Jee, wat is het... ik geloof de 52 tussen Bunde en Waubach via Voerendaal of zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Welke buslijn was het waar je dit meemaakte ?
rijden daar bussenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jee, wat is het... ik geloof de 52 tussen Bunde en Waubach via Voerendaal of zo![]()
Bundequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jee, wat is het... ik geloof de 52 tussen Bunde en Waubach via Voerendaal of zo![]()
Via Heerlen en Landgraaf natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heerlen
Landgraaf
Dat hele duitstalige stuk daar:
uh-uh... dit wordt een reclamebashtopicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
In plaats van een Veolia bash-topic, word dit een plaatsbashtopic.
Die rijden nu in Fryslânquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
(wat is er met de Hermesbussen gebeurd!?)
Die ATARI computerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:06 schreef Reneuh het volgende:
Die reclame is inderdaad om te jankenZo'n ramdebiel die een retro telefoonhoorn promoot, omdat die lekker handig en groot is in vergelijking met de hedendaagse mobieltjes
Of die stoelenverkopersOf dat spel met die waterpistolren
Of waterpolo
:D111!!
Kut, waarom weet ik dit![]()
Dan ben ik gerust gesteldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die rijden nu in FryslânMet Connexxion stickers er op.
[afbeelding]
Merk en type: Den Oudsten Alliance
Eigenaar: ConneXXion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Bolsward: busstalling (oude terrein Wiersma Transport)
Datum: 9 januari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: busnummer 8063; voormalige Hermes bus
En wat is er dan met stadsbussen van Maastricht gebeurt? Ok, de nieuwste types rijden nog rond in Maastricht, maar die andere niet meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
gelukkig heb ik de remmen van die bus doorgekniptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik las het nog eens.... Oehquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Merk en type....
The Oldest Alliance.
Death and shadows will fall over Fryslan Boppe!
Young children and virgin women, will die horrible and scared to death....
MWOOOHAHAHAHAAAAA.
Dat was een ander bedrijf die dat verzorgde, dat zou ik niet weten, maar je zou het na kunnen vragen in het bussentopic in PTAquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:14 schreef Reneuh het volgende:
[..]
En wat is er dan met stadsbussen van Maastricht gebeurt? Ok, de nieuwste types rijden nog rond in Maastricht, maar die andere niet meer.
Ik jank met je mee, ik moet er naar school. Maar ik versta m'n leraren 9 van de 10 keer nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heerlen
Landgraaf
Dat hele duitstalige stuk daar:
Nee, maar dit klinkt wel een stuk beterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
't Ergste is nog dat ze maar 3 itempjes uitzenden. 8 minuten in de bus en je hebt alles gezien. Volgende dag weer in de bus en je kunt het dromen
Is het nog steeds dat stukje over ATTI, de striptekenaar en het dolfijnenventje?
Waren die nog maar hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze ook treinen overgenomen. Ook tussen Roermond en Venlo ofzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar ik zie tussen Maastricht en Maastricht Randwyck ook treinen rijden met Veolia stickers erop... NS?
zoals de mastrichtse stadbussenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe zien die nieuwe bussen er nu dan uit?
De ratten....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook treinen overgenomen. Ook tussen Roermond en Venlo ofzo.
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe zien die nieuwe bussen er nu dan uit?
Mijn pa heeft ook zo'n telefoonhoorn, ooit voor 5 euro ofzo bij de blokker gehaaldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:06 schreef Reneuh het volgende:
Die reclame is inderdaad om te jankenZo'n ramdebiel die een retro telefoonhoorn promoot, omdat die lekker handig en groot is in vergelijking met de hedendaagse mobieltjes
Of die stoelenverkopersOf dat spel met die waterpistolren
Of waterpolo
:D111!!
Kut, waarom weet ik dit![]()
niet verkeerd, ik had graag gezien dat Arriva ook weer Mercedessen nam ipv Wright'squote:
Ja en? Als ik chauffeur was en er kotste iemand in mijn bus, ruimde ik het ook niet op hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:48 schreef numero_uno het volgende:
De buschauffeurs zijn nog brutaler geworden en aggressiever en dommer! laatst iemand in de bus gekotst komt ie kijken heeft ie het niet door
Ik ook niet. Maar dat maakte het niet minder leuk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nostalgie! Dat keek ik vroegâh altijd met m'n pappa op zondagochtend!
terwijl ik er nota bene geen zak van verstond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |