Waar haal je die info vandaan danquote:Op maandag 15 januari 2007 18:28 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Vanaf morgen nieuwe actie.
Ben enorm benieuwd.
Sweetie Pie, moderator van het NL Lushforum en medewerkster van Lush liet het vandaag vallen, maar over hoe en wat is nog niets bekend volgens mij...quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Sade het volgende:
[..]
Sweetie Pie, moderator van het NL Lushforum en medewerkster van Lush liet het vandaag vallen, maar over hoe en wat is nog niets bekend volgens mij...
Denk het niet hoor.... in Engeland mag je uit alle zepen kiezen, hier dus gewoon een paar (zullen wel minder populair zijn/ of teveel van besteld of zo en op moeten).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar niet betekent dat die zeepjes eruit gaan, anders moet ik even een kilo sandstone inslaan.
Kweetniet, gewoon op uitgekeken vrees ik. Merk dat de zeepjes bar weinig geur achterlaten en toch erg duur zijn. Heb een paar producten die ik prettig vind, maar ik zit niet meer op het puntje van mn stoel bij nieuwe dingen.quote:
Waar kan ik je eventueel op mailen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef MissFrodo het volgende:
Voor iedereen die mee wil bestellen met de grouporder Duitsland;
Ik ga donderdag bestellen, dus zorg dat uiterlijk donderdagmiddag je lijstje bij mij is.
Vind je SnowFairy nog wel lekker? Want ik heb nog een klein flesje.. 1 keer gebruikt ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kweetniet, gewoon op uitgekeken vrees ik. Merk dat de zeepjes bar weinig geur achterlaten en toch erg duur zijn. Heb een paar producten die ik prettig vind, maar ik zit niet meer op het puntje van mn stoel bij nieuwe dingen.
SF is goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind je SnowFairy nog wel lekker? Want ik heb nog een klein flesje.. 1 keer gebruikt ofzo
emeelesther apestaartje hotmail puntje comquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Waar kan ik je eventueel op mailen?
Hier hetzelfde. Er komt niets anders dan Lush op m'n huid en haar en ik blijf het dan ook gewoon gebruiken, maar ik zit niet meer op het puntje van m'n stoel bij de gedachte aan een nieuwe aktie. (behalve de kerstaktie dan, maar dat was omdat ik genoeg Snow Fairy wilde hebben om mezelf een end het jaar in te helpen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kweetniet, gewoon op uitgekeken vrees ik. Merk dat de zeepjes bar weinig geur achterlaten en toch erg duur zijn. Heb een paar producten die ik prettig vind, maar ik zit niet meer op het puntje van mn stoel bij nieuwe dingen.
quote:
Coolaulin ken ik niet. Is toch vooral voor krulhaar? Dat heb ik nl. niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Je haar wassen met SF en dan Coolaulin eroverheen. Dat is dus echt wel dé combi... Twee dagen later ruikt het nog heerlijk![]()
Is voornamelijk tegen pluizen. Heeft een cocosgeurtje en de combi met SF is superquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Coolaulin ken ik niet. Is toch vooral voor krulhaar? Dat heb ik nl. niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |