zeik wijf, miereNneukerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat, lamstraal, leer godverdomme eens ONZE taal
Normaal gesproken word op dit tijdstip de wereld draait door herhaald, maar ja...het is zondag he.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vind je het gek op dit tijdstip?
Nee, een extra journaal voor elke aanval, massaslachting gaat een beetje te ver he?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie nergens BREAKING NEWS staan
ik zie nergens eene extra journaal
iets wat ALJAZEERA altijd zou doen
Ja, ik straks en jij ook.quote:
Al Jazeera doet hun werk dan goedquote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, een extra journaal voor elke aanval, massaslachting gaat een beetje te ver he?.
En ja, een Al Jazeera misschien wel maar die zender is net zo bevooroordeeld als een Fox News.
Ik vind je soms iets te eenzijdig, Meki. Maar goed dat is waarschijnlijk een open deur..
Alleen als de Democraten de verkiezingen winnen, anders zie ik ze nog wel een poosje blijven zitten, misschien zelfs nog wel Syrie en/of Iran aanpakken ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:07 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja, ik straks en jij ook.
Het is nu eenmaal zo; het leven is niet eerlijk. Ik weet vrijwel zeker dat Amerika het straks moet opgeven; dus dat doel hebben ze waarschijnlijk toch gehaald met het opblazen en doden van tienduizenden (zo niet meer) Irakezen en andere shit. Ik ga dan echt niet juichen voor hun in elk geval...
En waar gejumped wordt?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef damian5700 het volgende:
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Dat zou een wanhoopsdaad van Bush kunnen zijn omdat hij ten koste van wat een overwinning wil hebben. Misschien denkt ie wel van; hey tegen Japan werkte een atoombom dus waarom zou het voor dit probleem ook geen oplossing kunnen zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 01:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen als de Democraten de verkiezingen winnen, anders zie ik ze nog wel een poosje blijven zitten, misschien zelfs nog wel Syrie en/of Iran aanpakken ook.
U hebt online gezocht in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.quote:
Als je het voltooid deelwoord van een werkwoord in een woordenboek opzoekt begrijp je wel meer niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef damian5700 het volgende:
'Ikke niet begrijp'.
Jumpen is een dansstijl.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef damian5700 het volgende:
'Ikke niet begrijp'.
Je vergelijkt Balkenende ff voor het gemak met Saddam H.?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
wat zou jij doen als Duitsland hier binnenkomt
Balkenende gaat ophangen
Nederlandse vrouwen gaan verkrachten
en alles kapot maken
ga jij dan toe kijken
hallo flapdrol, ze werden aangevallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_doden_in_Irak.html
De hele wereld slaapt weer lekker door.
USA vermoordt 250 mensen en de mensheid slaapt lekker door
USA is een gevaar voor de wereld en de mensheid
Amerikanen hebben Irak aangevallen, is het van die opstandelingen dan geen zelfverdediging?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Gadverdamme Meki, de Irakezen en Amerikanen doden 250 opstandelingen in zelfverdediging en jij gaat zielig zitten doen voor die opstandelingen? Dat zijn dezelfde idioten die dagelijks tientallen vrouwen en kinderen vermoorden omdat ze de verkeerde Islam volgen, leuk dat je aan hun kant staat
Het was een samenwerking tussen Irakeze en Amerikaanse soldaten kerel. En zijn Amerikanen nu ineens erger dan extremisten die hun eigen burgers opblazen omdat ze de verkeerde stroming van hetzelfde geloof aanhangen?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:55 schreef Qassam het volgende:
[..]
Amerikanen hebben Irak aangevallen, is het van die opstandelingen dan geen zelfverdediging?
Irakeze soldaten zijn Sjiietische poppen van Iran en het Iraakse regime het zelfde als Amerikanen dus dat zijn inderdaad extremisten ja die mensen. En er zijn geen extremisten die burgers op blazen die mensen zijn met hun Jihad bezig tegen de Amerikaanse kruisvaarders en de Iraanse bezetting van Irak.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het was een samenwerking tussen Irakeze en Amerikaanse soldaten kerel. En zijn Amerikanen nu ineens erger dan extremisten die hun eigen burgers opblazen omdat ze de verkeerde stroming van hetzelfde geloof aanhangen?
Ah, dus binnenkort schieten de Amerikanen die Irakeze soldaten overhoop omdat ze met hun 'kruistocht' tegen Iran gaan beginnen? Het zijn immers toch 'poppen van Iran'?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Qassam het volgende:
[..]
Irakeze soldaten zijn Sjiietische poppen van Iran en het Iraakse regime het zelfde als Amerikanen dus dat zijn inderdaad extremisten ja die mensen. En er zijn geen extremisten die burgers op blazen die mensen zijn met hun Jihad bezig tegen de Amerikaanse kruisvaarders en de Iraanse bezetting van Irak.
Whahaha, geweldigquote:Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Qassam het volgende:
[..]
Irakeze soldaten zijn Sjiietische poppen van Iran en het Iraakse regime het zelfde als Amerikanen dus dat zijn inderdaad extremisten ja die mensen. En er zijn geen extremisten die burgers op blazen die mensen zijn met hun Jihad bezig tegen de Amerikaanse kruisvaarders en de Iraanse bezetting van Irak.
Kruistocht zal er niet komen, want Amerika word in Afghanistan ingesloten en in Irak onthoofd. Daarna ook in het westen zelf zal Amerika het terug krijgen. Ze mogen blijven dromen van het uit moorden van moslims en het blijven plunderen van Islamitische landen- maar Irak is voor lopig het laatste wat ze kunnen doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, dus binnenkort schieten de Amerikanen die Irakeze soldaten overhoop omdat ze met hun 'kruistocht' tegen Iran gaan beginnen? Het zijn immers toch 'poppen van Iran'?Meki 2...
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Qassam het volgende:
[..]
Kruistocht zal er niet komen, want Amerika word in Afghanistan ingesloten en in Irak onthoofd. Daarna ook in het westen zelf zal Amerika het terug krijgen. Ze mogen blijven dromen van het uit moorden van moslims en het blijven plunderen van Islamitische landen- maar Irak is voor lopig het laatste wat ze kunnen doen.
Als jij dan eens lekker oprot uit dat verderfelijke Westerse Nederland, bondgenoot van 'Evil America"quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Qassam het volgende:
[..]
Kruistocht zal er niet komen, want Amerika word in Afghanistan ingesloten en in Irak onthoofd. Daarna ook in het westen zelf zal Amerika het terug krijgen. Ze mogen blijven dromen van het uit moorden van moslims en het blijven plunderen van Islamitische landen- maar Irak is voor lopig het laatste wat ze kunnen doen.
Ach gossie niet gaan huilen Uncle Sam. Nederland als land en cultuur staat voor mij niet gelijk aan de 'mensen' die Nederland representeren in Afghanistan ik heb geen rede om hier weg te gaan. Er zal alleen wraak worden genomen tegen de verantwoordelijke maar dat begrijp je zelf denk ik ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als jij dan eens lekker oprot uit dat verderfelijke Westerse Nederland, bondgenoot van 'Evil America"![]()
Hypocriete idioot...
en dat is? de VS militairen? De Iraakse Poppen uit Iran? De Vs regering? De VS Bevolking? De nederlandse regering? De nederlandse militairen? De nederlandse samenleving die het irak/afghanistan beleid gedoogd?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef Qassam het volgende:
[..]
Ach gossie niet gaan huilen Uncle Sam. Nederland als land en cultuur staat voor mij niet gelijk aan de 'mensen' die Nederland representeren in Afghanistan ik heb geen rede om hier weg te gaan. Er zal alleen wraak worden genomen tegen de verantwoordelijke maar dat begrijp je zelf denk ik ook wel.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dat is? de VS militairen? De Vs regering? De VS Bevolking? De nederlandse regering? De nederlandse militairen? De nederlandse samenleving die het irak/afghanistan beleid gedoogd?
mag een moderator dit zomaar zeggen ???quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
wat een suggestieve TT weer...dit kan net zo goed in het centrale IRAK topic...
Typerend voor de TS...![]()
![]()
Ga marokko.nl lastig vallen met je topics...daar passen ze beter
Ik stel voor dat er een apart, miniscuul subforum komt. Mag jij Mod van worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
[..]
mag een moderator dit zomaar zeggen ???![]()
Het is zeker niet netjes, maar ergens snap ik zijn woede (als user in [NWS]) wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:19 schreef Meki het volgende:
[..]
mag een moderator dit zomaar zeggen ???![]()
ik snap niet dat er mensen woede uiten om een topic ??quote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is zeker niet netjes, maar ergens snap ik zijn woede (als user in [NWS]) wel.
Ik heb allang vrede met het feit dat je topics maakt, waar wel iets of wat aan mankeert.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De amerikanen spelen de bevolking tegen elkaar uit
olie en bloedquote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Denk 'ns logisch na. Wat is het belang van de VS daarbij?
Olie:quote:
Verdeel en heers is tot nu toe altijd de beste strategie gebleken voor de langere termijn. Een instabiel MO is in het voordeel van Amerika en Israel. Of geloof je nog altijd dat ze er voor de 'massavernietigings wapens' zitten? Of dat ze er zijn om er democratie te brengen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Denk 'ns logisch na. Wat is het belang van de VS daarbij?
Het belang was, is en zal altijd direct of indirect financieel zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verdeel en heers is tot nu toe altijd de beste strategie gebleken voor de langere termijn. Een instabiel MO is in het voordeel van Amerika en Israel. Of geloof je nog altijd dat ze er voor de 'massavernietigings wapens' zitten? Of dat ze er zijn om er democratie te brengen?
Kom, vertel ons eens. Wat is volgens jou de logica achter de amerikaanse inval? Welk belang streeft de VS na door hier miljarden dollars en duizenden eigen levens voor op te offeren?
You could have fooled me. Dat belang van een stabiel en pro westers MO lijkt nu verder weg dan ooit, denk je niet? Kom ik weer uit op mijn eigen conclusie. Verdeel en heers. O ja, de wapenhandel bloeit weer op.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het belang was, is en zal altijd direct of indirect financieel zijn.
Dus ja, het belang is Olie.
Waar jouw redenatie fout gaat, is dat men helemaal geen belang heeft bij een instabiel MO. Men heeft belang bij een stabiel, pro westers MO.
waarom open jij dan topics waar jij je woede in uit?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik snap niet dat er mensen woede uiten om een topic ??
dan lezen ze die toch niet
De dingen gaan niet altijd zoals jij hoopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
You could have fooled me. Dat belang van een stabiel en pro westers MO lijkt nu verder weg dan ooit, denk je niet? Kom ik weer uit op mijn eigen conclusie. Verdeel en heers. O ja, de wapenhandel bloeit weer op.
Volgens mij gaan de zaken zelfs beter dan waar Amerika en cornuiten op hadden gehoopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
De dingen gaan niet altijd zoals jij hoopt.
Gewoon een domme actie zeg maar; zo van; dat lukt ons wel even.
Duidelijk niet dé Mahdi.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef IRAKEES-NL het volgende:
Iraakse sekteleider omgekomen
BAGDAD (ANP) - De leider van een Iraakse sekte die beweerde de Mahdi te zijn, een messiasachtige figuur in de sjiitische islam, is zondag tijdens hevige gevechten bij de stad Najaf omgekomen. Dat heeft de Iraakse minister van Nationale Veiligheid, Shirwan al-Waeli, maandag gezegd.
De leider van de eindtijdbeweging was 40 jaar en afkomstig uit de nabijgelegen sjiitische stad Diwaniya, aldus de bewindsman. De veldslag zou ook driehonderd tot 350 van diens medestrijders het leven hebben gekost, aldus lokale Iraakse bronnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |