Iemand al een foto??quote:In navolging van Britney Spears heeft nu ook Jan Smit zijn hoofd kaalgeschoren. De succesvolle vertolker van de palingsound is de laatste tijd een beetje depri, aangezien hij zich een behoorlijke tijd koest moet houden. Vandaar dat hij volgens manager Jaap Buys heeft besloten eens lekker gek te doen.
Gelukkig staat Jan er niet alleen voor. Vriend Simon Keyzer, de helft van het eveneens succesvolle duo Nick & Simon, heeft samen met manager Buys besloten uit solidariteit ook hun kapsel te kortwieken.
De 21-jarige Volendammer hoeft niet bang te zijn dat zijn vriendin, de bloedmooie Yolanthe Cabau van Kasbergen, hem nu niet meer ziet staan. "Met of zonder haar, ik vind je altijd mooi", zei ze dolverliefd tegen hem.
De problemen met Jans stembanden zijn eind september al begonnen. Bij nader onderzoek bleek Smit knobbeltjes op zijn stembanden te hebben. Hieraan werd hij vorige week succesvol geopereerd. Hij gaat er dan ook vanuit dat hij over een half jaar weer mag zingen.
Naast de losse optredens, heeft de jonge Volendammer zijn 'Jan Smit komt naar je toe-tour' moeten verschuiven naar volgend najaar. Deze zou eigenlijk januari al van start moeten gaan. De fans zullen ook nog even geduld moeten hebben met Smits nieuwste album. 'Stilte in de storm' is tot nader order uitgesteld.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef clauwheee het volgende:
Op de site van De Telegraaf:
[ afbeelding ]
Tsja.... We houden het er maar op dat het bijna 5 december is.quote:Jan Smit - Dan Volg Je Haar Benen
Elke dag
Is als een zelfde dag
De wekker luidt
De morgen in
Je luistert naar de radio
Een vage ochtendshow doet je ontwaken
Een vogel fluit
Je moet de deur weer uit
Op weg naar school
Of aan het werk
Er lacht opeens een meisje blij
Je haalt je schouders op, ze gaat voorbij
Refrein (2x):
Maar dan volg je haar benen
En kijkt zolang je kijken kan
Vanaf haar hoofd tot aan haar tenen
Is zij de stoutste droom van elke man
Elke lach
Die je voor deze zag
Was niet zo lief
Als die van haar
Ze lijkt een heel gewone meid
Die keurig aan je vraagt opzij te gaan
Refrein (2x):
Maar dan volg je haar benen
En kijkt zolang je kijken kan
Het gaat de goede kant opquote:Goed nieuws voor Jan Smit en zijn geliefde Yolanthe. Jan Smit mag namelijk weer praten. Al is het maar voor vijf minuten per dag, de ONM-actrice is opgelucht dat het weer de goede kant opgaat met de zanger. "Jan mag nu vijf minuten per dag heel rustig aan praten. Natuurlijk kun je zelf van alles vertellen, maar als iemand niet terugpraat...tja dat gaat toch vervelen."
Vorige maand werd Nederland geschokt door het nieuws dat het ondergoedmodel een halfjaar zijn mond moest houden. Alle tijd om zijn vriendin een handje te helpen in de huishouding, maar daar heeft Jan geen zin in.
"Jan is Jan en zal nooit koken of schoonmaken. Ik krijg een liefdevol en vooral rustig welkom bij thuiskomst en kan vervolgens rustig doorlopen naar de stofzuiger om het huis schoon te maken", lacht de mooie Yolanthe.
Ondanks het luie gedrag van haar vriend, is ze maar wat blij dat hij constant bij haar is. "Ik krijg altijd een warm onthaal. En gelukkig mag hij weer een beetje praten. Dingen als 'dat lust ik niet' of 'ja, daar heb ik zin in' zijn toch handig om te weten!"
Mss tijd voor een Nick en Simon topic?quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet het liedje dat Nick & Simon op de TMF awards deden, weet iemand dat?
Pak Maar Mijn Handquote:Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of een pyromaan fantopic..
Hoe heet dat liedje van de 'Scheepsjongens van Bontekoe' dan?
Ook wel apart dat de titel al voordat hele poliep-gedoe vaststondquote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben zeer benieuwd!
Leuke albumtitel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |