De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.quote:In het zuiden van Thailand hebben moslimextremisten een boeddhistische man onthoofd. In een briefje dat ze bij zijn hoofd hebben achtergelaten, waarschuwen ze boeddhisten te blijven doden tot die hun land hebben verlaten.
De moslims zijn in de drie zuidelijke provincies in de meerderheid;radicale moslims streven er naar afscheiding. Zij plegen aanslagen op boeddhistische monniken en leraren omdat ze die zien als collaborateurs van de regering.
Moslims hebben de afgelopen drie jaar 1900 moorden gepleegd. Gisteren werden behalve de onthoofde man nog drie andere boeddhisten vermoord.
Of je kan stellen dat ze gered worden van de hel.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Vandaar dat er zoveel geestelijk leiders en andere moslims zo heftig protesteren tegen dit soort praktijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:56 schreef xman het volgende:
Ja joh iemand vermoorden hoort echt nog bij een geloof!
De islam en geen enkel ander geloof staat dat toe. Deze gasten komen rechtstreeks bij de duivel vandaan.
Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabiequote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zie maar 1 oplossing... uitroeing van de Islam.
Waarom moeten politieagenten dood?quote:Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:
[..]
De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.
Bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C737ABF6982792.html
Waar zeg ik dat?quote:
Heeft dat land dan nog andere exportproducten behalve olie en haat?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:
en boycot van producten uit Saoudie Arabie![]()
quote:
Daar ?quote:Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:
[..]
De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.
Bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C737ABF6982792.html
Vrede voor moslims onderling dan wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."quote:
En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:41 schreef Vegitto het volgende:
[..]
Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."
Die hebben niets misdaan. Maar dat zijn mensen die wat terug kunnen doen. Dan lijkt het tenminste nog op een vrijheidsstrijd.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:55 schreef KutKat het volgende:
[..]
En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?
????quote:
Uitroeien is leuker.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabie![]()
onschuldigen doden is verboden binnen het Islaamquote:Op zondag 14 januari 2007 09:53 schreef niet_links het volgende:
Als je leest wat ze allemaal uitspoken in het zuiden die moslims echt gruwelijk. Altijd maar burgers aanvallen. Ik hb hier op de Thaise tv hele reportages erover gezien. Het erge is nog dat de koning van Thailand had gezorgd dat er een Thaise vertaling van de Koran kwam en daar goed wat geld ingestoken heeft. Stank voor dank dus. Overal zie je eigenlijk dat moslims naar geweld grijpen. Er zijn natuurlijk ook gematigde moslims toch vraag ik me vaak af hoe erg zij deze daden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |