Volgens mij heb je wat verbanden gelegd die er niet zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 18:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
En gekleurde zijn fractals..... kunst heet dat. In een ander AQK topic geleerd.
Ik antwoorde bij de fractal vraag, een inktvlek-antwoord.....quote:Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat verbanden gelegd die er niet zijn
Hehe, hoe heet die dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ken alleen die ene gek, die denkt dat alle talen afgeleid zijn van het Limburgse dialect.
Ik kom niet op zn naam. Heb hem laatst nog eens gezien in een herhaling van Andre van Duin. Langer grijs haar, bril en hij praat alsof er elk moment een hoop speeksel kan ontsnappen.quote:
Huh?? Te laatquote:Op zondag 14 januari 2007 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Inkttest
Yep, dat is hem... ik had eigenlijk de foto van die in londen willen plaatsen, maar daar stond in de naam dat hij bij de Thames stond.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:26 schreef SaskiaR het volgende:
Central Park, New York?
Da's wel heeeel groot.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Net zo groot als de provincie Utrecht
800 m breed klopt, 5,5 km lang is teveel.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
5.5 km bij 800 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |