wij hebben continue de neiging om HenkJan na te doen hier.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:55 schreef chansadres het volgende:
Sorry hoor maar ik vindt de opmerking van Henk Jan over het imiteren van Dorine erg zwak! Welke sterren worden het vaakst geparodieerd? Juist! De topsterren met een karakteristieke eigenschap! Dorine is ook een ster met een karakteristieke manier van bewegen. Natuurlijk valt dat op! Maar is dat meteen slecht? Bij ons thuis wordt Jan Smit ook geparodieerd en die boert het toch ook niet slecht!
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
wij hebben continue de neiging om HenkJan na te doen hier.
Laten we het hopen. Ik heb het helemaal gehad met die ouwe taart.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:48 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat Dorine volgende afvaller is..
Qua zang heeft ze misschien de X-factor wel, maar qua uitstraling is het helemaal niks. Ik denk ook het laatste.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me dat laatste, ik haal inmiddels liever wat drinken en dergelijke als zij op het podium staat.
Ze zingt echt niet goed. De notenraakt ze misschien sporadisch, maar meestal niet. En het is kul om te zeggen dat ze elk nummer als Jazz zingt, ze zingt het gewoon slecht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Qua zang heeft ze misschien de X-factor wel, maar qua uitstraling is het helemaal niks. Ik denk ook het laatste.
Juist. En dat van die uitstraling klopt ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zingt echt niet goed. De notenraakt ze misschien sporadisch, maar meestal niet. En het is kul om te zeggen dat ze elk nummer als Jazz zingt, ze zingt het gewoon slecht.
Nou nee hoor. Ik zag van de week (op één van de digitale themakanalen van de publieke omroep, weet niet meer precies waar) een programma over Greetje Kauffeld. Die moet ongeveer even oud zijn als Dorine, maar als je Greetje Jazz hoort zingen, dan weet je precies waarom Dorine het niet heeft. Niet de X-factor en niet de benodigde zangkwaliteiten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Qua zang heeft ze misschien de X-factor wel, maar qua uitstraling is het helemaal niks. Ik denk ook het laatste.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind dat het sprookje van Dorine nu ook wel lang genoeg heeft geduurd. Maar ze mag zaterdag nog wel doorgaan van mij. Eerst moet Hearts eruit en dan is het mooi geweest voor Dorine. Ze heeft het leuk gedaan
dat hoop ik eerlijk gezegd ook. Dat mens ís gewoon Jazzquote:Op maandag 15 januari 2007 00:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel leuk dat zij er in zit en hoop dat ze paar leuke jazz cd's gaat opnemen voor in mijn auto. Altijd wel leuke muziek voor in de file![]()
Ik wil echt graag dat ze iets van Norah Jones zit! Dat lijkt me echt iets voor haar!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat hoop ik eerlijk gezegd ook. Dat mens ís gewoon Jazz
wat ik wel vind is dat je aan haar kan zien dat zij als geen ander weet wát ze zingt, en echt waar er zijn niet zo heel veel artiesten met zo'n geweldig tekstbegrip.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil echt graag dat ze iets van Norah Jones zit! Dat lijkt me echt iets voor haar!
Denk wel dat ik de cd zou kopen als hij leuk is maar een concert lijkt me niet zo speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |