Ik vond het zo wel goed zat, geen zin om er een hele dag aan te bestedenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef PeRi het volgende:
Leuk bedacht Erik en de uitvoering is ook grappig. Heb je nog meer foto's gemaakt?
Daar zou je wel eens helemaal gelijk mee kunnen hebben, want het is ook echt uit pure verveling gedaan, geen boodschap of niks. Gewoon "Hmm hoe zou het zijn als ik gezichtjes op mijn vingers had".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat je het mooi bewerkt hebt maar ik mis wat context waardoor het nou een beetje overkomt als gimmick voor de gimmick. Het mist een doel.
Talk to the handquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat je het mooi bewerkt hebt maar ik mis wat context waardoor het nou een beetje overkomt als gimmick voor de gimmick. Het mist een doel.
Nee joh, dit is een eeuwenoud thema. "Naar bed, naar bed, zei Duimelot", dat kent iedereen toch? Een kennisje van me heeft er een heel kinderboek over volgetekend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, maar dit valt ook niet te snapshottenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Mooi gedaan, maar te surrealistisch voor mij persoonlijk
Het doel lijkt mij eigenlijk nogal duidelijk: Amuseren... En dat is, wat mij betreft, ook goed over gekomenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
hahahaha die zijn leuk zeg.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveelde me weer een keer. Creatief met handen, gezichten en photoshop.
[afbeelding]
[afbeelding]
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |