoen euro
toegekend aan de familie van een vrouw
die bij een wedstrijd waterdrinken om
het leven kwam.Wie het meeste water
dronk zonder te plassen,kreeg van een
radiostation een spelcomputer.De vrouw
stierf aan watervergiftiging.Het
radiostation ontsloeg tien mensen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:13:50 #54
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_74223503
Mijn god, moeten leven met de wetenschap dat je moeder is overleden omdat ze zo dom was watervergiftiging op te lopen bij een of ander stom spelletje... Dat worden wel een paar bezoekjes aan de zielenknijper voor die kids vrees ik.

Ik vind het altijd een beetje bizar, die enorm hoge bedragen die uit worden gekeerd. Het heeft iets 'vies': dit is hoeveel het doodgaan op deze manier waard is. Als die moeder was overleden omdat ze per ongeluk struikelt en in een ravijn valt, is dat net zo tragisch voor haar kinderen, ze zijn evengoed hun moeder kwijt. Maar op deze manier houden ze er een paar miljoenen aan over. Echt raar dat je als je ouder bent je zoveelste Ferrari kopen kan omdat ma zo stupide was watervergifting te krijgen. Het klinkt een beetje perverse of zo, de een z'n dood de ander z'n brood, en dan van je eigen moeder...
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')