Zal vast een aardige vent zijn.. maar als ie nog een keer een lever transplantatie nodig heeft gun ik het hem eigenlijk niet helemaalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nee ik hoop alleen dat hij er vredig bij ligt in het ziekenhuis.
Misschien wordt het wel net zo'n adrenaline-wedstrijd als gisterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef wdn het volgende:
Zoooooooo 2-1 voor![]()
Als Niels dit nu nog wint .... dan weet ik het niet meer hoor. WTF moet je dan van zo'n pot zeggen?
Set 1 t/m 6: Bagger bagger bagger bagger bagger bagger
en daarna normaal maar bagger van Nixon.6 Matchdarts verkloten is triest.
NOG een keer? Vertel...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal vast een aardige vent zijn.. maar als ie nog een keer een lever transplantatie nodig heeft gun ik het hem eigenlijk niet helemaal![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
www.sbs6sport.nl kun je meekijken
Toen ik twaalf was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Grimm het volgende:
Heeft iemand anders ook steeds de neiging die announcer na te doen?
Alweer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
De leg van de wedstrijd nu.
Zeg dat wel, de blauwe vriend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Als nixon de finale haalt en zo speelt tegen Adams dan heeft ie geen enkele kans.
Irritant trouwens die vriend van Nixon die telkens in beeld is
Welke, die in dat blauw/gele shirt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Als nixon de finale haalt en zo speelt tegen Adams dan heeft ie geen enkele kans.
Irritant trouwens die vriend van Nixon die telkens in beeld is
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef Jasza het volgende:
Chokertje dit zeg, wie is die gast in het blauw bij die tafel van Nixon?
Niet echtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende match darts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |