heiden zeiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik jou een ontzettend vervelende kutpuber die constant op zoek is naar een makkelijke score. Kun jij werkelijk niet een keer gewoon normaal doen
ElisaB vervolgde met gebruik van wat minder woorden maar nog steeds duidelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eens je moralistische burgerlijke stinkbek houden, in plaats van mij uit te schelden.
heiden6 maakte zich wat zorgen over topicvervuiling..quote:
nou, bij deze jullie eigen topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfingenomen droge doos.
Mail maar als je nog meer aandacht aan me wilt schenken, in plaats van het topic te vervuilen. Ik zie wel of ik het de moeite waard vind om op je te reageren.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:24 schreef martinlutherking het volgende:
Ik ben voor ElisaB.
jah, t schiet nog niet erg op hequote:
ff een PM naar de betrokkenen met topic link, mn cola is lauw en popcorn begint slof te wordenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef Koewam het volgende:
Heiden6 is zo grappig dat zelfs ik er stil van word.
ElisaB is zo burgerlijk, moralistisch en correct dat ik gelijk aan m'n moeder moet denken.
1.) Vrijdag is reldag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik was trouwens aan het neuken, daarna aan het koken, en toen aan het eten. Heb verder ook geen behoefte om nog langer tijd te verspillen aan dat wandelende lijk, dus bedankt voor de mogelijkheid (en de PM), maar helaas, geen rel.
Sowieso, het is toch nog geen zondag.![]()
Waarom heb ik nou het idee dat het product van dat neuken (zaad en andere lichaamssappen) gebruikt is voor het eten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik was trouwens aan het neuken, daarna aan het koken, en toen aan het eten.
Omdat je een ransaap bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat het product van dat neuken (zaad en andere lichaamssappen) gebruikt is voor het eten?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |