Prachtigquote:Op zondag 4 februari 2007 00:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Editjuh
Ik was tv aan het kijken om een uur of 1 snachts..... MASH.....hm....waar ken ik dat van? (altijd een kutserie gevonden en nooit gekeken) ik ken het maar waarvan? Vanmiddag alle tunes nog eens aan het luisteren....dat is hem!
GTST was bijna door iedereen omgewisseld door ONM, ik denk doordat in de tune "morgen" te horen isquote:Op zondag 4 februari 2007 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat er mensen waren die GTST(8) en james bond(2) fout hadden![]()
Ja kans op inderdaad, maar ik ben vaak verplicht om te kijken......quote:Op zondag 4 februari 2007 01:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
GTST was bijna door iedereen omgewisseld door ONM, ik denk doordat in de tune "morgen" te horen is.
Dat was één van de 60 tunes die ik wistquote:Op zondag 4 februari 2007 03:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
#99 zat ook in Taxi 2 hoor
Al moet ik eerlijk zeggen, ik had em moeten weten als fan van Tarantino zijnde
Dus jij bent bij deze gediskwalificeerdquote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heb RayMania een lijstje met +- 90 Tunes ge-pmed.
Deel 2 komt er wel....
In principe heb jij nu natuurlijk al een voorsprong...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heb RayMania een lijstje met +- 90 Tunes ge-pmed.
Deel 2 komt er wel....
De door jou genoemden had ik goed. Saw had ik inderdaad ook. Verder had k #96 fout (Dukes of Hazzard), #58, #30 en #15(Startrek)quote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje dom van die hint inderdaad![]()
Nouja, toch (een beetje) tevreden met de tweede plaats, alsnog 95 goede met COPS erbij.
Ben alleen wel benieuwd welke Da_Sandman dan meer goed heeft dan mij.
Zal waarschijnlijk Saw wel zijn
Verder Wickie de Viking (Bottom), The Chronicles of Narnia (Gladiator), Shrek en Starsky & Hutch fout. Maar die had ik dan ook echt niet geweten, behalve misschien Wickie de Viking met hulp.
Ik kijk in elk geval uit naar [QUIZ] Raad De TV & Film Tunes #2!RayMania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |