dat had ik al van je begrepen, maar het kan wel zijn dat iemand iets in zijn drinken heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef Nega het volgende:
Bedankt voor steunbetuigingen,
kan die reactie van donald_dick worden verwijderd?
Daen was geen drugsmannetje, dus dat kan worden uitgesloten.
Bedankt.
oeps sorry emmy, dat sloeg niet op jouw post, maar op mijn eigen post die er eerst stondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef emmy het volgende:
Nee, voor Daen doet het er niet meer toe, maar er worden tegenwoordig allerlei eisen gesteld aan feesten, waardoor ouders hopen dat hun kinderen er veilig heen kunnen gaan.
Er zijn beveiligers, EHBO en allerlei andere verplichtingen, maar toch kan zoiets dan gebeuren.
Ik vind dat uitgezocht moet worden of hier iemand iets te verwijten valt.
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik denk dat er alleen moet worden gekeken of de bewaking enige rol had wanneer Daen uit de lichtfabriek kwam: vrijwillig of niet. Als hij vrijwillig het pand heeft verlaten en is gaan rondlopen dan kan je moeilijk de mensen van de lichtfabriek wat verwijten.
I agree. Dat zou nog een issue kunnen zijn als ie 12 jaar oud was, maar in dit geval niet denk ik zomaar. Tenzij... tenzij de beveiliging iets verwijtbaars heeft gedaan, denk ik. Zoals beuwsteloos slaan en dan naar buiten rollen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Maanvis het volgende:
Mja zelf denk ik dat dat een non-issue is. Ik bedoel, de beveiliging heeft hem eruit gezet, en dat is ongetwijfeld niet voor niets geweest. Ongeacht of ie nou vrijwillig of niet het pand verlaten heeft denk ik niet dat je de beveiliging kan verwijten dat ie later in het water belandt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |