Met succes overigensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Is het toegestaan iemand voor NSB'er uit te maken?
Zie die Sven eens broer aanvallen.
Ja, of níét, natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:29 schreef Svensational het volgende:
Welkom Svensational, bedankt CDP!
Ik had die grap al een hele tijd niet gemaaktquote:
Maar dit was dan ook geen geloofwaardige.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had die grap al een hele tijd niet gemaakt!
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dit was dan ook geen geloofwaardige.
Zonder muziek was ie leuker geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:29 schreef Bupatih het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5VsEWiteIF0
OWNED BY A CAT!!!![]()
![]()
!@!!!111
Sven Vorkbaard.quote:Gebeurtenissen:
* Sven Vorkbaard, of Sven I volgt zijn vader Harald Blauwtand op als koning van Denemarken (r. 986-1014).
* Eirik de Rode keert terug naar Groenland met een vloot van vijfentwintig schepen waarvan er veertien de gevaarlijke tocht overleven. Hij vestigt de eerste vikingnederzetting in het nieuwe land.
Are you fucking out of your mind? No. I don't work with selfish idiots who believe in Aliensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:36 schreef TomCruise het volgende:
[..]You here? Wanna work on a movie together?
.
Sven is een jongensnaam. De naam is van Zweedse oorsprong, en betekent 'jongeman, kerel'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:37 schreef Svensational het volgende:
Laten we alle Svennen uit de wereldhistorie gaan opnoemen.
Klinken die namen tof?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sven is een jongensnaam. De naam is van Zweedse oorsprong, en betekent 'jongeman, kerel'.
[bewerk] Bekende personen met de naam Sven
* Koning Sven I van Denemarken, Noorwegen en Engeland
* Koning Sven Estridsen van Denemarken
* Koning Sven III van Denemarken
* Schaker Sven Bakker
* Ontdekkingsreiziger Sven Hedin
* DJ Sven Lanvin
* Veldrijder Sven Nys
* Schaatser Sven Kramer
* DJ Sven Väth
* Voetballer Sven Vermant
* Wielrenner Sven Vanthourenhout
Te jongquote:
In een ziekenhuis in Stockholm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Inger Nilsson is nu secretaresse.
Ah.. zo een. Die van die vreemd erelatieissues heeftquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Te jong.
Ik heb weleens een Zweed gedate. Nou die hield er wel aardig vreemde ideëen op na ook. Hij vond mij leuk en wilde me niet aanraken zowat maar het opbouwen, maar neukte verder wel in het rond want dat was niks.
.
.
Vind je het heel erg als ik er niet nu al mee bezig ben?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand een goede maar vooral een goedkope uitvaartverzekering?
Sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik er niet nu al mee bezig ben?.
Mn ma zit geloof ik bij Fortis, 10,- per maand ofzo.
Zeg, als we gaan posten met klonen dan weet ik wel een paar te vindenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, als we gaan posten met klonen dan weet ik wel een paar te vinden.
Uuhm jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Dan vond ik mijn klonen leuker.
Daar heb je net al mee gepostquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, hierbij een berichtje van een kloonloze Fok!ker!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
De enige toffe kloon.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:22 schreef Q. het volgende:
Het is me wat.
Dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef Dizer het volgende:
Mijn vorige baas is leuk als ie dronken is.
Ik heb wel enorm om hem zitten lachen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef Dizer het volgende:
Maar jah, een baas die zich voor schut laat zetten omdat ie dronken is is per definitie dom en fout en stom.
YOUTUBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb wel enorm om hem zitten lachen.. Gelukkig nog gefilmd ook.
. En het is wel echt een supertoffe vent.
Ik heb het toch al gelezenquote:
Dat was ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel.
Of was dat toen jíj dronken was?
Je hebt niks meer te zeggen bedoel jequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Je ondertitel.
Oh, ja. En toen ging je juist praten over je baas.quote:
Andijvie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt niks meer te zeggen bedoel je?
Ik vond het wel een toffe manier om te zeggen dat je niks meer te zeggen hadquote:
Naja zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar en Svensational.
"I guess I'm having tea."
mja, tegenwoordig kun je nergens meer p0rn kijken op het internetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naja zeg
Metacafe was trouwens vroeger toffer toen hadden ze nog veel meer p0rn![]()
In KPD staat genoegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, tegenwoordig kun je nergens meer p0rn kijken op het internet.
Waar is dit van?quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van z'n nieuwste film 'The Number 23'.
Redelijke trailer !!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, deze is way toffer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Apart om hem in zo'n rol te zien.
Volgens mij is het de zoveelste "verborgen boodschappen/paranoia/etc." film![]()
Ik had in 1e instantie niet eens door dat het Jim Carrey was.quote:
Wat een kutverhaalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij lijkt wat magerder in zijn gezichtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik had in 1e instantie niet eens door dat het Jim Carrey was..
Ik ook niet, vroeg me al af waarom Buup zo'n plaatje posttequote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef digispeed het volgende:
ik vind dat echte een lelijke griet, die viev
Ik snap dus niet dat je haar lelijk kan vindenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef digispeed het volgende:
Idd ik zag het pas toen Bupatih het zeiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij lijkt wat magerder in zijn gezicht!
Lelijk nog welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef digispeed het volgende:
Dat kan jij helemaal niet zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:58 schreef Svensational het volgende:
Hee Diz, dat was lachen he, wat Buup hier postte: ShowChat #986 nadert de duizend!
wie zegt dat deze vrouw geen kijk kan hebben op vrouwen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef Dizer het volgende:
[..]! Gelukkig ben je een vrouw en heb je geen verstand van zaken
()
Jim kan het wel, daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, deze is way toffer.
En Jim is zelfs geniaal in serieuze films.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
wie zegt dat deze vrouw geen kijk kan hebben op vrouwen.
dit vind ik pas een mooie vrouw :
[afbeelding]
lekker ding manquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat je haar lelijk kan vinden. Het is misschien jouw smaak niet, maar lelijk vind ik dan weer zo'n groot woord. Dit is lelijk:
[afbeelding]
Dat is inderdaad een mooie vrouw. Maar een nog mooiere vrouw is:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij lijkt wat magerder in zijn gezicht!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroeg me al af waarom Buup zo'n plaatje postte!
Hij is ook al bijna 45, hè. Hij wordt ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd ik zag het pas toen Bupatih het zei![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:04 schreef digispeed het volgende:
maar dizer jij vind een hoop vrouwen mooi volgens mij.
Jij hebt toch ook meegedaan, Buupquote:
OMG, vooral in die film is ze tofquote:
Aah come onquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je morgenavond ook naar de black?.
En voor komende zaterdag natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien![]()
Ik wil eerst weten vanaf hoelaat enzo; wil wel goed uitgerust zijn maandag.![]()
DUDE!!! Je post!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jim kan het wel, daar twijfel ik niet aan.Eternal Sunshine
![]()
Maar de film zelf lijkt me nogal dertien-in-een-dozijn. Maar we zullen zien!![]()
Ja he? Ze is zoooo schattigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, vooral in die film is ze tof!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:04 schreef digispeed het volgende:
maar dizer jij vind een hoop vrouwen mooi volgens mij.
Oh, je postte om 18:02.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DUDE!!! Je post!!
Om 13-01-2007 => 1+3+0+1+2+0+0+7 = 23
Op 18:03 => 8*3-1 = 23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Bupatih het volgende:
wow dat je dat opvalt. ben je zo op cijfertjes,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DUDE!!! Je post!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De beste grap die ik een vrouw ooit heb horen maken!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef digispeed het volgende:
btw schoonheid zit van binnen he heren !
Als die berekening nou ook nog klopt dan was het leuk, maar deez..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DUDE!!! Je post!!
Om 13-01-2007 => 1+3+0+1+2+0+0+7 = 23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik durf te wedden dat je je daar afgelopen week minstens vier keer op hebt afgetrokken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Gezondaar het volgende:Drew
![]()
Een mollige drol die praat alsof ze een spraakgebrek of mentale beperking heeftOpwindend hoor
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DUDE!!! Je post!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begon met de discussie hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef digispeed het volgende:
Precies. Slechts vier keerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je je daar afgelopen week minstens vier keer op hebt afgetrokken..
En lelijkheid van buiten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef digispeed het volgende:
Post dat danquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie vrouw. Maar een nog mooiere vrouw is:
[afbeelding]
hehe, eet smakelijk !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]vooral mij!!
oh, eten............
Hee, ze heeft tenminste haar kleren nog aanquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Gezondaar het volgende:Drew
![]()
Een mollige drol die praat alsof ze een spraakgebrek of mentale beperking heeftOpwindend hoor
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Jump het volgende:
Gezondaar heeft een ban van 48 uur omdat hij een lelijke usernaam heeft én Drew Barreymore afkraakt!
Ik had de allereerste ronde gewoon punten, maar die tellen ineens niet meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef digispeed het volgende:
btw gefeliciteerd met de 1e ronde van WIDM. sta zelf gvd op plaats 9
weet ik !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij begon met de discussie hoor.
Ik heb die foto al meer dan een jaar niet gepost jahquote:
Volgende keer de tijd aanpassen, schatquote:
Sorry, ik ben niet gewend om die grap elk uur te makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende keer de tijd aanpassen, schat.
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb die foto al meer dan een jaar niet gepost jah! :R: R; R:Rr:RR:R r:r :R
:R :R :R
En dit is nog een nette foto!!!!!!!!11!!!1!!!!!!!!1!!!11!
Pfffff, ik heb die grap al keilang niet meer gemaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet gewend om die grap elk uur te maken.
why not ??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had de allereerste ronde gewoon punten, maar die tellen ineens niet mee![]()
![]()
.
quote:
NOU?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien![]()
Ik wil eerst weten vanaf hoelaat enzo; wil wel goed uitgerust zijn maandag.![]()
Sorry. Ik kan het me wel voorstellen. Een week zonder zo een grap...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfffff, ik heb die grap al keilang niet meer gemaakt!
Wel, met zo'n MED-linkje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfffff, ik heb die grap al keilang niet meer gemaakt!
Over die grap hadden we het niet, pollewopquote:
hmmmz das nou juist iemand die ik zo niet leuk vindquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
Najib Amali met een nieuwe show geloof ik.
Oooh, had ik niet gezienquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
Najib Amali met een nieuwe show geloof ik.
Hij is wel traag van begrip geworden vind je niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over die grap hadden we het niet, pollewop.
en waar is dat ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]Niet echt nieuw. Is al een keer op tv geweest.
Beter ga je Klaas van der Eerden kijken.Met 'Schaap'.
http://www.youtube.com/watch?v=1DWhtbLJ7R4quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is wel traag van begrip geworden vind je niet?
Omdat mensen begonnen te klagen dat ze voor dat ze ook maar iets gezien hadden ze er nog niks van konden weten. Nu is dat ook wel zo, maar ik zo m'n punten mis voor het juist voorspellen van Sander als afvaller.quote:
Op tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Het verassingseffect is anders. Gjeez... traag van begrip en humorloosquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Een MED-linkje waarin een mod wordt verwelkomd of een MED-quote waarin een ban wordt aangekondigd.
What's the difference.![]()
![]()
't Zijn allebei achterhaalde kutgrappen!
![]()
![]()
Ik begrijp ineens helemaal waar je het gister over had, Dizer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Een MED-linkje waarin een mod wordt verwelkomd of een MED-quote waarin een ban wordt aangekondigd.
