gelukkig wel jaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.

Woerts is verdomme zelf de klootzak die vorig jaar tijdens een gastpresentatie op mijn school vol trots verkondigde hoe goed het wel niet voor iedereen is dat het nu bij talpa zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.

Ik zal wel eens gaan zoeken op Usenet. Veel kans dat het erop staat/komt.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Heb het niet kunnen zien.![]()
Het komt zeker niet op Uitzendinggemist ofzo he?

quote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
koningdavid, had je het echt nog nooit gezien?

Was dat Sarpongquote:

Gelukkig belde een vriend dat ik naar het darten moest gaan kijkenquote:

Dat heb je heel goed gezien tong.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een dooie lul is Wouters toch. Charisma staat niet in zijn woordenboek.

Evanderquote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke was Sno dan?

Benson is wel geboren in Accra. Geen idee hoe oud hij was toen hij naar Nederland kwam.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, dat zeker niet, maar het heeft dus wel iets opgeleverd, die voetbalschool?
Fred Benson past er trouwens niet echt bij. Hij kan wel een Ghanese achtergrond hebben, maar speelt voor Jong Oranje en spreekt vloeiend populair Nederlands.

Ik vond die opmerking van Jesper Gronkjaer na Utrecht - Ajax nog het mooiste.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Benson is wel geboren in Accra. Geen idee hoe oud hij was toen hij naar Nederland kwam.
Prachtig staaltje pedagogiek van die jeugdtrainer ook. "Jij moet voetballen, niet je moeder."
Dat laatste shot was wel mooi. Een tierende Westerhof die de deur dicht smijt.
Beeld op zwart.
Verloren seizoen.

klöteseizöenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Jesper Gronkjaer na Utrecht - Ajax nog het mooiste.
Kutseizoen.

Die mannetjes moeten dan een jaar of 11 geweest zijn toch, misschien zelfs 12.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef -Wolf- het volgende:
Donovan was wel heel erg makkelijk te herkennen trouwens.

Gronkjaer was veelvuldig geblesseerd. Maar speelde vaak wel ondermaats ja, al heeft hij nog een werelddoelpunt tegen AZ thuis gemaakt. Het seizoen daarvoor presteerde hij stukken beter.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Gronkjaer is zelf ook een dooie lul (copyright Tong80) trouwens. Dat 'klöteseizöen' was het eerste met pit wat hij dat seizoen zei of deed.
Ik zag ook weinig plezier bij de jeugdtrainers zelf. Leg me nou eens uit; wat zouden die gasten er leuk aan vinden?

Yessssquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En die bekerfinale waarin hij twee keer scoorde, dat was ook 98/99 hè?

jamaar die 2 clubs hoeven voor een minder hoog niveau op te leiden. Van spelers die bij de top 3 doorbreken wordt verwacht dat ze op CL niveau mee kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nou niet echt zin om er ook nog een boek over te lezen als ik eerlijk ben.
Toch leveren andere jeugdopleidingen (PSV: gemoedelijkheid, Feyenoord: schaduw) niet meer goede spelers op.
AZ en Vitesse doen het wel goed in verhouding wat dat betreft.

Volgens mij valt dat per club ook best mee, maar ik kan dat ff lastig inschatten. Maar ik denk dat doordat ze eerder aan spelen toekomen dat ze echt kans krijgen hun talent te ontwikkelen door wekelijks te spelen. Dat is bij de top3 nog weleens een probleem.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef MaxPower het volgende:
toch gek dat veel subtoppers dan wel zelf opgeleide spelers doorverkopen aan CL-spelende clubs...

Ik mag hopen van niet. Die Robin Pronk (die blonde) zit nog steeds bij Ajax maar nu bij de B-jeugd, dus daar mag ie al wel wat harder zijn. Die andere pannekoek die de D-'tjes onder z'n hoede had is weg bij Ajax geloof ik. Nu worden die jochies van pakweg twaalf jaar oud getraind door Frank de Boer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef tong80 het volgende:
Zouden ze nog op deze manier met de jeugd omgaan ?

Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef arneaux het volgende:
Ik heb nog maar eens gekeken naar de docu en vooral het afbekken van die kinderen is schandalig. Die gast tikt niet helemaal lekker.

Kinderen op die leeftijd moeten niet hard zijn. Die moeten er plezier in hebben. En in veel gevallen gaat dat niet samen.quote:

Inderdaad, dit was gewoon beschamend. Ik zou als ouder ook wel drie keer nadenken voordat ik mijn kind door zo'n gefrustreerde malloot zou laten trainen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kinderen op die leeftijd moeten niet hard zijn. Die moeten er plezier in hebben. En in veel gevallen gaat dat niet samen.

Ik snap best wel dat ze klaargestoomd moeten worden voor de top en dat ze toch een bepaalde druk bij ze weg willen leggen, maar of dát op zon manier moet vraag ik me ten zeerste af.quote:

Als je zo'n mooie kans krijgt om bij de mooiste club te voetballen met de beste jeugdopleiding van nederland mag je ook wel dankbaar zijn en laten zien dat je het heel graag wil en als je het heel graag wil verslaap je je niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best wel dat ze klaargestoomd moeten worden voor de top en dat ze toch een bepaalde druk bij ze weg willen leggen, maar of dát op zon manier moet vraag ik me ten zeerste af.
Je ziet dat kind te laten komen, hij heeft zich verslapen. Hij is 12. Kom op zeg, dat kan toch een keer gebeuren. Man, toen ik 12 was had ik niet eens een wekker.

Het feit dat je 1 keer te laat komt doet niets af aan je dankbaarheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie kans krijgt om bij de mooiste club te voetballen met de beste jeugdopleiding van nederland mag je ook wel dankbaar zijn en laten zien dat je het heel graag wil en als je het heel graag wil verslaap je je niet.

Het bijven wel kinderen, hoor. Ze moeten sowieso al veel dingen opgeven voor een kleine kans om ooit profvoetballer te worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie kans krijgt om bij de mooiste club te voetballen met de beste jeugdopleiding van nederland mag je ook wel dankbaar zijn en laten zien dat je het heel graag wil en als je het heel graag wil verslaap je je niet.

Dat vind ik een erg slecht voorbeeld. Te laat is gewoon wissel, klaar. Dat er op andere punten te hard werd opgetreden e.d. ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best wel dat ze klaargestoomd moeten worden voor de top en dat ze toch een bepaalde druk bij ze weg willen leggen, maar of dát op zon manier moet vraag ik me ten zeerste af.
Je ziet dat kind te laten komen, hij heeft zich verslapen. Hij is 12. Kom op zeg, dat kan toch een keer gebeuren. Man, toen ik 12 was had ik niet eens een wekker.

De sanctie staat los van de verklaring. Hij stond het kind gewoon te stieren :"Ja, mijn wekker gaat gewoon hoor." Zulke dingen. Bijna pesterig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg slecht voorbeeld. Te laat is gewoon wissel, klaar. Dat er op andere punten te hard werd opgetreden e.d. ben ik wel met je eens.

"Na uh, je moet uh, die bal uh, wel uh, met uh, de binn uh kant van juh voet uh, trappuh!"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
. Nu worden die jochies van pakweg twaalf jaar oud getraind door Frank de Boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |