abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45336182
quote:
In het zuiden van Thailand hebben moslimextremisten een boeddhistische man onthoofd. In een briefje dat ze bij zijn hoofd hebben achtergelaten, waarschuwen ze boeddhisten te blijven doden tot die hun land hebben verlaten.

De moslims zijn in de drie zuidelijke provincies in de meerderheid;radicale moslims streven er naar afscheiding. Zij plegen aanslagen op boeddhistische monniken en leraren omdat ze die zien als collaborateurs van de regering.

Moslims hebben de afgelopen drie jaar 1900 moorden gepleegd. Gisteren werden behalve de onthoofde man nog drie andere boeddhisten vermoord.
De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.

Bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C737ABF6982792.html
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45336186
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 14 januari 2007 @ 09:53:22 #3
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45336206
Als je leest wat ze allemaal uitspoken in het zuiden die moslims echt gruwelijk. Altijd maar burgers aanvallen. Ik hb hier op de Thaise tv hele reportages erover gezien. Het erge is nog dat de koning van Thailand had gezorgd dat er een Thaise vertaling van de Koran kwam en daar goed wat geld ingestoken heeft. Stank voor dank dus. Overal zie je eigenlijk dat moslims naar geweld grijpen. Er zijn natuurlijk ook gematigde moslims toch vraag ik me vaak af hoe erg zij deze daden vinden.
mai pen rai
pi_45336210
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Of je kan stellen dat ze gered worden van de hel.
pi_45336227
Ja joh iemand vermoorden hoort echt nog bij een geloof!

De islam en geen enkel ander geloof staat dat toe. Deze gasten komen rechtstreeks bij de duivel vandaan.
pi_45336239
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:56 schreef xman het volgende:
Ja joh iemand vermoorden hoort echt nog bij een geloof!

De islam en geen enkel ander geloof staat dat toe. Deze gasten komen rechtstreeks bij de duivel vandaan.
Vandaar dat er zoveel geestelijk leiders en andere moslims zo heftig protesteren tegen dit soort praktijken.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:06:08 #7
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_45336299
Echt... De islam is zo'n vredelievend geloof.....

En dan vinden ze het gek dat ze niet meer gerespecteerd worden...
Ze mogen van mij alle moslims aan de varkens voeren...
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
pi_45336326
1900 moorden in 3 jaar is ongelooflijk veel. De uitzaaiingen van het kankergezwel islam worden steeds kwaadaardiger. Daar hoor je al die israel-bashers niet over natuurlijk.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:12:24 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45336371
note++

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 19:39:34 ]
The truth was in here.
pi_45336410
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zie maar 1 oplossing... uitroeing van de Islam.
Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabie
  zondag 14 januari 2007 @ 10:23:03 #11
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_45336489
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:

[..]

De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.

Waarom moeten politieagenten dood?
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
pi_45336513
Ik vrees er echt voor dat we nog veel te stellen zullen krijgen met die moslims. Mensen, geniet van jullie vrijheid nu het nog kan. Het zal niet van lange duur meer zijn.
pi_45336524
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef KutKat het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
pi_45336558
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:
en boycot van producten uit Saoudie Arabie
Heeft dat land dan nog andere exportproducten behalve olie en haat?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45336681
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:26 schreef wonko het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:

[..]

Daar ?
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  zondag 14 januari 2007 @ 10:40:15 #16
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_45336687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrede voor moslims onderling dan wel.

Alle moslims zijn tenslotte mensen volgens de Koran.

Een ding dat hardline (lees extremistische) moslims nooit hardop zullen zeggen is dat volgens diezelfde Koran alle niet moslims varkens zijn.
En varkens (lees ongelovigen) mag je afmaken.
Niet dat er ook maar één moslim is die dat feitje ooit hardop durft te uiten, dus wordt de wereld steeds maar weer voorgehouden dat de islam een geloof van vrede en redelijkheid is 'want men mag mensen geen onrecht aandoen'.
Grappig genoeg is zo'n beetje 99,9% van de moslims niet in staat de zo geliefde koran in de taal waarin het boek origineel geschreven is te lezen en doen zij het met verminkte vertalingen die volgens Mohammed niet eens mogen bestaan.
En maar roepen dat het boek heilig is.
Nonsens is het.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:41:34 #17
113496 Vegitto
Der Meister
pi_45336698
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef KutKat het volgende:

[..]

Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."
games.fok.nl
Voor mensen met een grote piemel.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:55:02 #18
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_45336868
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:41 schreef Vegitto het volgende:

[..]

Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."
En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
  zondag 14 januari 2007 @ 11:01:00 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45336941
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:55 schreef KutKat het volgende:

[..]

En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?
Die hebben niets misdaan. Maar dat zijn mensen die wat terug kunnen doen. Dan lijkt het tenminste nog op een vrijheidsstrijd.
mai pen rai
pi_45339560
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef markvt het volgende:

[..]

[..]

Daar ?
????
Zeg ik daar vermoorden?
Ik zeg dat als ze iemand willen aanvallen dat ze dan politeagenten of soldaten moeten aanvallen..die kunnen zich nog verdedigen. Of is dat te moeilijk voor jullie?
  zondag 14 januari 2007 @ 13:01:34 #21
3542 Gia
User under construction
pi_45339799
Vreselijk. Ben blij dat mijn schoonzus met haar man en kindjes weg is uit Thailand. Ze woonden niet helemaal in het Zuiden, maar het werd daar overal spannend.

Leeft die koning eigenlijk nog? Ze verwachtten toch een burgeroorlog na zijn dood!!
pi_45339961
Mohammedanen geloven niet in vrede. Alleen in het slachten van ongelovigen.
Maar dat is allang bekend, behal;ve bij politiek links in dit land.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 14 januari 2007 @ 13:07:54 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45339964
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabie
Uitroeien is leuker.
The truth was in here.
pi_45340343
1/13/07 Thailand Pattani 1 0 Islamists murder a Buddhist policeman on his way to work.
1/13/07 Thailand Yala 1 0 A Buddhist firefighter is shot to death by radical Muslims in front of his office
1/12/07 Thailand Yala 1 0 A 62-year-old civilian is gunned down by Islamic terrorists as he is carrying his 2-year-old grandson on a motorbike.
1/12/07 Thailand Pattani 2 0 Two Buddhist men are murdered by Religion of Peace gunmen in separate attacks.
1/12/07 Thailand Narathiwat 1 0 Militant Muslims gun down a village guard outside his home.
1/10/07 Thailand Pattani 1 1 A female teacher is shot to death by Islamic militants on her way to school.
1/9/07 Thailand Pattani 1 0 A janitor is murdered by Islamists shortly after dropping his daughter off at school.
1/8/07 Thailand Songkhla 1 0 A Buddhist teacher, brutally beaten into a coma by a Muslim mob seven months earlier, finally expires.
1/4/07 Thailand Narathiwat 1 1 Muslim gun down a Buddhist teenager.
1/3/07 Thailand Yala 2 0 A 70-year-old man is gunned down, along with his son-in-law, by Islamic militants.
1/2/07 Thailand Narathiwat 1 0 An anti-terror Muslim leader is gunned down by Islamists while leaving a cemetery.

Een paar weken van geweld in Thailand, gelukkig dat eindelijk de Nederlandse pers er aandacht aan besteed. Het Zuidelijke gebied in Thailand is moslim en wordt bevolkt door Malay, en niet door boeddhistische Thai zoals in de rest van Thailand( in de Zuidelijke gebieden 80 procent moslim, 20 % boeddhist)

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#attacks
Present.
pi_45341282
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:53 schreef niet_links het volgende:
Als je leest wat ze allemaal uitspoken in het zuiden die moslims echt gruwelijk. Altijd maar burgers aanvallen. Ik hb hier op de Thaise tv hele reportages erover gezien. Het erge is nog dat de koning van Thailand had gezorgd dat er een Thaise vertaling van de Koran kwam en daar goed wat geld ingestoken heeft. Stank voor dank dus. Overal zie je eigenlijk dat moslims naar geweld grijpen. Er zijn natuurlijk ook gematigde moslims toch vraag ik me vaak af hoe erg zij deze daden vinden.
onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
deze mensen die het doen zijn geen Moslims maar achterlijke zwijnen
ze maken misbruik . ik hoop dat de regering van Thailand deze misdadigers hard aanpakt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')