What's the difference.![]()
![]()
't Zijn allebei achterhaalde kutgrappen!
![]()
![]()
Euhm, nee. Niet echt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verassingseffect is anders. Gjeez... traag van begrip en humorloos.
Eindelijk erkenningquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens helemaal waar je het gister over had, Dizer..
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook meegedaan, Buup?
quote:
In het geval van een link, zie je alleen maar een titel wat nog niks over de volledige inhoud zegt. Dus is de verassingseffect groter dan bij een quote van een post waar alles in staat wat nodig is om te weten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee. Niet echt.
In beide gevallen zie je de 'verrassing' in de link/tekst. En in beide gevallen moet je op een link klikken om te kijken of het klopt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op tv.oh wat flauw !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Nee, ik heb er op het laatste moment toch van afgezien. Ik heb namelijk een ander ingenieus plan bedacht om in de wereld der showbizz te belanden. En ik heb heus wel zin om met de huidige Lama's samen te werken, maar niet met die andere kneus of kneuzin die er uiteindelijk ook bij komt.quote:
quote:Hallo!
Eindelijk is het zover. 6678 aanmeldingen hebben we doorgespit om tot de
conclusie te komen dat in ieder van jullie een potentiële Lama schuilt.
Daarom willen we je graag uitnodigen voor de eerste sollicitatieronde voor
het televisieprogramma 'Lama Gezocht'. En wel op zaterdag 9 december 2006 in
een speciale auditieruimte in het Dorint Sofitel Hotel op Schiphol-Oost.
Alleen de grootste talenten worden ook uitgenodigd voor een auditie op
zondag 10 december 2006. En aangezien jij ongetwijfeld hilarisch bent is het
belangrijk dat je deze dag vrij houdt in je agenda.
Om de sollicitatieronde zo goed mogelijk te laten verlopen vragen we je om
de bijgevoegde Deelnemersverklaring ingevuld en uitgeprint mee te nemen op
zaterdag 9 december.
Tot dan.
Groeten van de Lama's
Je wordt verwacht:
Dorinth Sofitel
Stationsplein 951/ZW
1117 CE Schiphol - Oost
Zaterdag 9 december 2006 om 08.00 uur.
Zij speelde toch in Buffy seizoen 7?quote:
Nee, jij bent gewoon lui.quote:
Nee man, hoe kom je daar op?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zij speelde toch in Buffy seizoen 7?.
Ik bedoelde Azura Skye.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Nee man, hoe kom je daar op?.
Yesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Is dat plaatje trouwens uit de film '50 First Dates'?
Dat zeg je over elke vrouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes. Ze is zoooooooooooooooo...
Ik wil haar knuffelen en zoenen en masseren...
.
Nee joh.. die is ook wel ok maar lang niet zo knap en leuk en schattig als Drewquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik bedoelde Azura Skye.
[afbeelding]
Dat dacht ik wel tenminstequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Is dat plaatje trouwens uit de film '50 First Dates'?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon lui.
Maar, vooruit. Omdat jij het bent:
* KLAAS VAN DER EERDEN KOMT VANAVOND OM 22:05 OP NEDERLAND 3!!!!!!!!!!!!
ZIE OOK:
WEEWEEWEE.TEEVEEGIDS.ENEL
Nee nee. Er is een verschil tussen:quote:
Dit was maar een grapje hoor, Buupquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens helemaal waar je het gister over had, Dizer..
Ja, en in elke categorie heb je weer duizend vrouwen gerangschikt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nee. Er is een verschil tussen:
Sexy neukbaar materiaal = Monica Belucci![]()
Show off girlfriend materiaal = Charisma Carpenter![]()
Cute & Kuddley materriaal = Drew Barreymore.
't Is al goed, Sven Swaffelbaard.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit was maar een grapje hoor, Buup! Dizer zei helemaal niks over jou
.
Nou moet je niet boos op me zijn.
neukbaar nog welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nee. Er is een verschil tussen:
Sexy neukbaar materiaal = Monica Belucci![]()
Show off girlfriend materiaal = Charisma Carpenter![]()
Cute & Kuddley materriaal = Drew Barreymore.
ik zou het niet weten, ik heb nou niet te behoefte om met haar te neukenquote:
Tut, tut.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik heb nou niet te behoefte om met haar te neuken![]()
Dat vond ik ook het grappigste van zijn postquote:
hahahahahquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut.Als je haar zou tegenkomen in je slaapkamer en er ligt toevallig een strap-on dildo op je nachtkastje, zou je niet tegenstribbelen, hoor!
Hoezo stiekem?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:46 schreef digispeed het volgende:
[..]
hahahahah![]()
![]()
![]()
en jij stiekem kijken zeker![]()
Ik was je aan het testenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:43 schreef Bupatih het volgende:
En oh, Dizer. Leer eens Engels.
Met je 'Kuddley'.
Printer wordt nu geinstalleerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:50 schreef Dizer het volgende:
oh je wilt erbij zijn ?quote:
Je bedoelt mannen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh je wilt erbij zijn ?![]()
wat hebben al die vrouwen toch met twee vrouwen die het onwijs met elkaar aan het doen zijn.
is dat zo ontzettend geil om te zien ofzo ???
Meisje heeft een leuke uitstralingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/anne_Chris
Canisfire! Check deze vrouw eens ene Viviënne-achtige dochter hebben.
Maar zou jij mij en bupa geen anale seks willen zien hebben dan?quote:
Mooie ogenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Meisje heeft een leuke uitstraling![]()
Tof dat haar ook in meer kleuren
ah bah nee joh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar zou jij mij en bupa geen anale seks willen zien hebben dan?
http://fotoboek.fok.nl/user/111948/1/25#1139153quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Meisje heeft een leuke uitstraling![]()
Tof dat haar ook in meer kleuren
Nou, vooruit. Doen we Canisfire weg en halen we Monica Bellucci er alsnog bij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
ah bah nee joh.
ik vind een triootje in het algemeen ok, maar 2 mannen mwah nee,,,,,
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/111948/1/25#1139153
Geen dank.![]()
![]()
quote:Tussenstand:
Beste Cabaretière 2006
1 Sara Kroos 694 stemmen.
he nee joh !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef Svensational het volgende:
http://www.cabaretawards.nl/index.php?inh=stemmen2&id_cat=6&id=43
Klik eens allemaal heel lief!
jij wilt te graag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Doen we Canisfire weg en halen we Monica Bellucci er alsnog bij.
Nee, die zijn eigenlijk nooit echt grappig op het podium.quote:
Je stemt niet op hun, maar op hun fansite die mijn broer onderhoudt, dus het moet echt ffquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
he nee joh !
die lui zijn vreselijk.
Pien wel Bianca vast ook wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, die zijn eigenlijk nooit echt grappig op het podium.
Hoewel staan Plien en dinges er nog tussen?
wat heb je daarvoor over ?????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je stemt niet op hun, maar op hun fansite die mijn broer onderhoudt, dus het moet echt ff!
Marc-Marie stond er toch niet tussenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef Canisfire het volgende:
> Beste Cabaretier : Marc-Marie
> Beste Cabaretière : Pien Ankerman
> Beste Cabaretformatie :Van Muiswinkel en van Vleuten
> Grootst Aanstormend Talent: Patrick Meijer
> Beste Cabaret-TV-Programma : Onder de tram
> Beste Fansite : blanko
Daar zat de fout dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar is Pien niet P(au)lien?
Ik dacht al. Hoe de neuk komt hij dáár aan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Canisfire het volgende:
Godverdomme heb op een hele andere Pien gestemt
Jawelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Marc-Marie stond er toch niet tussen?
Ik vind je broer gemener met z'n voorliefde voor Veldhuis en Kemper. Wat doet hij je aan, mên?!quote:
Done.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef Svensational het volgende:
http://www.cabaretawards.nl/index.php?inh=stemmen2&id_cat=6&id=43
Klik eens allemaal heel lief!
Maar ik heb de bevestigingscode niet ingevoerd.quote:
Nee, hij haat ze. Vandaar een fansite. Lijkt me toch vrij logisch, hè?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef digispeed het volgende:
hoe komt je broer er trouwens bij om voor V&K een website te maken.
is hij fan ofzo.
ja ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand fan van die ballen kan zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij haat ze. Vandaar een fansite. Lijkt me toch vrij logisch, hè?
Dat systeem moeten we bij show toernooien ook maar invoeren werkt veel beterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik heb de bevestigingscode niet ingevoerd.,
,
!
Fix jij dat even.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat systeem moeten we bij show toernooien ook maar invoeren werkt veel beter![]()
Hun nieuwe theatershow was tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand fan van die ballen kan zijn
bleh... wat een creeps
En ik heb een lul van 27 centimeter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hun nieuwe theatershow was tof!
Spannend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb een lul van 27 centimeter.
quote:span·nend (bn.)
1 de volle aandacht, de zenuwen in beslag nemend <=> saai
2 [Belg.] strak zittend
Als je dat niet zou snappen, ben je wel een beetje domquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Voor de mensen die 'm niet snappen:
[..]
eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb een lul van 27 centimeter.
Que?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef Canisfire het volgende:
Bupatih jij geeft dus liever dan dat je neemt ?
quote:
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:46 schreef Q. het volgende:
Ik snap er niets van.
We hebben een Qquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:46 schreef Q. het volgende:
Ik snap er niets van.
dat was wel een lullige post in dat fotoboek trouwens.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Ze is dus wel vrijgezel, maar op de opmerking dat jij misschien wel wat bent voor haar dochter, antwoordt ze 'nee'.
Van wie?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat was wel een lullige post in dat fotoboek trouwens.
Aha, geen wonder dat je je Tof-tag kwijt bentquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
We? Ik heb alleen mezelf! En zelfs dat niet elke dag.
quote:Op 13-01-2007 20:00 schreef anne_Chris
[..]
Hoezo is mijn dochter zeker weer te jong?![]()
Jij bent zeker familie van die rare Bupatih?![]()
anne![]()
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef digispeed het volgende:
quote:
Op 13-01-2007 19:47 schreef anne_Chris
[..]
Omdat ik het zeg
Beiden als favo forum het keldertje
Dachtutniet dus
kus, anne
Het was ook een grapje van mij. ! Canisfire is inderdaad niks voor je dochter.
Ja, het Keldertje is tof, hè.
Lik, Bupa.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat er een halve dag in net na mijn Sebasser ban.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Heb je serieus ooit in Het Keldertje kunnen kijken?!!
Wat dom dat Knorretje je ooit heeft toegelaten.
ik vind jou reactie naar haar gewoon geweldigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt er wel plezier in, hè, digi?
Dag Renaquote:
Nikkie Plessen-hoofd.quote:
Dan kan ik helemaal nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, had ik niet gezien
Happy Hour is van 6 tot 8 en dan draaien wij dus
Dude!quote:
Nou dan zijn we er ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dan kan ik helemaal nietIk heb al een eetafspraak.
Ik dacht dat je later op de avond bedoelde![]()
Tis net als met jouw tag.quote:
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
Gelukkig heb ik bier dus het boeit me niet zoveel.
OK, ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er ook nog wel hoorEn mogen we ws ook nog wel draaien
Maar is Happy Hour wel voorbij dus
Maar als je later komt, ook tof
Tofquote:
Matig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Klaasje komt zo op 3.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren kunnen verwachten..
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Z'n eerste show vond ik echt goed!
C&H.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het maar triest dat de meeste mensen niet een klein beetje variatie aankunnen.
Cultuur&Historie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |