abonnement Unibet Coolblue
pi_45330812
Voor zure mensen die graag negatief zijn en voor mensen met slechte humor is er dit topic: Jan Smit in concert 2005



Hier geven we Jan de credits voor zijn prestaties. Na zijn doorbraak als Jantje Smit is hij nu met baard in de keel de man die er voor gaat zorgen dat Marco Borsato's 'streak' van TMF Awards voor beste Nederlandse zanger eindelijk wordt doorbroken.

Natuurlijk missen de liedjes de pretenties en diepere poėtische kwaliteiten van Blųf of Van Dik Hout, maar ze zijn 'echt'. Jan heeft een Dijk van een stem, de productie van Tol & Tol druipt ook van de ervaring en kwaliteit.

Liedjes als 'Stapel Op Jou' en 'Niet Over Rozen' raken jong en oud. De superhit 'Als De Morgen Is Gekomen' wordt nog tot in lengte van dagen gedraaid in de kroegen, 'Laura' blijft prachtig..



Laat je medeFOK!kers hier weten wat je favoriete nummer is en waarom je Jan goed vindt...
pi_45331484
Je kan veel zeggen maar die jongen gaat 't wel maken.
X
X
X
  FOK!fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 00:20:37 #4
17893 Forno
pi_45331666
Persoonlijk hou ik niet zo van palingpop. Dat tezamen met zijn aalgladde teksten, zonder enige poėtische kwinkslag, die zijn totale gebrek aan creativiteit tentoonspreiden. Het is ook makkelijk als je je bekendheid praktisch cadeau hebt gekregen van de palingzangers voor hem (The Cats, BZN en Annie Schilder). Hij heeft waarschijnlijk een hart van goud (vooral voor de mooie dametjes backstage waarschijnlijk) daar niet van.

Maar hee, als je er emotioneel van wordt, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet echt is?
pi_45333040
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
pi_45337817
Het is net als met films. Na 'Simon' (Van Dik Hout) en 'Babel' (David Gray) wil je ook even gewoon vermaakt worden met 'Pirates of the Carribbean' (The Feeling) en 'Costa' (Jan Smit).


pi_45338586
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
misschien ben jij wel zo'n type die het stoer vindt om Jan Smit niet leuk te vinden, en dat ook uitdraagt, maar stiekem, net als diie andere 10.000.000 fans van Nederland diep in je hart het liefst zijn muziek hoort..?

voor zeikers was er toch een ander topic?

ik vind het nummer over die mooie stad Parijs geweldig! ( weet ff niet hoe de echte titel is )
pi_45340782
Laura is een mooi nummer!!!!
pi_45341508
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef purmernoord het volgende:


ik vind het nummer over die mooie stad Parijs geweldig! ( weet ff niet hoe de echte titel is )
Dat nummer heet gewoon 'Parijs'.
pi_45341604
Koning van Nederland?
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  zondag 14 januari 2007 @ 14:10:36 #11
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45341749
Over het eventueel winnen van de Popprijs:
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:

Jan Smit zou wel tof zijn, perfecte kantinemuziek. De soundtrack voor elke zaterdagmiddag en elk feest.
pi_45342386
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
amen.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_45342833
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
Inteeltdorp brengt inteeltzanger, brengt inteeltmuziek, brengt inteeltfans

Heb liever "Normaal" als we het dan toch over Nederlandstalig muziek herrie hebben.
^_
  zondag 14 januari 2007 @ 14:50:17 #14
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45342862
Nou, nou nou.. 15 posts en we zijn er weer hoor..

Ik vraag me af wie hier de zwakzinnigen zijn. Bovenaan het topic staat welke afslag jullie negatievelingen mogen nemen.

Henk ten Cate: "Jullie zijn gezakt voor dit examen!"
  zondag 14 januari 2007 @ 15:14:20 #15
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45343616
Blijkbaar is het te moeilijk om even niet te reageren. Ik vind zijn muziek zelf ook niets maar ik ga in ieder geval niet het topic vergallen.
pi_45345306
Vind je het in de kantine ook niet gezellig dan nipeng?

Altijd een feest als na een gewonnen duel Jan Smit de kantine vult.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 januari 2007 @ 16:14:02 #17
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45345619
Ik ben niet zo'n gezelschapsmens methodmich. Ik wens Jan verder veel succes met zijn topic.
pi_45345757
mwa, vind het wel leuk om af en toe eens te horen.
En daarmee, als je hoort hoeveel mensen zijn muziek niet moeten, verkoopt hij toch heel goed.
pi_45345934
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Vind je het in de kantine ook niet gezellig dan nipeng?

Altijd een feest als na een gewonnen duel Jan Smit de kantine vult.
Ja na een paar biertjes klinkt alles ineens een stuk beter, hoewel ik Jan Smit zelfs na een hele krat nog niet trek.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 14 januari 2007 @ 16:41:49 #20
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45346595
Dat is makkelijk scoren spacemangraig. Het voegt enkel niets toe en vergalt het topic alleen maar.

Laat ik het even duidelijker stellen: dit is geen topic voor kritiek op de muzikale activiteiten van dhr Smit. Ook al vind je het geen muziek.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:57:14 #21
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45347126
Wie weet uit welk liedje de TT komt krijgt een van de TS..
pi_45348076
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ja na een paar biertjes klinkt alles ineens een stuk beter, hoewel ik Jan Smit zelfs na een hele krat nog niet trek.
* methodmich drinkt geen bier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45348882
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

* methodmich drinkt geen bier.
wat doe je dan in 'shemels naam in een sportkantine?!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_45348905
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef nipeng het volgende:
Dat is makkelijk scoren spacemangraig. Het voegt enkel niets toe en vergalt het topic alleen maar.

Laat ik het even duidelijker stellen: dit is geen topic voor kritiek op de muzikale activiteiten van dhr Smit. Ook al vind je het geen muziek.
dat is jouw mening.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_45349143
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

wat doe je dan in 'shemels naam in een sportkantine?!
Daar is nog zat te doen zonder bier hoor. Je kunt ook andere dingen drinken.

En meezingen met Jan natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')