abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45323544
Daarom staat hij ook nog niet zolang op mamjo? Copieren duurt lang?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:03:44 #102
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45323566
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja, vertel even! Heb nog geen streams aan.
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)
Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen... )
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Zuslief: "...MMMMMMMeid... konjo... etc"
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.

En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.

Nou, dat dus. Ik vond het mooi:)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:04:12 #103
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45323578
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:56 schreef crohntje het volgende:

[..]

Denk je? Volgens mij snapt ze het nog niet
Ja wel, want ze legde het meteen aan haar zus uit en die suggereerde om dan voortaan een blaadje er voor te zetten.
eurobilltracker.com
pi_45323595
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:

[..]

welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblog
http://goudennatasia.web-log.nl/

neplog
pi_45323600
Syl gaat bellen
pi_45323616
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen... )
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.

En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.

Wow goed weergegeven
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_45323627
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek aan de telefoon gemist.

Wie heeft ze gesproken? Wat is er gezegd?

Pliessss, iemand?
Ik geloof familie, moeders ofzo.... Die vertelde dat haar hele brief op internet staat en dat haar zus hierover aan het onderhandelen is met talpa. Ook vertelde ze dat iedereen tegenslagen krijgt in het leven en dat ze zichzelf moet blijven. Daarnaast worden de kinderen van hot naar her gesleept door hele surinaamse volksstammen. Het gaat echter wel goed met ze, dat jongetje ziet alleen een beetje geel. Zijn griep is gelukkig over.
Blijf jezelf en reageer niet op die mensen van mamjo.
pi_45323631
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Die fakeweblog komt van een Fok!-user
OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????
pi_45323635
naar Spanje
pi_45323645
Maar dus geen woord in het gesprek dat er op duid dat ze ook maar enigszins denkt aan een spoedig vertrek???????
pi_45323656
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ah, bedankt!
Ik hoopte dat ze met Wilgo aan het bellen was, maar t was dr zus.
Mooi dat ze zo verrast was
Screw them.
We're going home.
pi_45323680
Happyme: Nee, ze hebben al vergaande plannen voor als Wilgo afhaakt. Nichtje Naomi gaat in Nasasia`s huis wonen om van daaruit voor de kinderen te zorgen...
pi_45323682
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef Scarabee het volgende:

[..]

OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????
Die ken ik niet maar waarschijnlijk wel want hij heeft ook al fakes gemaakt van de logs van Nath en Brian en eentje van Huub
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 20:07:31 #114
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45323689
Syl belt nu naar FOC
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45323720
Die brief is weg uit de vorige cos.
pi_45323741
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:08 schreef F04 het volgende:
Die brief is weg uit de vorige cos.
t was die van daarvoor
Screw them.
We're going home.
pi_45323753
Syl gaat los LEUK
pi_45323764
Brief heeft een eigen topic:

Brief van Natasia
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:10:00 #119
je weet wel
pi_45323781
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Maar dus geen woord in het gesprek dat er op duid dat ze ook maar enigszins denkt aan een spoedig vertrek???????
Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.

Ze vind het nu heel ver gaan en ze wil dat het er af wordt gehaald. Hoor je dat Danny! Biedt je verontschuldigingen aan! NU
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:10:42 #120
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45323806
Levertransplantatie en vervolgens geel zien, is wel ff anders dan een beetje "grieperig" zijn.

Ik vroeg me al af waarom het joch, voor een griep terug moest naar het ziekenhuis, maar nu snap ik het helemaal! Maar maak je vooral niet druk Natasia, blijf lekker zitten waar je zit en geniet vooral van al je "luxe".
pi_45323831
Bart: "Je bent nu bezig om een relatie te redden samen met 50.000 mensen"

Euhm, volgens mij willen 49.999,5 mensen juist dat Wilgo haar dumpt en dat ze netjes weer zelf voor dr kindjes gaat zorgen!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:11:35 #122
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_45323837
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.

Ze vind het nu heel ver gaan en ze wil dat het er af wordt gehaald. Hoor je dat Danny! Biedt je verontschuldigingen aan! NU
Ze heeft gevraagd of de paarden weg kunnen en dan de kids daar mogen wonen.. Wel moet lesley blijven om ze te voeren, want daar heeft ze het te druk voor.
- but you can never leave!
pi_45323867
Diddo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:12:51 #124
je weet wel
pi_45323904
Damn Natasia! Kut he, real live soap. Ze zien werkelijk ALLES!!!!!
Hulde aan de redactie, daarvoor:)
pi_45323906
Natasia is kwaad.

Ímzoomen, dat slaat nergens op'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')