Omdat schappen pwnen bij loller1000 na een tijd ook gaat vervelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom leren, je moet toch gaan werken
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Zo'n opmerking kan ik me best voorstellen van een Limburger.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Bronquote:Nederlands ga je studeren omdat je graag leest of omdat je geïnteresseerd bent in alles wat met taal en cultuur te maken heeft.
zegt iemand uit grunnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie. En je kan er Nederlands studeren.quote:
omdat mensen uit grunn dat niet aangeleerd krijgen op de basisschool hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie. En je kan er Nederlands studeren.
Juist wel, HBO'er. Anders had die universiteit er niet gestaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat mensen uit grunn dat niet aangeleerd krijgen op de basisschool he![]()
ze zetten gewoon universiteit op de voorgevel , om in te dekken dat het een basisschool is voor 18+quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Juist wel, HBO'er. Anders had die universiteit er niet gestaan.
Maastricht toch ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie.
Hoi postmortum!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:31 schreef postmortum het volgende:
Wat heb je eraan om Nederlands te studeren![]()
Dat krijg je toch al op de basisschool geleerd en blijkbaar doen sommigen er ook nog 8 jaar op het hbo/wo over.
Kijk voor buitenlanders snap ik het wel, maar waarom zou je als Nederlander in godsnaam Nederlands gaan studeren![]()
wat kun je worden met je studie?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi postmortum!. Had je mij in gedachten bij het openen van dit topic? Ik wil je best uitleggen wat het nut is van Nederlands studeren hoor! Nederlands op de uni is niet te vergelijken met Nederlands op middelbare school
.
oa journalist, taalkundige, taalconsulent (dan adviseer je scholen bij het kiezen en voeren van hun taalbeleid).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat kun je worden met je studie?
leraar nederlands![]()
journalist -> school voor jounalistiekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oa journalist, taalkundige, taalconsulent (dan adviseer je scholen bij het kiezen en voeren van hun taalbeleid).
Lerares Nederlands kan ik niet worden. Daarvoor moet je naar het HBO of een educatieve master volgen. Jaja, had je niet gedacht hè, jongen!.
dat loopt allemaal zo'n beetje door elkaar heen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
journalist -> school voor jounalistiek![]()
het is de makkelijkste studie op het hboquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Studierichting: commerciële economie.
Wat een HBO-vraag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat kun je worden met je studie?
Dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is de makkelijkste studie op het hbo![]()
pwndquote:
Lemmings mogen dan ook heul nietquote:
Studenten Nederlands behoren tot de meest enthousiaste studenten! Ik weet niet waar ik dat vandaan heb gehaald, maar ik heb het ergens gelezen. Het zijn dus geen lui die niet weten wat ze moeten en dan maar Nederlands gaan studeren. Dat beeld herken ik ook niet bij mijn medestudenten en degenen die er wel voor zak en as bij zaten zijn gestopt, want hoewel Nederlands niet de moeilijkste studie is, haal je het ook niet met twee vingers in je neus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, nog een mogelijk beroep voor Neerlandici: NT2 docent. Een buitenlander Nederlands leren is nog wel iets anders dan lesgeven op een middelbare school. Er zijn dan ook speciale opleidingen voor.
geschiedenis -> alleen dodenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Studenten Nederlands behoren tot de meest enthousiaste studenten! Ik weet niet waar ik dat vandaan heb gehaald, maar ik heb het ergens gelezen. Zelf had ik achteraf liever geschiedenis of godsdienstwetenschap gestudeerd, maar dat vinden jullie vast net zo zinloos.
Ihr glaubt zu toten wäre schwerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
geschiedenis -> alleen doden
godsdienst-> waar kkomen die doden vandaan
zoiets als:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom ochtends je bed uit komen?
In dat geval kan je beter de hele nacht opblijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:26 schreef Cornelis83 het volgende:
zoiets als:
"De zon gaat zinloos onder. Morgen moet zij toch weer op"
mensen die geen flauw benul hebben van waar ze het over hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ach, die 'studie' kan in het rijtje filosofie, vrijetijdskunde, PABO, commerciele economie, MER e.d.
En daar hebben we de grumbling gringo weer.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ach, die 'studie' kan in het rijtje filosofie, vrijetijdskunde, PABO, commerciele economie, MER e.d.
Lachwekkend en van een niveau waar de gemiddelde VMBO'er zich voor zou schamen. Prima studies ook wanneer je ellenlang wil solliciteren om uiteindelijk met een kutbaantje en idem loontje genoegen te nemen.
zinnen met een hoofdletter beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef StefanP het volgende:
Mocht je je aangesproken voelen omdat je Nederlands 'studeert', dan mag je je ook nog eens gaan schamen omdat je niet snapt dat zinnen met een hoofdletter beginnen.
Flutstudies FTL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |