abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45778972
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat, lamstraal, leer godverdomme eens ONZE taal
zeik wijf, miereNneuker
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_45778978
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vind je het gek op dit tijdstip?
Normaal gesproken word op dit tijdstip de wereld draait door herhaald, maar ja...het is zondag he.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45778996
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zie nergens BREAKING NEWS staan

ik zie nergens eene extra journaal

iets wat ALJAZEERA altijd zou doen
Nee, een extra journaal voor elke aanval, massaslachting gaat een beetje te ver he? .

En ja, een Al Jazeera misschien wel maar die zender is net zo bevooroordeeld als een Fox News.
Ik vind je soms iets te eenzijdig, Meki. Maar goed dat is waarschijnlijk een open deur. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_45779032
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef Meki het volgende:

[..]

maar de wereld slaapt door
Ja, ik straks en jij ook.
Het is nu eenmaal zo; het leven is niet eerlijk. Ik weet vrijwel zeker dat Amerika het straks moet opgeven; dus dat doel hebben ze waarschijnlijk toch gehaald met het opblazen en doden van tienduizenden (zo niet meer) Irakezen en andere shit. Ik ga dan echt niet juichen voor hun in elk geval...
pi_45779046
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, een extra journaal voor elke aanval, massaslachting gaat een beetje te ver he? .

En ja, een Al Jazeera misschien wel maar die zender is net zo bevooroordeeld als een Fox News.
Ik vind je soms iets te eenzijdig, Meki. Maar goed dat is waarschijnlijk een open deur. .
Al Jazeera doet hun werk dan goed
heb respect voor die gasten die dit moeten doen.

ik eenzijdig - ik kom op voor de slachtoffers en kinderen en baby´s
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45779064
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:07 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ja, ik straks en jij ook.
Het is nu eenmaal zo; het leven is niet eerlijk. Ik weet vrijwel zeker dat Amerika het straks moet opgeven; dus dat doel hebben ze waarschijnlijk toch gehaald met het opblazen en doden van tienduizenden (zo niet meer) Irakezen en andere shit. Ik ga dan echt niet juichen voor hun in elk geval...
Alleen als de Democraten de verkiezingen winnen, anders zie ik ze nog wel een poosje blijven zitten, misschien zelfs nog wel Syrie en/of Iran aanpakken ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45779090
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef damian5700 het volgende:
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
En waar gejumped wordt?
pi_45779122
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen als de Democraten de verkiezingen winnen, anders zie ik ze nog wel een poosje blijven zitten, misschien zelfs nog wel Syrie en/of Iran aanpakken ook.
Dat zou een wanhoopsdaad van Bush kunnen zijn omdat hij ten koste van wat een overwinning wil hebben. Misschien denkt ie wel van; hey tegen Japan werkte een atoombom dus waarom zou het voor dit probleem ook geen oplossing kunnen zijn

Maar ja het lijkt mij nog altijd heel onwaarschijnlijk. Maar goed; je weet het echt niet met die Bush.
pi_45779259
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

En waar gejumped wordt?
U hebt online gezocht in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

U hebt gezocht op gejumped:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.

'Ikke niet begrijp'.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45779688
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef damian5700 het volgende:
'Ikke niet begrijp'.
Als je het voltooid deelwoord van een werkwoord in een woordenboek opzoekt begrijp je wel meer niet.

PS: Meki-topic.
pi_45779694
Flikker die Meki toch eens van dit forum af. Of in ieder geval uit NWS of POL.
pi_45779710
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef damian5700 het volgende:
'Ikke niet begrijp'.
Jumpen is een dansstijl. Net als hakken.
pi_45779825
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef Meki het volgende:

[..]

wat zou jij doen als Duitsland hier binnenkomt
Balkenende gaat ophangen
Nederlandse vrouwen gaan verkrachten
en alles kapot maken

ga jij dan toe kijken
Je vergelijkt Balkenende ff voor het gemak met Saddam H.?
De situatie die jij schetst is niet te vergelijken met wat er in Irak gebeurt..
En als je ondanks mijn terechtwijzing nog steeds in bovenstaande nonsens gelooft dan kom jij echt niet op voor "de slachtoffers en kinderen en baby´s" zoals je zelf zo 'mooi' zegt, maar voor de criminelen en terroristen.
pi_45782247
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_doden_in_Irak.html

De hele wereld slaapt weer lekker door.
USA vermoordt 250 mensen en de mensheid slaapt lekker door

USA is een gevaar voor de wereld en de mensheid
hallo flapdrol, ze werden aangevallen.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 09:45:26 #115
8781 crew  Frutsel
pi_45782291
wat een suggestieve TT weer...dit kan net zo goed in het centrale IRAK topic...

Typerend voor de TS...
Ga marokko.nl lastig vallen met je topics...daar passen ze beter
pi_45782398
Gadverdamme Meki, de Irakezen en Amerikanen doden 250 opstandelingen in zelfverdediging en jij gaat zielig zitten doen voor die opstandelingen? Dat zijn dezelfde idioten die dagelijks tientallen vrouwen en kinderen vermoorden omdat ze de verkeerde Islam volgen, leuk dat je aan hun kant staat
pi_45782456
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Gadverdamme Meki, de Irakezen en Amerikanen doden 250 opstandelingen in zelfverdediging en jij gaat zielig zitten doen voor die opstandelingen? Dat zijn dezelfde idioten die dagelijks tientallen vrouwen en kinderen vermoorden omdat ze de verkeerde Islam volgen, leuk dat je aan hun kant staat
Amerikanen hebben Irak aangevallen, is het van die opstandelingen dan geen zelfverdediging?
pi_45782516
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:55 schreef Qassam het volgende:

[..]

Amerikanen hebben Irak aangevallen, is het van die opstandelingen dan geen zelfverdediging?
Het was een samenwerking tussen Irakeze en Amerikaanse soldaten kerel. En zijn Amerikanen nu ineens erger dan extremisten die hun eigen burgers opblazen omdat ze de verkeerde stroming van hetzelfde geloof aanhangen?
pi_45782564
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Het was een samenwerking tussen Irakeze en Amerikaanse soldaten kerel. En zijn Amerikanen nu ineens erger dan extremisten die hun eigen burgers opblazen omdat ze de verkeerde stroming van hetzelfde geloof aanhangen?
Irakeze soldaten zijn Sjiietische poppen van Iran en het Iraakse regime het zelfde als Amerikanen dus dat zijn inderdaad extremisten ja die mensen. En er zijn geen extremisten die burgers op blazen die mensen zijn met hun Jihad bezig tegen de Amerikaanse kruisvaarders en de Iraanse bezetting van Irak.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:06:40 #120
8781 crew  Frutsel
pi_45782659
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Qassam het volgende:

[..]

Irakeze soldaten zijn Sjiietische poppen van Iran en het Iraakse regime het zelfde als Amerikanen dus dat zijn inderdaad extremisten ja die mensen. En er zijn geen extremisten die burgers op blazen die mensen zijn met hun Jihad bezig tegen de Amerikaanse kruisvaarders en de Iraanse bezetting van Irak.
Ah, dus binnenkort schieten de Amerikanen die Irakeze soldaten overhoop omdat ze met hun 'kruistocht' tegen Iran gaan beginnen? Het zijn immers toch 'poppen van Iran'?

Meki 2...
pi_45782667
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Qassam het volgende:

[..]

Whahaha, geweldig

Vertellen ze je dat in je soennitische moskee?
pi_45782694
Oeh, en vergeet die Zionisten niet!
pi_45782705
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ah, dus binnenkort schieten de Amerikanen die Irakeze soldaten overhoop omdat ze met hun 'kruistocht' tegen Iran gaan beginnen? Het zijn immers toch 'poppen van Iran'?

Meki 2...
Kruistocht zal er niet komen, want Amerika word in Afghanistan ingesloten en in Irak onthoofd. Daarna ook in het westen zelf zal Amerika het terug krijgen. Ze mogen blijven dromen van het uit moorden van moslims en het blijven plunderen van Islamitische landen- maar Irak is voor lopig het laatste wat ze kunnen doen.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:11:55 #124
8781 crew  Frutsel
pi_45782758
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Qassam het volgende:

[..]

Kruistocht zal er niet komen, want Amerika word in Afghanistan ingesloten en in Irak onthoofd. Daarna ook in het westen zelf zal Amerika het terug krijgen. Ze mogen blijven dromen van het uit moorden van moslims en het blijven plunderen van Islamitische landen- maar Irak is voor lopig het laatste wat ze kunnen doen.

Zegt genoeg... deze denkwijze...
pi_45782764
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Qassam het volgende:

[..]

Als jij dan eens lekker oprot uit dat verderfelijke Westerse Nederland, bondgenoot van 'Evil America"
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:13:51 #126
8781 crew  Frutsel
pi_45782788
Laten we niet gaan schelden aub

dank u

[ Bericht 35% gewijzigd door Frutsel op 29-01-2007 10:18:54 ]
pi_45782842
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:12 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als jij dan eens lekker oprot uit dat verderfelijke Westerse Nederland, bondgenoot van 'Evil America"

Hypocriete idioot...
Ach gossie niet gaan huilen Uncle Sam. Nederland als land en cultuur staat voor mij niet gelijk aan de 'mensen' die Nederland representeren in Afghanistan ik heb geen rede om hier weg te gaan. Er zal alleen wraak worden genomen tegen de verantwoordelijke maar dat begrijp je zelf denk ik ook wel.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 10:20:06 #128
8781 crew  Frutsel
pi_45782914
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef Qassam het volgende:

[..]

Ach gossie niet gaan huilen Uncle Sam. Nederland als land en cultuur staat voor mij niet gelijk aan de 'mensen' die Nederland representeren in Afghanistan ik heb geen rede om hier weg te gaan. Er zal alleen wraak worden genomen tegen de verantwoordelijke maar dat begrijp je zelf denk ik ook wel.
en dat is? de VS militairen? De Iraakse Poppen uit Iran? De Vs regering? De VS Bevolking? De nederlandse regering? De nederlandse militairen? De nederlandse samenleving die het irak/afghanistan beleid gedoogd?

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 29-01-2007 10:23:57 (foutje in zin... oops) ]
pi_45782931
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

en dat is? de VS militairen? De Vs regering? De VS Bevolking? De nederlandse regering? De nederlandse militairen? De nederlandse samenleving die het irak/afghanistan beleid gedoogd?

De regering (en) en militairen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 29-01-2007 10:23:36 (foutje in me eigen quote sorry) ]
  maandag 29 januari 2007 @ 10:37:47 #130
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_45783259
Is Meki nog niet uitgeleverd aan de Amerikanen?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  maandag 29 januari 2007 @ 10:44:22 #131
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45784151
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
wat een suggestieve TT weer...dit kan net zo goed in het centrale IRAK topic...

Typerend voor de TS...
Ga marokko.nl lastig vallen met je topics...daar passen ze beter
mag een moderator dit zomaar zeggen ???
pi_45784393
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik stel voor dat er een apart, miniscuul subforum komt. Mag jij Mod van worden.

Getuige deze reactie van jou, zijn we dan van jouw irreele gezeik af.
Werken is voor arbeiders
  maandag 29 januari 2007 @ 11:27:45 #134
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45784394
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is zeker niet netjes, maar ergens snap ik zijn woede (als user in [NWS]) wel.
Ik heb allang vrede met het feit dat je topics maakt, waar wel iets of wat aan mankeert .
pi_45784477
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het is zeker niet netjes, maar ergens snap ik zijn woede (als user in [NWS]) wel.
Ik heb allang vrede met het feit dat je topics maakt, waar wel iets of wat aan mankeert .
ik snap niet dat er mensen woede uiten om een topic ??
dan lezen ze die toch niet
pi_45784615
Eigen schuld. Ze waren in eerste instantie maar al te blij met de amerikaanse bezetting. Nu blijken de vruchter zuurder dan ingeschat. De amerikanen spelen de bevolking tegen elkaar uit en die trappen er met open ogen in, ipv dat ze al hun energie steken in het terugclaimen van hun land van de bezetter.
pi_45784673
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De amerikanen spelen de bevolking tegen elkaar uit

Denk 'ns logisch na. Wat is het belang van de VS daarbij?
Werken is voor arbeiders
pi_45784689
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:

[..]

olie en bloed
pi_45784783
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef Meki het volgende:

[..]

olie en bloed
Olie:
Wanneer win je makkelijker olie? Als het land stabiel is of als het land een teringzooi is? Kijk 'ns naar de problemen van Shell in Nigeria.
Je wil een stabiele omgeving om olie te winnen. Het mensen tegen elkaar uitspelen werkt averechts, is dus geen belang van de VS.

Bloed:
Werken is voor arbeiders
  maandag 29 januari 2007 @ 11:44:29 #140
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45784881
Er is een heilig feest aan de gang in Najaf, en als er ergens veel mensen aanwezig zijn zullen opstandigheden altijd proberen daar aanslagen te plegen. Wat is er in hemelsnaam zelfverdediging aan het vermoorden van leden van een andere stroming van de islam in je eigen land?
De iraakse politie voert deze actie uit, met hulp van de amerikanen, om hun eigen land veiliger te maken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45784915
Ik vraag me af of Qassam een Palestijn is...
Het is niet erg als een HAMAS-hond 150 miljoen euro cadeau krijgt van de ongelovige Iran of van de terroristen uit Saoedie Arabie? Maar Irak mag dat niet?

Ik zal me dan ook maar verlagen naar Qassam' niveau: de sjiieten vormen een meerderheid in Irak en het maakt niet uit hoeveel van jullie honden zich zullen opblazen in Irak:
1) De sjiieten zullen niet worden uitgeroeid met een paar autobommen, dit is jullie namelijk de afgelopen 1400 jaar ook niet gelukt. De soennieten zullen nooit meer alle macht in Irak naar zich toe kunnen trekken. Of vind jij het soms normaal dat de Marokkanen vanaf morgen bomaanslagen in Nederland gaan plegen en alle macht in Nederland opeisen terwijl ze een minderheid vormen? Dream on.. (p.s, ben jij er zoeen die nog steeds rouwt om Saddam? )
2) De Amerikanen hebben nog lang niet verloren in Irak, of dacht je nou echt dat 3,000 soldaten op 300mln Amerikanen iets uitmaakt? Nogmaals, dream on..

Trouwens, als je naar het Palestijnse leiderschap kijkt dan gaan ze op hun knieën en diep door het stof en smeken ze om maar te mogen spreken met Rice, vertegenwoordiger van het machtigste land op aarde. George W. Bush zie je om de week met Al-Maliki (Iraakse premier) spreken en hij bezoekt eens in de zoveel tijd Irak. De Arabieren willen dat Irak de Amerikanen en Israeli's boycot, maar zelf gaan ze maar al te graag met hun om. Ik hoop dat de Irakezen slim genoeg zijn om daar niet in te trappen en hopelijk zullen ze in de toekomst zelfs openlijk met Israel onderhandelen, want waarom moeten de Irakezen maar aardig blijven tegen hun Arabische moordenaars?
pi_45784942
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef Richboy het volgende:

[..]

Bloed:
Amerikanen zijn vampieren, wist je dat nog niet?
pi_45784989
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:

[..]

Verdeel en heers is tot nu toe altijd de beste strategie gebleken voor de langere termijn. Een instabiel MO is in het voordeel van Amerika en Israel. Of geloof je nog altijd dat ze er voor de 'massavernietigings wapens' zitten? Of dat ze er zijn om er democratie te brengen?

Kom, vertel ons eens. Wat is volgens jou de logica achter de amerikaanse inval? Welk belang streeft de VS na door hier miljarden dollars en duizenden eigen levens voor op te offeren?
pi_45785237
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Verdeel en heers is tot nu toe altijd de beste strategie gebleken voor de langere termijn. Een instabiel MO is in het voordeel van Amerika en Israel. Of geloof je nog altijd dat ze er voor de 'massavernietigings wapens' zitten? Of dat ze er zijn om er democratie te brengen?

Kom, vertel ons eens. Wat is volgens jou de logica achter de amerikaanse inval? Welk belang streeft de VS na door hier miljarden dollars en duizenden eigen levens voor op te offeren?
Het belang was, is en zal altijd direct of indirect financieel zijn.
Dus ja, het belang is Olie.

Waar jouw redenatie fout gaat, is dat men helemaal geen belang heeft bij een instabiel MO. Men heeft belang bij een stabiel, pro westers MO.
Werken is voor arbeiders
pi_45785427
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Richboy het volgende:

[..]

Het belang was, is en zal altijd direct of indirect financieel zijn.
Dus ja, het belang is Olie.

Waar jouw redenatie fout gaat, is dat men helemaal geen belang heeft bij een instabiel MO. Men heeft belang bij een stabiel, pro westers MO.
You could have fooled me. Dat belang van een stabiel en pro westers MO lijkt nu verder weg dan ooit, denk je niet? Kom ik weer uit op mijn eigen conclusie. Verdeel en heers. O ja, de wapenhandel bloeit weer op.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 12:16:36 #146
8781 crew  Frutsel
pi_45785783
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Meki het volgende:

[..]

ik snap niet dat er mensen woede uiten om een topic ??
dan lezen ze die toch niet
waarom open jij dan topics waar jij je woede in uit?
maar mensen mogen jou topics dus niet lezen want ze worden er woedend van?

laatmaar

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 29-01-2007 12:57:40 ]
pi_45786709
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

You could have fooled me. Dat belang van een stabiel en pro westers MO lijkt nu verder weg dan ooit, denk je niet? Kom ik weer uit op mijn eigen conclusie. Verdeel en heers. O ja, de wapenhandel bloeit weer op.
De dingen gaan niet altijd zoals jij hoopt.
Gewoon een domme actie zeg maar; zo van; dat lukt ons wel even.
pi_45786978
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

De dingen gaan niet altijd zoals jij hoopt.
Gewoon een domme actie zeg maar; zo van; dat lukt ons wel even.
Volgens mij gaan de zaken zelfs beter dan waar Amerika en cornuiten op hadden gehoopt.
pi_45788684
Iraakse sekteleider omgekomen

BAGDAD (ANP) - De leider van een Iraakse sekte die beweerde de Mahdi te zijn, een messiasachtige figuur in de sjiitische islam, is zondag tijdens hevige gevechten bij de stad Najaf omgekomen. Dat heeft de Iraakse minister van Nationale Veiligheid, Shirwan al-Waeli, maandag gezegd.

De leider van de eindtijdbeweging was 40 jaar en afkomstig uit de nabijgelegen sjiitische stad Diwaniya, aldus de bewindsman. De veldslag zou ook driehonderd tot 350 van diens medestrijders het leven hebben gekost, aldus lokale Iraakse bronnen.
pi_45788709
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef IRAKEES-NL het volgende:
Iraakse sekteleider omgekomen

BAGDAD (ANP) - De leider van een Iraakse sekte die beweerde de Mahdi te zijn, een messiasachtige figuur in de sjiitische islam, is zondag tijdens hevige gevechten bij de stad Najaf omgekomen. Dat heeft de Iraakse minister van Nationale Veiligheid, Shirwan al-Waeli, maandag gezegd.

De leider van de eindtijdbeweging was 40 jaar en afkomstig uit de nabijgelegen sjiitische stad Diwaniya, aldus de bewindsman. De veldslag zou ook driehonderd tot 350 van diens medestrijders het leven hebben gekost, aldus lokale Iraakse bronnen.
Duidelijk niet dé Mahdi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')