wiskundequote:
De lampen zijn al in beweging, dus die snelheid komt er bij neem ik aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef DiviFilius het volgende:
2x 300.000 km/s, ervanuit gaande dat de snelheid vd lampen er niets mee te maken heeft ?
Het was gewoon een kutvraag dus...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:59 schreef Schorpioen het volgende:
SaskiaR + 1
Het bizarre aan licht is dat het altijd even snel gaat, voor iedere waarnemer, onafhankelijk van de relatieve snelheid van bron of waarnemer. Dus de snelheid van Kees en Piet en Jan doen er niks toe, Kees zal altijd voor beide lichtbronnen 300.000 km/s meten.
Lichtsnelheid is absoluut, als dat geen algemene kennis is weet ik het niet meer. Beter dan al die kutsportvragen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een kutvraag dus...![]()
Instinkertje.
Volgens mij heb je wat verbanden gelegd die er niet zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 18:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
En gekleurde zijn fractals..... kunst heet dat. In een ander AQK topic geleerd.
Ik antwoorde bij de fractal vraag, een inktvlek-antwoord.....quote:Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat verbanden gelegd die er niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |