Met succes overigensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Is het toegestaan iemand voor NSB'er uit te maken?
Zie die Sven eens broer aanvallen.
Ja, of níét, natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:29 schreef Svensational het volgende:
Welkom Svensational, bedankt CDP!
Ik had die grap al een hele tijd niet gemaaktquote:
Maar dit was dan ook geen geloofwaardige.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had die grap al een hele tijd niet gemaakt!
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dit was dan ook geen geloofwaardige.
Zonder muziek was ie leuker geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:29 schreef Bupatih het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5VsEWiteIF0
OWNED BY A CAT!!!![]()
![]()
!@!!!111
Sven Vorkbaard.quote:Gebeurtenissen:
* Sven Vorkbaard, of Sven I volgt zijn vader Harald Blauwtand op als koning van Denemarken (r. 986-1014).
* Eirik de Rode keert terug naar Groenland met een vloot van vijfentwintig schepen waarvan er veertien de gevaarlijke tocht overleven. Hij vestigt de eerste vikingnederzetting in het nieuwe land.
Are you fucking out of your mind? No. I don't work with selfish idiots who believe in Aliensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:36 schreef TomCruise het volgende:
[..]You here? Wanna work on a movie together?
.
Sven is een jongensnaam. De naam is van Zweedse oorsprong, en betekent 'jongeman, kerel'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:37 schreef Svensational het volgende:
Laten we alle Svennen uit de wereldhistorie gaan opnoemen.
Klinken die namen tof?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sven is een jongensnaam. De naam is van Zweedse oorsprong, en betekent 'jongeman, kerel'.
[bewerk] Bekende personen met de naam Sven
* Koning Sven I van Denemarken, Noorwegen en Engeland
* Koning Sven Estridsen van Denemarken
* Koning Sven III van Denemarken
* Schaker Sven Bakker
* Ontdekkingsreiziger Sven Hedin
* DJ Sven Lanvin
* Veldrijder Sven Nys
* Schaatser Sven Kramer
* DJ Sven Väth
* Voetballer Sven Vermant
* Wielrenner Sven Vanthourenhout
Te jongquote:
In een ziekenhuis in Stockholm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Inger Nilsson is nu secretaresse.
Ah.. zo een. Die van die vreemd erelatieissues heeftquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Te jong.
Ik heb weleens een Zweed gedate. Nou die hield er wel aardig vreemde ideëen op na ook. Hij vond mij leuk en wilde me niet aanraken zowat maar het opbouwen, maar neukte verder wel in het rond want dat was niks.
.
.
Vind je het heel erg als ik er niet nu al mee bezig ben?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand een goede maar vooral een goedkope uitvaartverzekering?
Sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik er niet nu al mee bezig ben?.
Mn ma zit geloof ik bij Fortis, 10,- per maand ofzo.
Zeg, als we gaan posten met klonen dan weet ik wel een paar te vindenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, als we gaan posten met klonen dan weet ik wel een paar te vinden.
Uuhm jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Dan vond ik mijn klonen leuker.
Daar heb je net al mee gepostquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, hierbij een berichtje van een kloonloze Fok!ker!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
De enige toffe kloon.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:22 schreef Q. het volgende:
Het is me wat.
Dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef Dizer het volgende:
Mijn vorige baas is leuk als ie dronken is.
Ik heb wel enorm om hem zitten lachen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef Dizer het volgende:
Maar jah, een baas die zich voor schut laat zetten omdat ie dronken is is per definitie dom en fout en stom.
YOUTUBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb wel enorm om hem zitten lachen.. Gelukkig nog gefilmd ook.
. En het is wel echt een supertoffe vent.
Ik heb het toch al gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |