Niet helemaal zeker. Achteraf spijt gehad dat ik die tune erin heb gedaan (auto'squote:Op zondag 4 februari 2007 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zeker ben je van 96?
Wat goeoeoeoedquote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
*slaat tegen hoofd...
15 had ik Startrek.
Maar gewonnen.
Ik kwam via via geloof ik aan de titel van de track, en die bracht me bij The Dukes of Hazzard...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet helemaal zeker. Achteraf spijt gehad dat ik die tune erin heb gedaan (auto's), maar via YouTube had ik een filmpje gevonden van Top Gear met de tune erin, was volgens mij wel een oude tune.
quote:
Good Ol'Boys is de titel van the Dukes.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kwam via via geloof ik aan de titel van de track, en die bracht me bij The Dukes of Hazzard...
Ik zal uiteraard mijn titel verdedigenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zou er animo zijn voor een deel 2?
Geen idee, maar ben het in ieder geval wel van planquote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zou er animo zijn voor een deel 2?
Hahaha wie nietquote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], heb me er trouwens prima mee vermaakt
.
Inderdaad, je hebt gelijk...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Is cops fout?
http://www.youtube.com/watch?v=eaiI-6fN_eg
Je krijgt PMquote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben het in ieder geval wel van plan.
Aha!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Ray, je account op scholieren.com heeft me denk ik de zege gebracht.
Hmm, je hebt gelijk. Ik zal morgenochtend iedereen die COPS heeft een punt geven.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Is cops fout?
http://www.youtube.com/watch?v=eaiI-6fN_eg
Whehehe, stalker! Al heb ik daar niet heel veel tunes van gebruiktquote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Ray, je account op scholieren.com heeft me denk ik de zege gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |