En weer open.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:27 schreef Bupatih het volgende:
Dicht!
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:30 schreef Paltos het volgende:
Dat zijn Calvin und Hobbes, Erik!
Wat is dit nu weer voor opmerking?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het maar triest dat de meeste mensen niet een klein beetje variatie aankunnen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Bupa zei dat zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?![]()
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupa zei dat zomaar uit het niets.![]()
Ik wist toevallig dat het uit C&H kwam, maar of het relevant was?![]()
Wat is dat nuweer voor onzin?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
En het is trouwens 'some' en niet 'most'. HA!
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Ik doe wel vaker gekke dingen. Lekker gek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Gewoon, wat bedoel je ermee? Ik kon 'em niet plaatsen.
Ik voel me echt bekeken door Google.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kwam uit je sig, snikkelslikker!
KIJK!!!!
Correct, correct?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De correcte term is "snikkelsmikkelaar"![]()
Lekker boeiend.quote:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lekker boeiend.![]()
Ik had er toch niet "Calvin" achter gezet? Nou? Nou?
Wat als ik die quote nu aangepast had aan mijn persoonlijke ervaring, of zo? Mag dat niet? Nou? Nou?
![]()
Nu ga je wel zeggen dat ik zei dat de quote uit Calvin & Hobbes kwam.![]()
Ik zei nooit dat het een letterlijke quote was, of wel soms? Nou? Nou?
Ja, oké, lekker boeiend, een quote is altijd letterlijk de quote. Ik zei nooit dat het een quote was.![]()
Ik zei alleen C&H. Ja. Dat kan veel betekenen.In dit geval dus dat het gebaseerd was op een quote uit C&H.
Jezus, waar is je fantasie?quote:
Je bent het verleerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:08 schreef Bupatih het volgende:
Maar dan komt het er op papier niet helemaal uit.
Tja, lastige zaken zo midden in de nachtquote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een lichtbak nodig.
Ik heb ooit eens m'n bureaulamp in een plastic aquarium, dat onder mijn bed stof lag te happen, gestopt en zo een lichtbak gemaakt.Maar nu. Heb ik een andere bureaulamp. En geen aquarium meer. Althans, niet die van plastic.
Dus! Wat nu?
Is een toezegging dat je nooit meer posts van anderen zult corrigeren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Correct, correct?Als het in me opkomt, post ik het gewoon. Correct, mijn kont.
Alleen de echte, met dubbel cquote:Op zondag 14 januari 2007 10:17 schreef PeRi het volgende:
Cappucino jemanden?
dat doe ik vaak met will & gracequote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Dizer het volgende:
En seizoen 1 van Friends weer achter de rug in twee dagen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat doe ik vaak met will & grace
helemaal verslaafd aan die serie
zelfs een keer een opname bijgewoond in amerika, dat was zo leuk
Heulemol in Amerikaquote:Op zondag 14 januari 2007 11:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat doe ik vaak met will & grace
helemaal verslaafd aan die serie
zelfs een keer een opname bijgewoond in amerika, dat was zo leuk
Ben je naar een opname van The Simpsons geweest?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heulemol in Amerika!
En dat doe ik met Coupling, The Simpsons en Family Guy.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben je naar een opname van The Simpsons geweest?
ja dat was zo cool, heb zelf nog met die lui op de foto gestaam.quote:
Dat vind ik altijd zo'n rare uitdrukking he, want het is bijna nooit waarquote:Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
blijf het leuk vinden, daar kan men mij voor wakker maken 's nachts
ok das waar dat hoor je vaakquote:Op zondag 14 januari 2007 12:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n rare uitdrukking he, want het is bijna nooit waar![]()
Zo heb ik ooit een of andere "speciale" chocolade gekocht voor een huisgenootje, omdat men haar daar zogenaamd 's nachts voor wakker kon maken. Maar als dank kreeg ik alleen wat gevloek en een "rot op uit mijn kamer"![]()
![]()
En dan de volgende dag opeens roepen dat ze het toch wel heel leuk vond enzoOverdag hebben mensen veel praatjes, maar 's nachts maken ze die nooit waar
![]()
Dat is juist het leukequote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Dizer het volgende:
En seizoen 1 van Friends weer achter de rug in twee dagen.
Dan kan ik net zo goed dit:quote:
weer gaan tekenen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Vieze poppetjes.
Met grote, naakte piemels.
En/of grote borsten.
Met priemende tepels.
Ja, graag of niet natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed dit:
[..]
weer gaan tekenen.
Maar het is vandaag zo'n mooie dagquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga geen mensen tekenen waarvan ik niet weet hoe ze eruit zien!
Dat druist in tegen mijn principes!![]()
Geloof ik.
Een mooie dag om hier naar te luisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar het is vandaag zo'n mooie dag!
Ja, bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een mooie dag om hier naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |