En weer open.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef Bupatih het volgende:
Dicht!
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:30 schreef Paltos het volgende:
Dat zijn Calvin und Hobbes, Erik!
Wat is dit nu weer voor opmerking?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het maar triest dat de meeste mensen niet een klein beetje variatie aankunnen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Bupa zei dat zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupa zei dat zomaar uit het niets.![]()
Ik wist toevallig dat het uit C&H kwam, maar of het relevant was?![]()
Wat is dat nuweer voor onzin?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
En het is trouwens 'some' en niet 'most'. HA!
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Ik doe wel vaker gekke dingen. Lekker gek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Gewoon, wat bedoel je ermee? Ik kon 'em niet plaatsen.
Ik voel me echt bekeken door Google.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Correct, correct?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"![]()
Lekker boeiend.quote:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lekker boeiend.![]()
Ik had er toch niet "Calvin" achter gezet? Nou? Nou?
Wat als ik die quote nu aangepast had aan mijn persoonlijke ervaring, of zo? Mag dat niet? Nou? Nou?
![]()
Nu ga je wel zeggen dat ik zei dat de quote uit Calvin & Hobbes kwam.![]()
Ik zei nooit dat het een letterlijke quote was, of wel soms? Nou? Nou?
Ja, oké, lekker boeiend, een quote is altijd letterlijk de quote. Ik zei nooit dat het een quote was.![]()
Ik zei alleen C&H. Ja. Dat kan veel betekenen.In dit geval dus dat het gebaseerd was op een quote uit C&H.
Jezus, waar is je fantasie?quote:
Je bent het verleerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:08 schreef Bupatih het volgende:
Maar dan komt het er op papier niet helemaal uit.
Tja, lastige zaken zo midden in de nachtquote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een lichtbak nodig.
Ik heb ooit eens m'n bureaulamp in een plastic aquarium, dat onder mijn bed stof lag te happen, gestopt en zo een lichtbak gemaakt.Maar nu. Heb ik een andere bureaulamp. En geen aquarium meer. Althans, niet die van plastic.
Dus! Wat nu?
Is een toezegging dat je nooit meer posts van anderen zult corrigeren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Correct, correct?Als het in me opkomt, post ik het gewoon. Correct, mijn kont.
Alleen de echte, met dubbel cquote:Op zondag 14 januari 2007 10:17 schreef PeRi het volgende:
Cappucino jemanden?
dat doe ik vaak met will & gracequote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Dizer het volgende:
En seizoen 1 van Friends weer achter de rug in twee dagen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat doe ik vaak met will & grace
helemaal verslaafd aan die serie
zelfs een keer een opname bijgewoond in amerika, dat was zo leuk
Heulemol in Amerikaquote:Op zondag 14 januari 2007 11:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat doe ik vaak met will & grace
helemaal verslaafd aan die serie
zelfs een keer een opname bijgewoond in amerika, dat was zo leuk
Ben je naar een opname van The Simpsons geweest?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heulemol in Amerika!
En dat doe ik met Coupling, The Simpsons en Family Guy.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben je naar een opname van The Simpsons geweest?
ja dat was zo cool, heb zelf nog met die lui op de foto gestaam.quote:
Dat vind ik altijd zo'n rare uitdrukking he, want het is bijna nooit waarquote:Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
blijf het leuk vinden, daar kan men mij voor wakker maken 's nachts
ok das waar dat hoor je vaakquote:Op zondag 14 januari 2007 12:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n rare uitdrukking he, want het is bijna nooit waar![]()
Zo heb ik ooit een of andere "speciale" chocolade gekocht voor een huisgenootje, omdat men haar daar zogenaamd 's nachts voor wakker kon maken. Maar als dank kreeg ik alleen wat gevloek en een "rot op uit mijn kamer"![]()
![]()
En dan de volgende dag opeens roepen dat ze het toch wel heel leuk vond enzoOverdag hebben mensen veel praatjes, maar 's nachts maken ze die nooit waar
![]()
Dat is juist het leukequote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Dizer het volgende:
En seizoen 1 van Friends weer achter de rug in twee dagen.
Dan kan ik net zo goed dit:quote:
weer gaan tekenen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Vieze poppetjes.
Met grote, naakte piemels.
En/of grote borsten.
Met priemende tepels.
Ja, graag of niet natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed dit:
[..]
weer gaan tekenen.
Maar het is vandaag zo'n mooie dagquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga geen mensen tekenen waarvan ik niet weet hoe ze eruit zien!
Dat druist in tegen mijn principes!![]()
Geloof ik.
Een mooie dag om hier naar te luisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar het is vandaag zo'n mooie dag!
Ja, bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een mooie dag om hier naar te luisteren.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
thgisrevO.
Bupatih die smiley's na elke zin zet.quote:
Os doet ze er toch juist vóór?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bupatih die smiley's na elke zin zet.
Daarom zei ik ook "thgisrevO".quote:
Deed ik laatst ookquote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
Sammy loop niet zo gebogen!
Denk je dat ze je niet mogen?
Waarom loop je zo gebogen?
Sammy met je ogen, Sammy, op de vlucht!
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy.
Want daar is de blauwe lucht.
Sammy loop niet zo verlegen.
Zo verlegen door de regen.
Waarom loop je zo verlegen Sammy?
Door de stegen Sammy van de stad!
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy!
Want dan word je lekker nat, Sammy!
Kromme kromme Sammy.
Dag Sammy domme domme Sammy.
Kijkt niet om zich heen.
Doet alles alleen en vindt de wereld heel gemeen!
Sammy wil bij niemand horen.
Zich door niets laten verstoren.
Toch voelt hij zich soms verloren Sammy.
Hoge toren, Sammy kan 't niet aan!
Want dan word je lekker nat!
Kromme kromme Sammy
Dag Sammy domme domme Sammy
Kijkt niet om zich heen.
Doet alles alleen en vindt de wereld heel gemeen!
Sammy wil heus wel verand'ren!
Maar is zo bang voor de and'ren.
Waarom zou je niet verand'ren Sammy.
Want de and'ren Sammy zijn niet kwaad.
Anders is het vast te laat.
Sammy loopt maar door de nachten.
Op een wondertje te wachten.
Wie zal dit voor jou verzachten Sammy?
Want jouw nachten Sammy zijn zo koud.
Er is er een die van jou houdt!
Ahquote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hiep hoi idd, want het is een tof nummerquote:
Ik zing het altijd tegen mijn hond.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hiep hoi idd, want het is een tof nummer.
Alhoewel. Soms is misschien treffender.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zing het altijd tegen mijn hond.
Eigenlijk doe ik dat dus nooit.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alhoewel. Soms is misschien treffender.
Je hebt zeker geeneens een hondquote:
Heus wel:quote:Op zondag 14 januari 2007 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt zeker geeneens een hond.
Ursamquote:
Ja, jaquote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Wat is Google sloom vandaag.
quote:Ik draai snel het vuur uit, maar de pan blijft branden. Ik wist dus ff niet wat ik moest doen, maar ik dacht, met water gaat het vast uit.
IK WAS IN PANIEKquote:
quote:
Ja. Nou, niet direct van mij persoonlijk, officieel van mijn pa, maar, ja hij's van mijquote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Nou, niet direct van mij persoonlijk, officieel van mijn pa, maar, ja hij's van mij!!
Hij is niet langharig!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Het is wel een stoffig beestje he. Heb het niet zo op langharige honden. Maar hij is leuk 14.gif
quote:
Precies, voor hetzelfde geld was die hele flat in de fik gevlogen, of had ik ernstige brandwonden gekregenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef digispeed het volgende:
hallo luitjes
he sven wees maar blij, had erger kunnen aflopen, beetje flauwe reacties dat je dat niet me water mag blussen, op zo''n moment denk je daar toch niet aan.
Dat is net zoiets als zeggen "beetje flauwe reactie dat je met een condoom had moeten neuken, op zo'n moment denk je daar toch niet aan"quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef digispeed het volgende:
hallo luitjes
he sven wees maar blij, had erger kunnen aflopen, beetje flauwe reacties dat je dat niet me water mag blussen, op zo''n moment denk je daar toch niet aan.
Het blijft ook van toepassing, keer op keerquote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef Bupatih het volgende:
En dat moet dan onze kinderen onderwijzen.
Ik blíjf die opmerking gewoon gebruiken.
Het is toch juist goed van me dat ik alle gevaarlijke dingen eerst zelf uitprobeer voordat ik de kinderen er aan blootstelquote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, zolang hij de kaarsenrecyclingpraktijken thuis houdt, dan overkomt die kinderen niks. Althans, als de kinderen niet bij hem thuis zijn en zelf ook totaal niks ondernemen, in een afgesloten ruimte zitten waar voor alles gezorgd wordt en dat soort dingen.
Anyway, ik hoop dat iedereen mijn punt begrijpt.
dat is wel appels met peren vergelijken, he vriend !quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen "beetje flauwe reactie dat je met een condoom had moeten neuken, op zo'n moment denk je daar toch niet aan"Dat soort dingen moet je gewoon weten. Natuurlijk neemt dat niet weg dat er talloze lopende tijdbommen als Sven rondlopen, allemaal ongelukjes die op het punt staan te gebeuren.
![]()
![]()
Dat gaat goed, toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat is wel appels met peren vergelijken, he vriend !
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat kan makkelijk. Als je liever appels hebt in plaats van peren.
Daar sta ik bekend omquote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat is wel appels met peren vergelijken, he vriend !
Appels en peren met passievrucht vergelijken vind ik dan weer wat ver gaan.quote:
Maar dan zie jij je eigen diepere boodschap niet!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Daar sta ik bekend omIk beweer ook niet dat mijn vergelijkingen feilloos zijn, maar ze dragen een diepere boodschap mee, die helaas niet zichtbaar is voor mensen die boven alles hun eigen mening als het grootste goed zien.
![]()
laat ik het zo zeggen, ik verkondig graag mijn eigen mening en vind ook vaak dat die klopt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Daar sta ik bekend omIk beweer ook niet dat mijn vergelijkingen feilloos zijn, maar ze dragen een diepere boodschap mee, die helaas niet zichtbaar is voor mensen die boven alles hun eigen mening als het grootste goed zien.
![]()
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik behoorlijk eigenwijs ben, maar ik probéér me daarboven te verheffen door alle kanten van de zaak te bekijken en op basis daarvan een oordeel te vormen. En dat is meer dan wat ik van veel andere mensen (zowel forumwise als IRL) kan zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zie jij je eigen diepere boodschap niet!
Posts zijn al gerechtvaardigd door het simpele feit dat iemand ze plaatst. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil, wat mij betreft. Natuurlijk staat het ook vrij aan een ieder om het er oneens mee te zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 20:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik verkondig graag mijn eigen mening en vind ook vaak dat die klopt.
gelukkig weet ik dat van mezelf dus rechtvaardigt dat mijn vorige post(s)![]()
gelukkig wel, het zou toch saai worden als iedereen het de hele dag met elkaar eens is.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Posts zijn al gerechtvaardigd door het simpele feit dat iemand ze plaatst. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil, wat mij betreft. Natuurlijk staat het ook vrij aan een ieder om het er oneens mee te zijn![]()
Iddquote:Op zondag 14 januari 2007 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
gelukkig wel, het zou toch saai worden als iedereen het de hele dag met elkaar eens is.
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Posts zijn al gerechtvaardigd door het simpele feit dat iemand ze plaatst. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil, wat mij betreft. Natuurlijk staat het ook vrij aan een ieder om het er oneens mee te zijn![]()
Hieraan wil ik nog toevoegen dat het het mooist is wanneer men bij een meningsverschil de doelstelling heeft er beiden wijzer van te wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
gelukkig wel, het zou toch saai worden als iedereen het de hele dag met elkaar eens is.
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
*eens is*quote:
Daar ben ik het dan weer mee oneens.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee oneens.
Pluizig noem ik langharigquote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is niet langharig!
[afbeelding]
Gewoon pluizig.
Moet je nagaan: elke gek(kin) kan kinderen krijgen. Daar hebben ze geen diploma met door de overheid ingevoerde rekentoets voor nodigquote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Homo'tje? Hij vecht met elke andere mannenhond. Hij's keistoerquote:Op zondag 14 januari 2007 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Pluizig noem ik langharigHet is wel echt een homo'tje he
ffs tis een hond gek.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Pluizig noem ik langharigHet is wel echt een homo'tje he
Ik heb hem gezien ik heb hem gezien... fucking briljantquote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooo, net thuis van de bioscoop (The Illusionist mét Edward Norton, Dizer let u op?!) en daarna lekker uit eten geweest
Goede avond.
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef Dizer het volgende:
http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=285;5;-1;-1&sku=534582.
Mwah.. die past beter bij die:quote:
Endided!! Endided!! Endided!! Endided!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:55 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik zeggen met Jim Carrey-films die ik haast allemaal ook zo vaak heb gezien.
[afbeelding]
Ik heb mijn record nog niet gebroken. LOTR: Fellowship Of The Ring heb ik ook 7 keer in de bios gezienquote:Op zondag 14 januari 2007 23:55 schreef Bupatih het volgende:
Zeven keer een film kijken.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is niet langharig!
[afbeelding]
Gewoon pluizig.
Dat heb je niet zelf geschrevenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Altijd al opgekeken naar die échte Efteling-fans? De waerachtig waerde Pieckpuristen van de eerste en bovenste orde? De ongekroonde koningen van het Kaatsheuvelse über-fandom? De lieden die op een late zomeravond, gezeten op het Herautenplein, eenieder doen verbazen met hun exquise en ongelimiteerde kennis van het park en haar prachtige geschiedenis? Het WWCW-team, zelf natuurlijk bestaande uit louter leden van laatstgenoemde soort, biedt iedereen nu de kans om een beetje te gaan horen bij de crème-de-la-crème van het liefhebberslandschap. Zie hier: een stoomcursus voor het worden van de ultieme Eftel-vrind.
Tuurlijk nietquote:
quote:France called on Americans to "look towards the future and work towards surrender and cheese-eating".
Maakt dat uit? Of een film een oscarnominatie krijgt? Als ie er geen krijgt, dan blijft de film toch even goed?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien ik heb hem gezien... fucking briljantGoed geacteerd, mooi verhaal.. heerlijke sfeer in de film
! Yes... nu hopen op een oscarnominatie.. maar ik ben bang van niet
.
Dan krijgen de makers wel eerder meer geld los om nog meer films te maken die jij wel eens goed zou kunnen vinden.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hun is het misschien wel mooi, maar het kan mij echt niet boeien of een film die ik goed vind wel of niet een Oscarnominatie krijgt.
Maar word Jim Carrey dan in zijn films opeens een betere acteur? Daar gaat het mij om. De kwaliteit blijft hetzelfde, ongeacht hoeveel waardering hij ervoor krijgt.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Voor Dizer blijkbaar wel.
Ik zou het ook tof vinden als Jim Carrey eindelijk eens een Oscar zou winnen.
Of als Ajax weer eens kampioen wordt.
Maar hij zou wel meer mensen kunnen inspirerenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar word Jim Carrey dan in zijn films opeens een betere acteur? Daar gaat het mij om. De kwaliteit blijft hetzelfde, ongeacht hoeveel waardering hij ervoor krijgt.
En daar gaat het mij dus niet per se om. Ik gun zo'n man zo'n prijs.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar word Jim Carrey dan in zijn films opeens een betere acteur? Daar gaat het mij om. De kwaliteit blijft hetzelfde, ongeacht hoeveel waardering hij ervoor krijgt.
Niet voor gezondaars, die moet nog overwerkenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef babette21 het volgende:
nee maar
deze pleurisdag is bijna om
Tot 21 uur!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet voor gezondaars, die moet nog overwerken.
en word je daar rijk van?!??quote:Op maandag 15 januari 2007 16:54 schreef Gezondaar het volgende:
Tot 21 uur!Elke dag!
Vier weken lang!
![]()
Djeezquote:Op maandag 15 januari 2007 16:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tot 21 uur!Elke dag!
Vier weken lang!
![]()
Beterschapquote:Op maandag 15 januari 2007 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ziek.... maar desondanks aan 't werk
Jaquote:
Zolang je maar voor het weekend uitgeziekt bent.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ziek.... maar desondanks aan 't werk
Ze smsen me zelfs uit bed ja!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moderator ben je dag en nacht.
ik hoop het... maar 't kan nu twee kanten op: beter of slechter...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Zolang je maar voor het weekend uitgeziekt bent..
jij hebt écht teveel geldquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Dizer het volgende:
Ik was ook vrij vandaag. Samen met mijn ouders een televisie gekocht op mijn werk. Ze hebben hem kado van me gekregen. 3000 euro
.
Datesquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoop het... maar 't kan nu twee kanten op: beter of slechter...
en ik heb 't deze week te druk om ziek te zijn
en ik heb vrijdag een date
en zaterdag een meet
gadverdegadver wat 'n timing....
een anderequote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef PeRi het volgende:
Dates.
. Dezelfde als een tijdje terug of een andere vent?
als ik niet ziek ben, kom jij dan toch?!?!?quote:Niet ziek zijn.
Nou ik wil eigenlijk 's avonds wel komen ja. Ik heb Svens nummer, dus dat komt goed.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef babette21 het volgende:
als ik niet ziek ben, kom jij dan toch?!?!?
Ja hallo, kom dan ook even eten. Kan ik je tenminste zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik wil eigenlijk 's avonds wel komen ja. Ik heb Svens nummer, dus dat komt goed.
Mwah, zo veel geld heb ik niet. Maar sommige mensen sparen terwijl ze thuis wonen, werken en studerenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt écht teveel geld
maar wel lief van je!!
Ja, ik nu ookquote:Op maandag 15 januari 2007 17:02 schreef PeRi het volgende:
Dizer sponsor je mijn treinkaartje en drankjes zaterdag? Ik ben blut man.
ooooh dat matched makkelijk!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Hoe laat gaan jullie eten? Ik kan er op zn vroegst om half 6 zijn.
Utrecht? Mwah.. ik ben daar niet zo bekend qua leuke trekjes. Amsterdam daarentegenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooh dat matched makkelijk!
dan kunnen we 'n beetje op tijd eten voor atb, maar pak je 't voorgerecht nog makkelijk mee!!
heb overigens nog steeds niet gereserveerd, weet nog niet van hoe laat tot hoe laat we van Sven, Rena en Airelle mogen genieten.... en heeft iemand nog suggesties waar 't leuk eten is??
ik ben ook niet heel bekend, en meestal ben ik gewoon van ergens naar binnen stappen waar 't er leuk uitziet, maar aangezien we én met veel zijn én het za.avond is....!!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
Utrecht? Mwah.. ik ben daar niet zo bekend qua leuke trekjes. Amsterdam daarentegen.
Wat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef Q. het volgende:
Sorry Bupatih.
Grieks restaurant Delphi is leuk en lékkerquote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooh dat matched makkelijk!
dan kunnen we 'n beetje op tijd eten voor atb, maar pak je 't voorgerecht nog makkelijk mee!!
heb overigens nog steeds niet gereserveerd, weet nog niet van hoe laat tot hoe laat we van Sven, Rena en Airelle mogen genieten.... en heeft iemand nog suggesties waar 't leuk eten is??
Het geeft nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef Q. het volgende:
Sorry Bupatih.
Ik las het net. Jammer, was de enige leuke in die hele showquote:
Hehe de show volg ik verder niet maar Sally !quote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik las het net. Jammer, was de enige leuke in die hele show.
Als je dat doet he... dan dan dan vind ik je niet tofquote:
Mja, what can I say...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je dat doet he... dan dan dan vind ik je niet tof!
quote:
Zeg dat nou niet stomme idioot! Tuurlijk geeft het welquote:
Dat is mijn tekst trouwensquote:
Ik vind je reden (en die ken ik -- tenzij het opeens een andere reden is geworden) gewoon stom. Klaar.quote:
Goh Bassie, misschien omdat niemand mij vertelt van wanneer tot wannneer die meet isquote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef babette21 het volgende:
weet nog niet van hoe laat tot hoe laat we van Sven,
Welke reden denk je dat ik heb dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind je reden (en die ken ik -- tenzij het opeens een andere reden is geworden) gewoon stom. Klaar..
Je hoeft nergens bang voor te zijn. Het komt helemaal goedquote:
Bang?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef GeeftNiet het volgende:
[..]
Je hoeft nergens bang voor te zijn. Het komt helemaal goed.
zekers.
PMquote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welke reden denk je dat ik heb dan?
Fancypancy!quote:
Dat weet nog niemand.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Bassie, misschien omdat niemand mij vertelt van wanneer tot wannneer die meet is.
Voor zaterdag zal iemand 't nog wel lezen hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Veel plezier op de meet allemaal!
(Niemand meer die 't leest magoed)
Ga je mee?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Veel plezier op de meet allemaal!
(Niemand meer die 't leest magoed)
Oops ik dacht dat 't vanavond wasquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor zaterdag zal iemand 't nog wel lezen hoor.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oops ik dacht dat 't vanavond was
Vond het al een aparte dag, maandag
En dan? En dan? En dan? En dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar o wee als er dadelijk tóch iets is, hè...
Nou, dan heb je tenminste je excuses al aangeboden.quote:
Handig hè?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan heb je tenminste je excuses al aangeboden.
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja hey!!! Mag ik ook 's een foutje maken![]()
![]()
Zeg, geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 15 januari 2007 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja hey!!! Mag ik ook 's een foutje maken![]()
![]()
Oh,ja maar even gezellig met je medemodjes over modjesdingen praten jaquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, geef eens antwoord op mijn vraag!
!.
Oh, en je eerste note!
!
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wordt er na jullie SHO!meets ook betaald om foto's van het forum weg te houden?![]()
XM (ja, je komt gewoonquote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Svensational het volgende:
alwaysthebest
MissBliss
Re
Dizer
Gezondaar
PeRi
Svensational
babette21
Wie komen er nu nog meer?
Het geeft niet Buup, we maken allemaal fouten.quote:
Heb ik gedaan! als ik durf ga ik misschien wel meequote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, geef eens antwoord op mijn vraag!
!.
Oh, en je eerste note!
!
Ja, maar...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Het geeft niet Buup, we maken allemaal fouten..
Behalve ik dan natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
yep, ik word er altijd braaf afgekniptquote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Dizer het volgende:. We zorgen wel ervoor dat je niet op FOK komt. Dat doen we met Babette al jaren. Komt helemaal goed
.
Er is toch wel iets van een tijdsplanning?quote:
En sorry van de troep. En van de jaren. Sorry voor de zomers op het strand.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar...
Sorry voor de zomer.
Sorry, maar het was bedoeld als grap.
Die is toch 1 keer naar een Efteling-meet maar geweestquote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
. We zorgen wel ervoor dat je niet op FOK komt. Dat doen we met Babette al jaren. Komt helemaal goed
.
sorry hier had ik overheen gelezen...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Svensational het volgende:
Goh Bassie, misschien omdat niemand mij vertelt van wanneer tot wannneer die meet is.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hier had ik overheen gelezen...
waarschijnlijk een uur of vier in Utrecht, gaan we elkaar even van de baan kegelen (nou ja bowlen), dan ff borrelen, uur of 6, half 7 eten en wie wil kan blijven hangen om te zuipen
hoe laat en waar precies weet ik na reserveren, zelfde geldt voor het eten (voor degene die wat later komen)
more questions??
ja, dús?!? ik wás er tenminstequote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Svensational het volgende:
Die is toch 1 keer naar een Efteling-meet maar geweest?
wélquote:Jaja, dat daarna waren geen meets meer
Dat was een neppe, hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Ah, 't wordt al voor me gedaan![]()
same here, heb geen zin om zat in de trein te zitten enzoquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik moet 's avonds toch terug naar R'dam, dus weinig spektakel-zuipen vrees ik![]()
je komt gewoon. punt.quote:Als ik kom, that is.
Ik ga ook niet veel zuipen. Ga waarschijnlijk de volgende ochtend naar de kerkquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik moet 's avonds toch terug naar R'dam, dus weinig spektakel-zuipen vrees ik
Als ik kom, that is.
Was er maar een planeet New York:quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik wil weer terug! NewYork
.
Magsmisbruik!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet. Heb zijn post ook heel sneaky gewijzigd whehehe.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo perfect dat ik niet op fauten te betrappen ben.
* Bupatih luistert naar Doe Maar - Sinds 1 Dag Of 2quote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar U2 - With or without you.
zeiknummerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar U2 - With or without you.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef Paltos het volgende:
Veel plezier op de meet vanaaf!![]()
Niet dat iemand dit nog leest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |