abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45517327
Bedankt voor steunbetuigingen,

kan die reactie van donald_dick worden verwijderd?
Daen was geen drugsmannetje, dus dat kan worden uitgesloten.
Bedankt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:07:15 #252
58560 Oksel
Gezellig.
pi_45517497
ik begrijp dat nooit, verdrinken als nederlander zijnde..

Behalve als je je kop stoot natuurlijk..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:15:31 #253
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45517707
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef Nega het volgende:
Bedankt voor steunbetuigingen,

kan die reactie van donald_dick worden verwijderd?
Daen was geen drugsmannetje, dus dat kan worden uitgesloten.
Bedankt.
dat had ik al van je begrepen, maar het kan wel zijn dat iemand iets in zijn drinken heeft gedaan.
de post is weg.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45518208
Dat hij de rust mag vinden

- edit: bericht aangepast -

[ Bericht 43% gewijzigd door ElisaB op 19-01-2007 22:24:03 ]
pi_45518270
kut zeg

RIP
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45518446
RIP

Het zat er natuurlijk dik in na zo'n lange tijd en na die schoen en zo. Evengoed is het kloten, sterkte aan iedereen die hem kende.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:50:11 #257
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_45518664
Gecondoleerd.
pi_45518826
Gecondoleerd
pi_45519927
Wel is de onzekerheid over.De tijd van het rouwen begint nu.
Veel sterkte iig aan alle nabestaanden.
pi_45520032
Dank.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_45520552
Verdrietig om te lezen... ik hoop dat de toedracht ook bekend wordt voor de nabestaanden, anders lijkt het mij moeilijk om vrede te sluiten met het verlies van een naaste.

Ook speciaal voor Nega, veel sterkte!
pi_45521016
Kut zeg...Sterkte
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 23:14:01 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45521307
Brrr...
Sterkte ermee, in ieder geval Nega, en natuurlijk familie en/of vrienden die dit hier lezen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:34:20 #264
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45522058
Voor geinteresseerden: je kunt ook op de site http://www.daenhopman.nl het condoleanceregister tekenen..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45522364
Het houdt mij nog steeds bezig wat er nu precies gebeurd is na twaalven bij de Lichtfabriek.
Op SBS zeiden ze net dat Daen letterlijk tussen wal en schip is gevallen, nog geen 150 meter van de Lichtfabriek. Hij kan natuurlijk per ongeluk te water zijn geraakt, hij was natuurlijk niet nuchter, maar feit is wel dat dit gebeurd is nadat hij door de beveiliging naar buiten is gezet.
Wat voor rol spelen zij in het geheel? Misschien leek hij dronken en daardoor lastig, maar was hij ziek?
Had hij zijn jas aan of is hij in zijn T-shirt naar buiten gezet?
Hij moest toch wachten totdat hij en zijn vrienden om vijf uur weer opgehaald zouden worden?
Heeft hij binnen of buiten een klap op z'n kop gehad van iemand? Of is hij van de kant geduwd?
Een ongeluk kan natuurlijk gebeuren, en het kan ook zijn eigen schuld zijn, maar ik vind het toch vreemd dat een jongen die volgens zeggen niet bekend stond als een lastige klant, zo aan zijn einde komt.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:54:49 #266
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45522708
.

[ Bericht 90% gewijzigd door buzzer op 20-01-2007 00:23:42 ]
pi_45523362
Nee, voor Daen doet het er niet meer toe, maar er worden tegenwoordig allerlei eisen gesteld aan feesten, waardoor ouders hopen dat hun kinderen er veilig heen kunnen gaan.
Er zijn beveiligers, EHBO en allerlei andere verplichtingen, maar toch kan zoiets dan gebeuren.
Ik vind dat uitgezocht moet worden of hier iemand iets te verwijten valt.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:23:32 #268
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45523512
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef emmy het volgende:
Nee, voor Daen doet het er niet meer toe, maar er worden tegenwoordig allerlei eisen gesteld aan feesten, waardoor ouders hopen dat hun kinderen er veilig heen kunnen gaan.
Er zijn beveiligers, EHBO en allerlei andere verplichtingen, maar toch kan zoiets dan gebeuren.
Ik vind dat uitgezocht moet worden of hier iemand iets te verwijten valt.
oeps sorry emmy, dat sloeg niet op jouw post, maar op mijn eigen post die er eerst stond
pi_45523541
nee ik denk niet dat er heel veel te verwijten valt... Ik begrijp uit je reacties dat je niet bekend bent in de Waarderpolder. Het is een erg open terrein met veel donkere plekken. Kan ook niet anders, het is een industrieterrein. Ik denk dat er alleen moet worden gekeken of de bewaking enige rol had wanneer Daen uit de lichtfabriek kwam: vrijwillig of niet. Als hij vrijwillig het pand heeft verlaten en is gaan rondlopen dan kan je moeilijk de mensen van de lichtfabriek wat verwijten.
- ..mux.. -
pi_45523680
Ja maar als hij eruit is gezet toch ook niet echt?
Ze hadden wel een beetje kunnen opletten natuurlijk maar je kunt nooit iedereen in de gaten houden..en tja.. dat doen ze ook niet bij mensen die eruit worden gezet toch?
En misschien is die wel meteen vlak daarna gevallen en heeft hij zijn hoofd gestoten en dan ben je weg in een paar sec.. Je weet het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit weten..

Heel veel sterkte!!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:35:09 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45523789
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik denk dat er alleen moet worden gekeken of de bewaking enige rol had wanneer Daen uit de lichtfabriek kwam: vrijwillig of niet. Als hij vrijwillig het pand heeft verlaten en is gaan rondlopen dan kan je moeilijk de mensen van de lichtfabriek wat verwijten.
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_45523904
Ik kreeg vanavond al smsjes van mensen van mij werk... Schrok er toch best wel van ook al hield ik (en meerdere) er rekening mee dat hij niet levend gevonden zou worden...

En dan is Daen ook nog eens achter mijn werk gevonden en waar ik dus bijna elke dag langs kwam, heb er 2 weken geleden zelfs nog gestaan op de plek waar hij gevonden is... Echt een hele nare gedachte..

Nega en vrienden en familie heel veel sterkte!! Jullie kunnen het nu eindelijk een plekje geven!! Succes
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:54:51 #273
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45524190
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Maanvis het volgende:
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..
I agree. Dat zou nog een issue kunnen zijn als ie 12 jaar oud was, maar in dit geval niet denk ik zomaar. Tenzij... tenzij de beveiliging iets verwijtbaars heeft gedaan, denk ik. Zoals beuwsteloos slaan en dan naar buiten rollen.

Ik vrees - hoe onverteerbaar ook - dat het een typisch gevalletje heel erge pech is
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator zaterdag 20 januari 2007 @ 01:47:30 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45525156
Wat een naar bericht Niet onverwacht maar het is toch altijd naar als zoiets zo'n afloop heeft

Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 20 januari 2007 @ 01:52:25 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45525259
Heb dit topic gelurked vanaf het begin en was al bang voor deze afloop.
Klote natuurlijk deze uitkomst, maar ook weer een stuk minder onzekerheid voor de nabestaanden dat ie gevonden is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')