Dit icoon is veel beterquote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
tvpeee
en waag het niet nu iets anders onder die link te krijgen!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit icoon is veel beter![]()
[afbeelding]
Of je slaat 'm zelf op en upload 'm via naar naar je eigen profielquote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en waag het niet nu iets anders onder die link te krijgen!![]()
thnx
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Archiee het volgende:
heeft iemand nog een leuk icoontje voor mij? deze is zo stom![]()
Bij het maken komt er toch meer kijken. De samples hebben is al een lastig punt denk ik....quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef CrustyClown het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die zelf wat muziek proberen te maken, of houden de meeste het bij het in elkaar mixen van cdtjes?
Ik knutsel wel is wat, maar dat blijft het ook bij omdat alleen fruity loops gewoon niet genoeg is om een complete track te maken...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef CrustyClown het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die zelf wat muziek proberen te maken, of houden de meeste het bij het in elkaar mixen van cdtjes?
en nu?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
fruity loops gebruikte ik vroeger altijd
handjes op het toetsenbord hequote:Op maandag 15 januari 2007 11:07 schreef Archiee het volgende:
haha, die grote is toch wat leuker hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |