quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Na uh, je moet uh, die bal uh, wel uh, met uh, de binn uh kant van juh voet uh, trappuh!"
koningdavid, leest u mee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij staat inmiddels op uitzendingemist. http://player.omroep.nl/?aflID=3839581&md5=fce94389aaa53084a94249163874fa8e
Net gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
koningdavid, leest u mee?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit even waar die jongens vandaan komen.
OMG.... hoe kreeg ik dat voor elkaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze komen uit Ghana niet uit Afghanistan
Bedankt!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef rubbereend het volgende:
deze? TV TIP: Ajax Missie kaapstad 20.30 NL3
Alvast sorry als ik je perfecte dag verpest maar...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja. TV TIP: Ajax Missie kaapstad 20.30 NL3
Waarom kick je altijd tot in den treure topics?
Heb em vorig jaar eens gezien, Heitinga zag ik er ook inquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net gekeken.![]()
Prachtige documentaire. Erg mooi gemaakt en wat een seizoen om mee te maken ook, wat een drama.
Wel grappig ook om die talentjes op zo'n jonge leeftijd te zien. Ik heb herkend: Donovan Slijngard (Jong Ajax), Jeremain Lens (AZ), Jeffrey Sarpong (Jong Ajax), Mitchell Donald (Ajax A1, trainde mee met A-selectie afgelopen weken)
Hoogtepunten:
Kiwoe![]()
...
Dieptepunten:
Wouters als hoofdcoach van Ajax
Die 'keuring' van die Ghanese jongens
Jongetjes toespreken alsof het militairen zijn
Wanneer wordt er weer zo'n docu gemaakt?
Slijngard ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb em vorig jaar eens gezien, Heitinga zag ik er ook in
Oh, die zit nu dus bij Groningen. Beetje late reactie, sorry. Leuk! Nu wil ik de docu meteen weer kijken..quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef El_Bassie het volgende:
Mitchell Donald zit er toch niet in? Volgens mij is dit een andere Mitchell...
Je herkent Sno heel gemakkelijk aan zijn kapsel, dies namelijk hetzelfde als nu..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ik herkende Sno ook niet..was Sno nou die aanvoerder met dat dunne koppie?
Hm.. de naam Evander wordt ook een aantal keer genoemd inderdaad. Kapsel herken ik, maar gezicht dan toch heel anders?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je herkent Sno heel gemakkelijk aan zijn kapsel, dies namelijk hetzelfde als nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |