Ik heb het even tussen spoiler tags gezet, maar volgens mij is het geen spoiler hoor...quote:Arjan schreef:
Tag je tekst even! Dit is nog niet bekend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, da's eigenlijk de intentie van dit topicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef Spekk het volgende:
We mogen nu toch gewoon over de eerste aflevering van seizoen 3 praten zonder spoilers? Die is toch geweest?
Daar moest ik echt zo om lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef Spekk het volgende:
Ben benieuwd wat ze met Kate, Sawyer en Jack gaan doen. Vond het wel geniaal hoe Sawyer op zijn nummer werd gezet nadat hij eindelijk zin vis koekje te pakken had
yupquote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Godver, gewoon de 1e aflevering gemist!
Was afgelopen vrijdag aflevering 1 van Seizoen 3??!
Ik had hem ook gemist maar heb hem snel opgespoord via internet en zojuist gekeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Godver, gewoon de 1e aflevering gemist!
Was afgelopen vrijdag aflevering 1 van Seizoen 3??!
Ik ben bij seizoen 1 bijna bij het eindquote:Op maandag 5 maart 2007 13:08 schreef Octaafdebolle het volgende:
haha vrijdagavond met seizoen 1 en vannacht gestopt bij disc 4 van seizoen 2
sick.
Maar volgens mij is men iets verder hier dus ik ga maar niet lezen.
Ik heb hem gedownload, maar nog niet gekeken, moet het samen met het dinnetje doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hem ook gemist maar heb hem snel opgespoord via internet en zojuist gekeken.
Verwarrend
Dat is de boot van Desmond. Die is daar mee gaan zeilen en is toen aangespoeld op het eiland.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ei'k helemaal vergeten waar ze die zelboot ook alweer vandaan hadden
De verhaallijn van Sun en Jin vind ik juist een van de interessantste. Het is een unieke kijk in een totaal andere cultuur dan de onze, met andere gebruiken, waarden en normen. Er is in die cultuur veel respect, vooral jegens ouders en de man. Als er dan zulke dingen gebeuren, is dat behoorlijk beschamend, vooral voor de vader en de man die bedrogen wordt. Daar komt bij dat de taal heel anders, heel interessant is en Sun gewoon lief en knap is.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef Purky het volgende:
Ik vind die Sun & Jin verhaal lijn maar saai. Die enge vader van Sun, brr
Wel vind ik het jammer dat je nu die andere groep niet meer ziet waar Hurley enzo inzitten. Zal nog wel komen maar ben benieuwd wat die doen zonder Jack enzo..
dat is tot dusver nog niet bekend gemaakt voor onsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef aloa het volgende:
Hoe komen die op het eiland terecht?
Dat dacht ik al. Het zal wel een keer duidelijk worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
dat is tot dusver nog niet bekend gemaakt voor ons
Da's "Lost"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Het zal wel een keer duidelijk worden.
Het is dus wel bekend, dat de leider van het eiland komt, maar verder weten we eigenlijk nog helemaal niets. Waar zijn z'n ouders dan etc.....
Nu ik er zo over nadenk, in het het begin van Lost kwamen ze toch ook 2 lijken in een grot tegen? Misschien zijn dat zijn ouders welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Het zal wel een keer duidelijk worden.
Het is dus wel bekend, dat de leider van het eiland komt, maar verder weten we eigenlijk nog helemaal niets. Waar zijn z'n ouders dan etc.....
Scherp! Maar dat kunnen ook voormalige bunkerbewoners of collega's van Rousseau zijn. Kandidaten genoeg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk, in het het begin van Lost kwamen ze toch ook 2 lijken in een grot tegen? Misschien zijn dat zijn ouders wel.
Interessante stellingen, een aantal zouden best eens kunnen kloppen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:51 schreef renevh het volgende:
Stellingen over aflevering 1 :
1) De eerste 5 minuten zijn het mooiste van de aflevering
2) Dit komt door een surrealistisch gevoel, door grote verschil tussen welvarend dorpje <=> wilde eiland. Het doet inderdaad sterk denken aan "the village"
3) In de kooi van Saywer zaten ooit de ijsberen uit seizoen 1. (viskoekjes en de verwijzing naar beren door other)
Eindelijk een verklaring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4) In hydra (bij Jack) zat ooit de haai uit seizoen 1 (adrift
5) Een rode draad in deze aflevering is "conditionering van gedrag"
Er is een link tussen de testsituatie in de kooi van Sawyer met deze gedragstheorieen, maar ook een relatie met het geconditioneerde gedrag van Jack. Hij reageert altijd hetzelfde (koppig, vasthoudend).
5) De others leven vrijwillig op het eiland omdat het eiland geneeskrachtig is, dankzij magnetisme.
(denk aan John en die donkere oudere vrouw (uhh..naam?) Zij willen dit voor zichzelf houden en staan geen buitenstaanders toe.
Oke, tijd voor discussie.... reageer maar ;-)
Groet,
Renevh
Kortom er heeft een dierentuin gestaan. Een dierentuin is om te bezichtigen. Maar wie ging naar de dierentuin toe om de dieren te bekijken. Het lijkt of er veel meer mensen gewoond hebben op het eiland. Of de dieren waren er om proefen mee uit te voeren, zoals ze nu doen met jack sawyer etc...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:51 schreef renevh het volgende:
Stellingen over aflevering 1 :
3) In de kooi van Saywer zaten ooit de ijsberen uit seizoen 1. (viskoekjes en de verwijzing naar beren door other)
4) In hydra (bij Jack) zat ooit de haai uit seizoen 1 (adrift
Oh, die is echt vet! Alleen een beetje te duur voor mij als arme studentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, het lijkt me meer dat die kooien er zijn/waren om genetische manipulatie proefjes te doen met die dieren ofzo. Dat een ijsbeer vrolijk rond dwaalt op een (tropisch) eiland lijkt me toch niet erg normaal..
Vanavond! Voor mij vanmiddag in de trein kijken, ben er niet
Hulde aan Zen Vision: M
Klinkt inderdaad logisch maar .....hoe verklaar je dan het feit dat die ijsbeer ook in het stripboek stond wat dat jochie aan het lezen was? Toeval?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:51 schreef renevh het volgende:
ja, toeval.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad logisch maar .....hoe verklaar je dan het feit dat die ijsbeer ook in het stripboek stond wat dat jochie aan het lezen was? Toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |