en ook Sarpong met dikke toetquote:
hoe heet die gozer ?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:59 schreef BigFire het volgende:
Jeffrey scoort... en dan nog de trainer boos: moet allemaal nog wat scherper!! gaat te makkelijk nu.![]()
Ik wou het net typenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een lamlendig stuk vreten is Wouters zeg.
Het waren er toch 3 in korte tijd ?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
die 2rode kaarten can chivu kan ik nog wel herrinderen
John is door z'n blessures gefaald, voetballend in principe niet. was altijd een hele nuttige linksback.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Had Danny Blind het toch beter gezien bij John O'Brien
Ik snap die moeilijkheden in Utrecht enzo dan ook niet destijds.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:18 schreef Barney.Stinson het volgende:
Ook leuke film voor Ajax-haters dit.
ja oke , dat heeft ook meegespeeld.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef BigFire het volgende:
[..]
John is door z'n blessures gefaald, voetballend in principe niet. was altijd een hele nuttige linksback.
toenhet nog leuk wasquote:
Dat gozertje hete John Quansah, niet Kwame Quansah. Of hij moet zijn naam hebben veranderdquote:Op zondag 14 januari 2007 21:39 schreef BigFire het volgende:
'Quansah een echte vleugel speler'
nou idd![]()
Jan voelt zich ook beter thuis in EIndhoven inderdaad. HIj is dan ook de enige in zijn familie die niet in Eindhoven is geboren.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was weer leuk..
Wouters is meer een goede assistent en past ook beter bij PSV dan bij Ajax.
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOSquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:44 schreef Nashje het volgende:
Er wordt daar doodleuk verteld dat een speler met een 5-jarig contract voor 3 jaar in Amsterdam mag spelen. Heel soms 4 jaar. Maar daar is nu weinig meer van te merken.
gelukkig wel jaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.
Woerts is verdomme zelf de klootzak die vorig jaar tijdens een gastpresentatie op mijn school vol trots verkondigde hoe goed het wel niet voor iedereen is dat het nu bij talpa zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Over Studio Sport gesproken. In een of ander bericht over feyenoord en Ajax zei Chris Woerts dat de voetbalrechten in 2008 waarschijnlijk terugkeren naar de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |