Laten we het vragen aan Maurice de Hond. Wie heeft 't gedaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Ik zag vandaag toevallig de voorpagina van de Party.
Dorine stond er paginagroot op, en er stond met koeienletters:
VERDWIJNING MAN DORINE GROOT MYSTERIE
Of in ieder geval iets in die trant. Omdat ik uiteraard zulke bladen niet koop, maar ik toch wel nieuwsgierig ben vraag ik me af of iemand hier daar meer van weet?![]()
Oeh, juicyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Ik zag vandaag toevallig de voorpagina van de Party.
Dorine stond er paginagroot op, en er stond met koeienletters:
VERDWIJNING MAN DORINE GROOT MYSTERIE
Of in ieder geval iets in die trant. Omdat ik uiteraard zulke bladen niet koop, maar ik toch wel nieuwsgierig ben vraag ik me af of iemand hier daar meer van weet?![]()
Wáárom heeft ze dan de X-factor? Ik hoor dit meer mensen zeggen, maar een reden kunnen ze er nooit voor gevenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef creno het volgende:
Dorine is misschien niet de beste zangeres, maar ze heeft wel als een van de weinige de x-factor. Daar gaat het bij dit programma toch om ? Ze zoeken de persoon met de x-factor en niet iemand die fantastisch kan zingen. Henk-jan zei het nog toen Melanie afviel: Madonna, Robbie Williams, Michael Jackson zijn allemaal geen supergoeie zangers maar ze hebben wel dat ene, de x-factor.
Omdat het een oude troela is die schattig is binnen een programma als X Factor, maar niemand wilt dat zeggen en dus draaien ze er maar omheen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het niet om haar zang is, en ook niet om haar spetterende performance... wat dan wél? Een afwezige blik in haar ogen? Een janksmoel als ze staat te zingen?
Precies wat ik dacht, maar vredelievend als ik ben formuleerde ik het wat vriendelijker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omdat het een oude troela is die schattig is binnen een programma als X Factor, maar niemand wilt dat zeggen en dus draaien ze er maar omheen.
Bij Vader Abraham.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef flugeltje het volgende:
whehe, maar ze heeft wel d'r platencontract al binnen
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. En nu maar hopen dat de Babette van Veen's van Nederland even zonder beltegoed zitten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een drama met Dorine. Hopen dat de grijze haren deze keer niet genoeg zijn om door te gaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef oYo het volgende:
Als ze in de USA Dorine zien zingen, snappen ze echt waarom we een Harry Potter als premier hebben.
Sinds wanneer is de USA een norm? Schijt aan de USA. En overigens liever Harry Potter als primier, dan een massamoordenaar, leugenaar en smerige kapitalist als president!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef oYo het volgende:
Als ze in de USA Dorine zien zingen, snappen ze echt waarom we een Harry Potter als premier hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de USA een norm? Schijt aan de USA. En overigens liever Harry Potter als primier, dan een massamoordenaar, leugenaar en smerige kapitalist als president!
En waarom?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef grizegrijn het volgende:
Ik vind dat Dorine best door mag nog.
nee in deze fase niet meer. Ze kan heel aardig zingen, heeft tekstbegrip als geen ander, maar haar stijl is beperkt tot jazz, en als je dan een echt popnummer gaat zingen zak je door het ijs. Als ze een jazzplaat maakt ga ik hem op zkeer kopen, maar voor de X factor houdt het hier wel een beetje op wat mij betreftquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef grizegrijn het volgende:
Ik vind dat Dorine best door mag nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |