Thankiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
De stadscamping aan de Gordelweg is even de eerste die me te binnen schiet.
Vlakbij het Kleinpolderplein en Blijdorp.
Gebruik hem alleen niet als je eerste optie.
Ik word zelf door de bank genomen niet erg vrolijk van de entourage daar.
=> http://www.scouting-hedera.nl/ vlakbij de IKEA in Delft, het gebouw kun je ook huren om te overnachtenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef jadelovespat het volgende:
Thankie
Weet iemand ook een scouting ofzo, die een kamphuis met slaapzalen heeft?
Het hoeft ook niet perse in Rotterdam te zijn, maar in de buurt....
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Zuidplein is dé plek om Antilliaanse dameskonten te bewonderen.
Inderdaad, ben er ook in 80 jaar niet meer geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef PeRi het volgende:
Zuidplein is echt zo bagger als wat. Winkelen daar,
.
Tis wel verbeterdquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef PeRi het volgende:
Zuidplein is echt zo bagger als wat. Winkelen daar,
.
Ietsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef sanni het volgende: Het valt mij iig op dat de prijzen iets lager liggen dan in Amsterdam.![]()
Zuidplein is zeker verbeterd. Ga - ondanks dat ik nu niet meer op Zuid woon - er nog wel eens naartoe als ik echt iets nodig heb. Voordeel is dat alles er dicht bijelkaar zit, en natuurlijk de Saturn:)quote:
In het centrum ook, big deal.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zuidplein is zeker verbeterd. Ga - ondanks dat ik nu niet meer op Zuid woon - er nog wel eens naartoe als ik echt iets nodig heb. Voordeel is dat alles er dicht bijelkaar zit, en natuurlijk de Saturn:)
Bovendien kom ik al elke dag in het centrum.
Die authentieke Zuidbewoners wonen dan gelukkig weer niet boven de Maasquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.
Het mijne ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Stpan het volgende:
Stadhuisplein niet mijn ding.
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het mijne ook niet.
Teveel viscose, nog steeds.
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetischquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef Stpan het volgende:
[..]
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeld
(sorry, zo'n snob ben ik nou ook weer niet)/
John de Wolf overhemden dus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetisch![]()
Oh sorry.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef Stpan het volgende:
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeld
(sorry, zo'n snob ben ik nou ook weer niet)/
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:55 schreef Curiosity het volgende:
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetisch![]()
Ja, dat dus.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh sorry.
Met viscose bedoel ik die bloesjes/shirts die op de één of andere manier behalve je ogen ook je oren lijken te pijnigen omdat ze zo lawaaierig zijn. Het enige wat je de dragers meestal mee moet geven is dat ze kleding hebben gekocht die bij ze past.
Hoewel die lang niet allemaal van viscose gemaakt zijn is dat in de loop der jaren een beetje de term geworden om de groepen Vlaardingers te benoemen die in het weekeinde aan hun eigen 'Bar Dancing Hallo' niet genoeg hadden, maar dus ook het Stadhuisplein van kunstmatig zijde kwamen voorzien met kleuren en prints die een overdreven gebruik van hallunicogenen door zowel maker als kijker suggereerden.
Overigens kunnen die Vlaardingers evengoed uit Zuid, Pijnacker, de B-driehoek of Capelle komen, het idee is hetzelfde.
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Pinball het volgende:
Hoewel die lang niet allemaal van viscose gemaakt zijn is dat in de loop der jaren een beetje de term geworden om de groepen Vlaardingers te benoemen die in het weekeinde aan hun eigen 'Bar Dancing Hallo' niet genoeg hadden, maar dus ook het Stadhuisplein van kunstmatig zijde kwamen voorzien met kleuren en prints die een overdreven gebruik van hallunicogenen door zowel maker als kijker suggereerden.
Die zat inderdaad op het Stadhuisplein, en inderdaad, ook in Vlaardingen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.
Of had Vlaardingen er ook eentje?
"Bar dancing Hallo" op stadhuispleinquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.
Of had Vlaardingen er ook eentje?
Dat weet ik niet. Ik heb de neiging om me in hun nest te wagen altijd kunnen weerstaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef _Boo_ het volgende:
Ahh vandaar. Waar zat ie dan in Vlaardingen?
Dat is goed te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:20 schreef sanni het volgende:
Nou....inmiddels weer thuis en R'dam was afgelopen week een leuke ervaring.
Kom er vaker langs iig...![]()
Waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is goed te horen
Deze week ook een paar gestrande treinreizende collega's laten zien dat je met 3 personen kan eten en drinken voor totaal iets minder dan 25 euro![]()
Wat is er mis met een pizza bij Pavarotti?quote:
Cambrinus. 3x dagschotel (gebakken roodbaars, dillesaus, veel friet en salade), 5 drankjes, 2 koffie = 24,85quote:
Ik vind ze werkelijk niet te eten en dan heb ik het nog niet eens over het "restaurant" zelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pizza bij Pavarotti?
Ik woon in centrum en volgens mij is het hier droog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens http://www.buienradar.nl/ zou het nu droog moeten zijn, maar voorlopig regent het hier nog in de staat. Moet toch nog even de stad in en naar de Gamma...
Volgens een naar Italië geëmigreerde Nederlander is een Italiaans restaurant goed als er tijdens het eten luidruchtig wordt geklust in de keuken, het personeel ongeïnteresseerd is et cetera. Check en dubbel check.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk niet te eten en dan heb ik het nog niet eens over het "restaurant" zelf.
Voor die prijs kan het ook bijna niet anders, dat is waar.
Dan ga ik maar eens die kant op...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
Ik woon in centrum en volgens mij is het hier droog.
Je moet een beetje geluk hebben met hetgeen ze die dag hebben. De rest van de menukaart is overigens ook wel OK; het is geen Parkzicht, maar als pubfood goed genoeg.quote:Cambrinus heb ik eigenlijk nog nooit gegeten (terwijl ik dat wel elke keer van plan ben als ik dat bord zie hangen met het menu van die dag).
Nu regent hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens die kant op...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |