heiden zeiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik jou een ontzettend vervelende kutpuber die constant op zoek is naar een makkelijke score. Kun jij werkelijk niet een keer gewoon normaal doen
ElisaB vervolgde met gebruik van wat minder woorden maar nog steeds duidelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eens je moralistische burgerlijke stinkbek houden, in plaats van mij uit te schelden.
heiden6 maakte zich wat zorgen over topicvervuiling..quote:
nou, bij deze jullie eigen topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfingenomen droge doos.
Mail maar als je nog meer aandacht aan me wilt schenken, in plaats van het topic te vervuilen. Ik zie wel of ik het de moeite waard vind om op je te reageren.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:24 schreef martinlutherking het volgende:
Ik ben voor ElisaB.
jah, t schiet nog niet erg op hequote:
ff een PM naar de betrokkenen met topic link, mn cola is lauw en popcorn begint slof te wordenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef Koewam het volgende:
Heiden6 is zo grappig dat zelfs ik er stil van word.
ElisaB is zo burgerlijk, moralistisch en correct dat ik gelijk aan m'n moeder moet denken.
1.) Vrijdag is reldag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik was trouwens aan het neuken, daarna aan het koken, en toen aan het eten. Heb verder ook geen behoefte om nog langer tijd te verspillen aan dat wandelende lijk, dus bedankt voor de mogelijkheid (en de PM), maar helaas, geen rel.
Sowieso, het is toch nog geen zondag.![]()
Waarom heb ik nou het idee dat het product van dat neuken (zaad en andere lichaamssappen) gebruikt is voor het eten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik was trouwens aan het neuken, daarna aan het koken, en toen aan het eten.
Omdat je een ransaap bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat het product van dat neuken (zaad en andere lichaamssappen) gebruikt is voor het eten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat het product van dat neuken (zaad en andere lichaamssappen) gebruikt is voor het eten?![]()
![]()
Sure?quote:Geen familie van AnthonyZeus!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Het schijnt dat ElisaB nu in haar blote kont bij een boom ligt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Het schijnt dat ElisaB nu in haar blote kont bij een boom ligt.
Dat zou wel het gemis van de 'hihi ik heb geneeeeuktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef schatje het volgende:
Ik dacht een nieuw stelletje. Dat Heiden Lupa af was.
Ach ja, je moet het speculeren nu eenmaal de kop in drukken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou wel het gemis van de 'hihi ik heb geneeeeukt![]()
'-posts verklaren. Hoewel, heiden6 blijkt het stokje overgenomen te hebben door het hier even subtiel te melden.
Oh seksgod, ik werp me aan Uw voeten, neuk me! Neuk me alstublieft! Ik weet zeker dat er niemand anders op de aardkloot rondloopt die zo goed met z'n gekromde piemel om weet te gaan als U, niemand die me op het ultieme punt van genot kan brengen als U. Ik smeek U, doe mij oneindig veel plezier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach ja, je moet het speculeren nu eenmaal de kop in drukken.
Jij bent nou typisch zo iemand die eens een keer goed geneukt moet worden, suffe huppelkut.
't is dat je HEM quote.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh seksgod, ik werp me aan Uw voeten, neuk me! Neuk me alstublieft! Ik weet zeker dat er niemand anders op de aardkloot rondloopt die zo goed met z'n gekromde piemel om weet te gaan als U, niemand die me op het ultieme punt van genot kan brengen als U. Ik smeek U, doe mij oneindig veel plezier.
Al had ik inderdaad een gekromde piemel, dan nog zou je er niet eens naar mogen kijken, laat staan aanraken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh seksgod, ik werp me aan Uw voeten, neuk me! Neuk me alstublieft! Ik weet zeker dat er niemand anders op de aardkloot rondloopt die zo goed met z'n gekromde piemel om weet te gaan als U, niemand die me op het ultieme punt van genot kan brengen als U. Ik smeek U, doe mij oneindig veel plezier.
de meeste piemels zijn enigzins krom.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al had ik inderdaad een gekromde piemel, dan nog zou je er niet eens naar mogen kijken, laat staan aanraken.
Ik heb al mogen aanschouwen waar jij dagelijks tegaan mag kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
de meeste piemels zijn enigzins krom.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |