Vandaar dat de medebewoners de gesprekken met Wilgo zouden moeten zien. Datgene wat Nata erover verteld is aan hen is natuurlijk weer eens niet de waarheid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet het probleem van de programmamakers. Ik vind, dat het Natasia haar probleem behoort te zijn. Gek genoeg, is het dat niet. Ze maakt het tot ieder anders zijn/haar probleem, behalve tot haar eigen probleem. En juist daarom, gaat dit verhaal zo lopen als het nog héél ff duurt. Het zou de programmamakers sieren, als ze Natasia hierop wijzen. Maar ik vrees dat de wederzijdse belangen teveel afwijken. En daarom is het triest, om dit te zien gebeuren. Niet voor Natasia of Wilgo. Dat zijn volwassen mensen die de consequenties van eigen keuzes en handelen maar moeten handelen, maar het is triest voor de kids. Die nergens in dit verhaal een keuze hebben mogen maken, terwijl juist voor hen de gevolgen het meest voelbaar zijn.
De enige die hier is mee kan en zou moeten doen, is Natasia. Maar dan moet ze wel met haar neus op de feiten gedrukt worden.
Je bent een onverwoestbare optimist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet het probleem van de programmamakers. Ik vind, dat het Natasia haar probleem behoort te zijn. Gek genoeg, is het dat niet. Ze maakt het tot ieder anders zijn/haar probleem, behalve tot haar eigen probleem. En juist daarom, gaat dit verhaal zo lopen als het nog héél ff duurt. Het zou de programmamakers sieren, als ze Natasia hierop wijzen. Maar ik vrees dat de wederzijdse belangen teveel afwijken. En daarom is het triest, om dit te zien gebeuren. Niet voor Natasia of Wilgo. Dat zijn volwassen mensen die de consequenties van eigen keuzes en handelen maar moeten handelen, maar het is triest voor de kids. Die nergens in dit verhaal een keuze hebben mogen maken, terwijl juist voor hen de gevolgen het meest voelbaar zijn.
De enige die hier is mee kan en zou moeten doen, is Natasia. Maar dan moet ze wel met haar neus op de feiten gedrukt worden.
oooohh.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Wat krijg je trouwens als je "NATAS" omdraait ?
Niet overdrijven. Het is absoluut erg maar die kinderen worden opgevangen door hun eigen tantes en die kennen ze ook erg goed...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Tissik, ik begrijp dat je er moeite mee hebt hoe Natasia met haar kinderen omgaat en dat je blijkbaar van dichtbij hebt meegemaakt hoeveel schade kinderen kunnen oplopen door dit gedrag. Echter, dit forum kan/wil er niets aan doen ben ik bang. Bij Bureau Jeugdzorg is er te weinig personeel om deze "casus" naar behoren af te handelen (kennisje van mij is jeugdvoogd en overspannen).
Ik denk zeker niet dat alles hiermee is opgelost, maar heel vervelend is het zeker niet mijn probleem, maar een probleem van de programmamakers.
Helemaal eens en was het maar waar! Eerlijk gezegd, hoop ik dat. Maarja... ik ben een optimist (dus het zal wel niet).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef spookvrouw het volgende:
Tissik, daar heb je helemaal gelijk in. Natasia leeft in een geheel eigen wereld waar niemand anders belangrijk is, behalve Natasia zelf. Ook haar kinderen doen er niet echt toe. Het is toch haar keus geweest om het huis in te stappen en heeft haar omgeving zover weten te krijgen dat voor haar kinderen gezorgd wordt.
Wilgo heeft ook geen ballen, hij heeft al een paar keer gedreigd eruit te lopen en de kids achter te laten, maar doet het niet. Hij is net zo'n dreigert zonder consequenties als Natasia. Veel geschreeuw, weinig wol.
Als hij vent is trekt hij haar vanavond nog aan haar nepharen keihard naar buiten om voor haar kids te zorgen zoals het hoort.
Welnee, de tantes hadden er allang geen zin meer in! De kids zitten nu bij een nicht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:18 schreef crohntje het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Het is absoluut erg maar die kinderen worden opgevangen door hun eigen tantes en die kennen ze ook erg goed...
Dankzij onze kaarten actiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:02 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Zo noemt Huub Nathanael: 666 "hij die niet genoemd mag worden"
Uit alles blijkt ook dat de kinderen daar de tijd van hun leven hebben!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:18 schreef crohntje het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Het is absoluut erg maar die kinderen worden opgevangen door hun eigen tantes en die kennen ze ook erg goed...
AJB....OTS.....kan het nog vagerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ingrijpen in de zin van schade beperken en voorkomen! Ingrijpen waar het nu heel hard naar op weg gaat, is dat ABJ toestuurt naar een OTS. Als jij denkt dat daarmee alles opgelost is, ok. Ik weet uit ervaring dat een OTS er behoorlijk inhakt bij kinderen, en dat ze zich juist dan overgeleverd voelen (en ook zijn) aan de wensen en grillen van wildvreemden voor wie ze enkel een "casus" in de bureaula zijn.
Ja! Dat bewijs je zelf in de rest van post!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
AJB....OTS.....kan het nog vager![]()
Buiten dat ziet het er toch lekker uit....die soutosoep dus he.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou niets eten van Natasiaaaaaa. Ze heeft toch al eens iemand proberen te vergiftigen?
Als pleegmoeder, maak ik me al vele jaren druk om de koters van anderen (waar de eigen ouders dat beslist niet deden). Ambulant Bureau Jeugdzorg, is dol op Onder Toezicht Stellingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
AJB....OTS.....kan het nog vager![]()
Ik denk dat het nou maar es over moet zijn met dat gezeur over die kindjes.![]()
Het zijn haar kinderen, ze zijn ondanks alles goed opgevoedde kinderen van wat ik er van zag met Kerst, en ze worden door familie verzorgd die ook het beste voor hebben met die kinderen, dus ik snap het punt niet helemaal waarom sommigen zich zo druk lopen te maken over de koters van een ander.
Ten eerste gaan Surinamers heeeeeel anders om met hun kinderen dan witte Nederlanders, in veel gevallen, en ten tweede wie zijn wij om te oordelen over andermans kinderen ?
Het begint nou eentonig te worden.
Hoeveel schipperskinderen, circuskinderen, kermiskinderen, zakenlui die in buitenland werken voor jaren, artiesten, kinderen van gescheidden ouders en ga zo maar door, zijn er niet die ook lang van 1 van hun ouders, of beiden, zijn gescheidden voor wat langere tijd.
Het is helemaal niet voor 100% zeker te zeggen dat dat nou zoooo negatieve uitwerking heeft op de geestegesteldheid van deze kinderen.
Mischien leren ze juist wel goed zelfstandig worden. Mischien leren ze juist wel geen mama's-kindjes te worden. Mischien leren ze wel vechten tegen opmerkingen van anderen ? etc etc etc
Laat al die zanikers over die kinderen nou maar eens op een site van de kinderbescherming gaan klagen, of zo aub......![]()
Die zogenaamde betrokkenheid met zielige zwarte kindjes kunnen ze missen met kiespijn geloof ik onderhand...... Het zijn HUN kids.....zorg maar dat je het goed doet met je eigen kinderen , en stop met schermen met allerlei instanties ( AJB...OTS) want dat is ook al lang achterhaald dat die een goede invloed op kinderen hebben.
De één na de ander wordt vermoord, mishandeld of misbruikt, onder het toeziend oog van deze goedbetaalde kinder-organisaties. Als ze echt zo betrokken zijn, had dat niet gebeurt.
Niet voor niets is het nu aktueler dan ooit ......
......
![]()
Hij lijkt wat chagerijnig vanavondquote:
En nog maar eens! Zuignap!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:19 schreef demins het volgende:
Bart gaat trouwens gewoon door met Huub bashen, he! Dat is voor het eerst dat ik met alleen vrouwen in huis ben, zei hij net!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |