quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Nena "Waarom denkt iedereen toch telkens dat Brian en ik een relatie hebben?"
Bart (schreeuwend)
"Ik kom verdomme in mijn eigen kamer, het is donker, jij ligt onderop, en hij ligt boven op droog te neuken! Welk gedeelte begrijp je niet?"
"Jullie lijken wel een 20 jaar getrouwd stel"
Nena zegt niks
Of via een postkaartje vanuit Hawaï:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. en dat Lesley hem moge dumpen.
Per SMS.
Jep, deze was eerderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef demins het volgende:
Hier door?
Wat verwacht je dan ongeveer wat er gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
Volgens mij wordt het een memorabele avond![]()
ik zeg niks, want anders valt het tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ongeveer wat er gaat gebeuren?
Nou, hij lacht anders met Huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
Bart heeft gewoon de opdracht van NL en Brian gekregen de avond zo ongezellig mogelijk te maken!![]()
Met hoeveel man moeten ze die videoband erin douwen dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Film kijken gaat niet door want er zijn te weinig mensen van de productie
Ik ook. Ik zag die kop van Brian. Hij zag het echt als win win situatie: of ze zegt ja en dan kan ik haar neuken of ze zegt nee en dan zeg ik dat het een geintje is, kan ik naar buiten en staat zij voor lul.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
Nena is dus van mening dat Brian het serieus meende, dat ze naar de musical mocht, als hij mocht neuken?
Een taxi langs de videotheek laten rijden was zeker te veel moeite!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Film kijken gaat niet door want er zijn te weinig mensen van de productie
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die dealquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag die kop van Brian. Hij zag het echt als win win situatie: of ze zegt ja en dan kan ik haar neuken of ze zegt nee en dan zeg ik dat het een geintje is, kan ik naar buiten en staat zij voor lul.
Ik vind het een creep en dat blijft ook zo. Ik zie zoveel agressie in zijn ogen, dat ik er eng van wordt.
Ben ik ook echt dom!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die deal
als je dat gelooft ben je echt dom![]()
zoals gigageil dat soort vrouwen kent, ken ik dat soort gozers. hij meende het echt en als jij dat niet gelooft, dan boeit mij dat verder niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die deal
En dan ben ik ook oerdom! Ik heb mannen om nog wel minder bloedserieuze oneerbare voorstellen horen doen tav jonge meiden.quote:
Nena kan geen nee zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Meiden op FOK, letten jullie even op hoe verongelijkt Ne-NAATJE nu doet, terwijl ze het ZELF heeft gedaan ?![]()
Dat inconsequente gedoe van een vrouw die bijna ALLES toestaat, tot droogneuken aan toe, en een jongen de kans geeft zich op te geilen op je lichaam, en nu het verongelijkte poppetje speelt ten opzichte van de andere bewoners die het AL LANG doorhebben, DAT is nu juist wat ze ZELF aan de hand gehaald heeft.......
Boontje komt om haar loontje......
Ik ken dat soort vrouwen. Ik zag het aankomen.![]()
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".
Dat brian dan had gezegd: "nee hoor, was maar een geintje."
zucht daar gaat het niet om.. laat maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".
Dat brian dan had gezegd: "nee hoor, was maar een geintje."
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
Bart De redactie heeft gewoon de opdracht van NL en Brian gekregen de avond zo ongezellig mogelijk te maken!![]()
Die kaartenactie heeft heel goed geholpenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef crohntje het volgende:
Huub wordt toch aardig getolereerd nu
Dat is echt een topactie geweest! NIet alleen voor Huub, maar vooral ook voor Sylvia. Het is wel gaaf om te zien, dat dat een behoorlijk impact heeft gehad, al zal niemand van de bewoners (bashers) dat toe willen geven. Geslaagde actie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kaartenactie heeft heel goed geholpen
Die gelegenheid had hij beslist niet aan zich voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef gomi het volgende:
daar gat t nou netw el om, wat als nena ja had gezegd, was t dan nog steeds een geintje voor brian of had hij niet geweten hoe snel hij zich de kleren van t lijf had moeten rukken
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmmquote:
Brian had dan gedacht; dan maar niet naar Scheveningenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef gomi het volgende:
daar gaat t nou net wel om, wat als nena ja had gezegd? Was t dan nog steeds een geintje voor brian of had hij niet geweten hoe snel hij zich de kleren van t lijf had moeten rukken?
Nene zegt te laat "nee", maar uiteindelijk zegt ze het heus. Dat is ook de reden waarom Brian iedere keer net niet slaagt om haar te grijpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmm![]()
Ik kan ook geen nee zeggen, dat vind ik zielig...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmm![]()
Wat zijn we dom, he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zucht daar gaat het niet om.. laat maar
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik kan ook geen nee zeggen, dat vind ik zielig...![]()
Nu heb ik een man en 3 kinderen![]()
Zal ik het dan maar weer doen... ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef bosb het volgende:
wie gaat natasia bellen??
Jij de eer deze keer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar weer doen... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |