Die ken ik niet. Ik ken eigenlijk alleen de radio-hitjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favoriet is trouwens 'Stapel Op Jou'.. in case you care..
Ik heb geprobeerd je mijn e-mail adres te pm'en, maar dat lukte niet. Gebruik je die niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zou 'm willen mailen naar je..
Heb je gemaild.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. nee heb ik niet aan staan. Mail anders naareventjes..
Ik ken ook mensen die van Jan Smit houden en die zijn meester in de rechten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Generaliseren of niet, ze noemen het niet voor niets volksmuziek. Ik ken best wat mensen die van Jan Smit houden, dat zijn over het algemeen mensen met lagere opleidingen en intelligentie.
Heb je mailtje nog niet ontvangen trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Go Planet zeker?
?? Hoe kan dat nou.. ik probeer nog eens..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je mailtje nog niet ontvangen trouwens.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Go Planet zeker?
tip: grote bestanden erg makkelijk versturen bij www.mediafire.comquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
?? Hoe kan dat nou.. ik probeer nog eens..
Hotmail moet ook goed gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:06 schreef purmernoord het volgende:
[..]
tip: grote bestanden erg makkelijk versturen bij www.mediafire.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |