Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vertel even! Heb nog geen streams aan.
Ja wel, want ze legde het meteen aan haar zus uit en die suggereerde om dan voortaan een blaadje er voor te zetten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:56 schreef crohntje het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij snapt ze het nog niet![]()
http://goudennatasia.web-log.nl/quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblog
Wow goed weergegevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)
Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen...)
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Zuslief: "...MMMMMMMeid... konjo... etc"
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.
En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.
Nou, dat dus. Ik vond het mooi:)
Ik geloof familie, moeders ofzo.... Die vertelde dat haar hele brief op internet staat en dat haar zus hierover aan het onderhandelen is met talpa. Ook vertelde ze dat iedereen tegenslagen krijgt in het leven en dat ze zichzelf moet blijven. Daarnaast worden de kinderen van hot naar her gesleept door hele surinaamse volksstammen. Het gaat echter wel goed met ze, dat jongetje ziet alleen een beetje geel. Zijn griep is gelukkig over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek aan de telefoon gemist.
Wie heeft ze gesproken? Wat is er gezegd?
Pliessss, iemand?
OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die fakeweblog komt van een Fok!-user
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)
Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen...)
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Zuslief: "...MMMMMMMeid... konjo... etc"
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.
En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.
Nou, dat dus. Ik vond het mooi:)
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef Scarabee het volgende:
[..]
OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????
Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Maar dus geen woord in het gesprek dat er op duid dat ze ook maar enigszins denkt aan een spoedig vertrek???????
Ze heeft gevraagd of de paarden weg kunnen en dan de kids daar mogen wonen.. Wel moet lesley blijven om ze te voeren, want daar heeft ze het te druk voor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.
Ze vind het nu heel ver gaan en ze wil dat het er af wordt gehaald. Hoor je dat Danny! Biedt je verontschuldigingen aan! NU![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |