calimero vond ik dan wel heel kutquote:Op zondag 14 januari 2007 14:04 schreef Wouser het volgende:
Ik mis trouwens dat ene diertje dat zwarte 'soort kuiken' met een halve schil op z'n hoofd
Hij was ook altijd al op Kindernetquote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
Inspector Gadget kwam destijds op Fox Kids
die nieuwe is geen zak aan, die oude was vet!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
Inspector Gadget kwam destijds op Fox Kids
Granted, het is beter dan dingen zoals Galactic Football, IMO dan. Zegt niet veel, maar goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu is/was er laatst zo'n andere versie op van inspector gadget.. met 2 van die robots. Echt bagger!!!
Ben ik het helemaal mee eens. Ouders klagen dan gelijk niet meer dat er in tekenfilms ook zoveel geweld zit etc etc.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Florian_ het volgende:
er moet serieus een actie komen dat dit allemaal terugkomt op tv.
Ouders met jonge kinderen kennen dit ook allemaal nog en laten hun kinderen natuurlijk veel liever naar dit soort programma's kijken naar al die jetix troep. Als dit werkelijkheid word, best bekeken zender in NL for sure!
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Florian_ het volgende:
Wat ik zelf wel geweldige programma's vind van Jetix zijn Ernst & Bobbie (die kwamen vroeger trouwens wel op Kindernet) en De club van Sinterklaas.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Florian_ het volgende:
Ouders met jonge kinderen kennen dit ook allemaal nog en laten hun kinderen natuurlijk veel liever naar dit soort programma's kijken naar al die jetix troep. Als dit werkelijkheid word, best bekeken zender in NL for sure!
Zitten der geen tv mafkezen hier op Fok! ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik herken t wel.. denk ik, maar weet neit hoe het heet.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:36 schreef Wouser het volgende:
Btw ik kan me nog zo'n oud programma herinneren van de franse publieke omroep waarin dan zo'n oude opa aan z'n kinderen de hele geschiedenis verteld... en dan zie je dat zo allemaal waren best veel aflevering zover ik weet en er was ook nog een vervolg serie waarin dan allemaal werd uitgelegd hoe het lichaam werkt enzowas best leuk om te kijken
Iemand die zich nog herinnert hoe dat heet?
Ja dat ja werd destijds altijd op ketnet uitgezonde :dquote:Op maandag 15 januari 2007 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik herken t wel.. denk ik, maar weet neit hoe het heet.
van die poppetjes die ook echt in het lichaam zitten. Met mannetjes die zuurstof vervoeren enzo. Het werd ook een tijdje op belgie uitgezonden.
Of bedoelde je dit niet?
Die tekenfilm ken ik ook. Was erg gaaf gedaan, zo werd in een tekenfilm uitgelegd hoe het lichaam werkt, was echt wel mooiquote:Op maandag 15 januari 2007 10:36 schreef Wouser het volgende:
Btw ik kan me nog zo'n oud programma herinneren van de franse publieke omroep waarin dan zo'n oude opa aan z'n kinderen de hele geschiedenis verteld... en dan zie je dat zo allemaal waren best veel aflevering zover ik weet en er was ook nog een vervolg serie waarin dan allemaal werd uitgelegd hoe het lichaam werkt enzowas best leuk om te kijken
Iemand die zich nog herinnert hoe dat heet?
Heb alleen geen idee meer hoe t heette .. Wie o wie wel?!?!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die tekenfilm ken ik ook. Was erg gaaf gedaan, zo werd in een tekenfilm uitgelegd hoe het lichaam werkt, was echt wel mooi![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |