Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk BVO... ik had het woord Echt tussen haakjes moeten zetten. 'Echt' zingen als in zingen vanuit de emotie! Is dat duidelijker?
Ze waren op zoek naar een IDOL! De AVRO zocht musicalsterren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.
Het feit dat Boris niet in de top 40 is te bekennen iedere minuut van de dag betekent misschien niet zo'n groot commercieel succes, maar hij doet z'n stinkende best en heeft z'n plaats in de 'muziekwereld' (in NL) toch wel ingenomen.
Dewi. Ja, die is geflopt.
Nick Schilder had gewoon in de top 10/12/whatever gemoeten, eensch. Nu zit ie in zo'n saai duo'tje.
Touché. 1-0 voor Beev.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hele andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen kijken vaak niet verder dan de top 40 lang is. Jamai, Jim, Hind, Ron, Boris, Eric, Meike... dat zijn echt mensen die nu goed meedraaien op een plek die bij hun past.
Krokodillen-smile Martijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*
Met die pose aan het begin. En danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krokodillen-smile Martijn.
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef PeRi het volgende:
Maar nu wil ik graag wel nog steeds weten waarom een mod neutraal moet zijn?
Hou op. Ik vond m zó eng.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die pose aan het begin. En dan
(draait om)
"Hello".
![]()
Een mod mag een mening hebben, maar hoeft niet te stoken. Hij/zij dient de orde te handhaven. Eigenlijk ben je een soort rechter. Ik heb een rechter nog nooit horen stoken. Die kijkt neutraal naar de zaak en schept orde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was tochquote:
Jouw smaak is fout, BVO, snap dat dan!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Gat-ver-damme. Ik word er bijna hetero van.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was toch!!
![]()
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ORDE!
Nu gaan we Madonna aanbidden en Anja uitkotsen. EN SNEL!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Hapertje het volgende:
[..]
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hier
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |