DAt is wel vaker het irritante, je drukt net te laat op F5 of je doet even wat anders en iemand anders heeft alweer het antwoord gegeven....quote:Op zondag 14 januari 2007 10:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Het komt echt uit mijn tenen. The Golden Years, The Years of Gold, Golden Years, Good Years, The Good Years ????????????????
Ik zit trouwens de vragen van gisteren door te lezen. Femme Taken had ik geweten.
jewel, jaren geledenquote:Op zondag 14 januari 2007 10:05 schreef tong80 het volgende:
Schitterende serie.Gelukkig herhaalt de Belg hem soms. Volgens mij niet eens uitgezonden in Nederland.
Nee, niemand heeft het antwoord gegeven. De vraagsteller heeft het weggegeven toen niemadn het wist.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
DAt is wel vaker het irritante, je drukt net te laat op F5 of je doet even wat anders en iemand anders heeft alweer het antwoord gegeven....![]()
nee hoor, tong80 kopte hem in toen jij hem voor had gezet.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft het antwoord gegeven. De vraagsteller heeft het weggegeven toen niemadn het wist.![]()
vooruit dan maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mick, ik de3nk dat hij reageerde op zijn eigen opmerking en mijn reactie. Niet op jouw vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |