Je bent een voorbeeld voor velenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....
Mijn hele leven al.....quote:
Het is dus de LETTER-spier.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
Vorige periode net Anatomie gehad en ik kan er gewoon niet opkomenHoe triest is dat
quote:Helaas willen mijn volgelingen (in het bijzonder de vuile en afvallige etcetera) mijn woord niet in het SC topic openbaren
Ik kan de onderdelen van de spier zo opnoemen (als we het tenminste over dezelfde hebben)quote:
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaasquote:Op zondag 14 januari 2007 01:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]je verdiende loon
en je weet dat ik nu helemaal niks meer ga linken van jou in SC![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:02 schreef DiviFilius het volgende:
Delta-spier ?
Educated guessingquote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef DiviFilius het volgende:
haha, tja die hint van '4de van een reeks' en dan 'letter' hielp wel
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek benquote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
OOOWJAAH....deltoideüs
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundequote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek ben
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaas)
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundewel Bewegingswetenschappen
Nee, want ik zit nog maar in het eerste jaar. Maar mijn lekenadvies is: Veel Rustquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?
Je zou toch denken dat ze blij was dat ik hier niet veel meer kwam, gaat ze ook weg.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Etcetera het volgende:
dingflofbips oid
en Lienekien komt hier niet meer... ik weet niet waarom, PM haar anders?
ben ik toch niet de enige die die kutslogan nooit meer uit zn kop krijgtquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
dingflofbips
oh ja, ik zie haar nog wel 's op fok, maar hier komt ze niet meerquote:Op zondag 14 januari 2007 02:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze blij was dat ik hier niet veel meer kwam, gaat ze ook weg.....
PM-en gaat wel erg ver, ze leeft in ieder geval nog wel (heeft recent nog gepost)
Dat is niet het antwoord dat ik wil horenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want ik zit nog maar in het eerste jaar. Maar mijn lekenadvies is: Veel Rust![]()
Jayhawk had haar gepm't en was zo vriendelijk om dit met mij te delen.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef erkel het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron vernomen kan ik een pm van Lienekien met jullie delen: 'Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt'
quote:
Je bent aardig irritant ja.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:19 schreef Etcetera het volgende:
ik weet overigens nu wel wie de oprichter van tweakers is (die persoon heeft een eigen wiki geschreven)
en verder ben ik best aardig hoor Mark, ik ben de hele avond al een beetje aan het kutten
Hij heeft een meisjesnaam (als voornaam dus).....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ken hem vast wel maar kan er niet opkomen
Een beetje meer respect voor het deel van de bevolking met v in hun paspoort... JA!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat met die wijfen naam wist ik nog wel
In ieder geval wel de enige die nog wakker isquote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Mark_V het volgende:
Ben ik nou echt zo'n nerd zonder leven dat ik dit als enige weet?
Wat nou Mark, last van de hormonen?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor het deel van de bevolking met v in hun paspoort... JA!
Upd: al die lui hebben dus gewoon een meisjesnaam, femme is ook niet echt mannelijk.....
@ erkel..... heister?quote:
Een vraag die klasse, schoonheid en originaliteit combineert.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Etcetera het volgende:
definieer kwaliteit (oftewel: lever een onderwerp aan)
De intelligentie straalt van de goede man af.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:42 schreef erkel het volgende:
Danny Heister![]()
[afbeelding]
Sportvragen staat garant voor kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |