Niet hopenlijk. Dat is helemaal niks voor haar. In liveshow 1 was al te merken dat het eigenlijk niet echt kan. Ben ook benieuwd wat ze er zaterdag van maakt. Ik hoop op zo'n lay-back zomeravond plaatje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jvalini het volgende:
Dorine is heel lief en schattig enze kan best goed zingen. De gimick poses vond ik nog meevallen, maar Henkjan waarschuwde haar denk ik alleen maar, dat ze moet oppassen. Van mij mag ze nog wel even blijven. Ben benieuwd hoe ze een uptempo nummer zal doen.
Alsjeblieft niet, dan val ik in slaap en heb ik niks meer om me aan te ergerenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet hopenlijk. Dat is helemaal niks voor haar. In liveshow 1 was al te merken dat het eigenlijk niet echt kan. Ben ook benieuwd wat ze er zaterdag van maakt. Ik hoop op zo'n lay-back zomeravond plaatje.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan val ik in slaap en heb ik niks meer om me aan te ergeren.
Ik denk niet zo goed., gezien haar timing. Bij rustige nummers is dat nog wel op te vangen, maar bij uptempo is dat een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jvalini het volgende:
Dorine is heel lief en schattig enze kan best goed zingen. De gimick poses vond ik nog meevallen, maar Henkjan waarschuwde haar denk ik alleen maar, dat ze moet oppassen. Van mij mag ze nog wel even blijven. Ben benieuwd hoe ze een uptempo nummer zal doen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Natalie het volgende:
Samen met Hearts dan, please.
Dan mag Dorine nog wel even blijven van me.
Ja ik hoop het ook! En dan samen met Christian.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef Woelli het volgende:
Hoop wel dat ze morgen in de sing off komt!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik hoop het ook! En dan samen met Christian.....
eens. zou erg terecht zijn (en nog goed voor mijn prono ook nogquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef m-materazzi het volgende:
Is nu wel leuk geweest, met Hearts in de sing-off.
Idd.... in de sing off... en dan wel graag met Christian....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef m-materazzi het volgende:
Is nu wel leuk geweest, met Hearts in de sing-off.
Ik hoop het niet. Samen met Hearts in de sing-off. En wie er dan uit gaat, maakt me niet uit. Het liefst allebei.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:00 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze voldoende aanhang heeft om door te gaan.
Ow, even genuanceerder: dit nummer paste helemaal niet bij Dorine... zo'n zomers feestnummer ligt haar echt totaal. niet! Het thema 'zomer' op zich is al überdom middenin de winter, maar Henk kan echt geen nummers kiezen voor zijn kandidaten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:10 schreef Silver87 het volgende:
Dorine, ik heb van je genoten, maar vanavond was het bagger..
Ze had beter "Summertime" kunnen doenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Silver87 het volgende:
[..]
Ow, even genuanceerder: dit nummer paste helemaal niet bij Dorine... zo'n zomers feestnummer ligt haar echt totaal. niet! Het thema 'zomer' op zich is al überdom middenin de winter, maar Henk kan echt geen nummers kiezen voor zijn kandidaten...
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef superhero87 het volgende:
Ze krijgt alleen maar sympathiestemmen, dit is niet leuk meer![]()
wat voor Factor ?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef oYo het volgende:
[..]
![]()
"Ach laat eens voor die oude vrouw stemmen..."
Heeft niets te maken met X-Factor, eerder zileigheidsfactor.
Het is natuurlijk ook heel erg knap dat ze zo ver gekomen is, maar het mag nu wel ophouden. Ik ben haar zat.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat voor Factor ?
Ik heb wel respect voor dat mens hoor..
Ik zie niet veel mensen van haar leeftijd haar nadoen eigenlijk
Ik ben het wel vaak met jou eensquote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook heel erg knap dat ze zo ver gekomen is, maar het mag nu wel ophouden. Ik ben haar zat.
Dat is mooiquote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben het wel vaak met jou eens![]()
Ach tot nu toe zijn er wat mij betreft geen kandidaten uitgegaan die veel slechter presteerden dan Dorine dus vind ik het ook niet heel erg dat ze er nog in zit. Als ze eenmaal in de singoff terechtkomt, dan zal de jury haar er toch wel uitstemmen. Eerst X6 er nog uit en dan mag deze grijze dame ook met pensioenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef JetFreggel het volgende:
Ik heb geen hekel aan haar en vind het ook leuk dat ze zover gekomen is maar dat ze nu steeds doorgaat is wel ten koste van anderen die wel beter zijn, stemmen om de sympathie voor het omaatje vind ik niets meer te maken hebben met de zoektocht naar zangTALENT, Dorien heeft het leuk gehad tot nu toe maar het mag nu wel over zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |