Omdat schappen pwnen bij loller1000 na een tijd ook gaat vervelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom leren, je moet toch gaan werken
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Zo'n opmerking kan ik me best voorstellen van een Limburger.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Bronquote:Nederlands ga je studeren omdat je graag leest of omdat je geïnteresseerd bent in alles wat met taal en cultuur te maken heeft.
zegt iemand uit grunnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef nietzman het volgende:
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie. En je kan er Nederlands studeren.quote:
omdat mensen uit grunn dat niet aangeleerd krijgen op de basisschool hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie. En je kan er Nederlands studeren.
Juist wel, HBO'er. Anders had die universiteit er niet gestaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat mensen uit grunn dat niet aangeleerd krijgen op de basisschool he![]()
ze zetten gewoon universiteit op de voorgevel , om in te dekken dat het een basisschool is voor 18+quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Juist wel, HBO'er. Anders had die universiteit er niet gestaan.
Maastricht toch ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die stad heeft tenminste een eeuwenlange academische traditie.
Hoi postmortum!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:31 schreef postmortum het volgende:
Wat heb je eraan om Nederlands te studeren![]()
Dat krijg je toch al op de basisschool geleerd en blijkbaar doen sommigen er ook nog 8 jaar op het hbo/wo over.
Kijk voor buitenlanders snap ik het wel, maar waarom zou je als Nederlander in godsnaam Nederlands gaan studeren![]()
wat kun je worden met je studie?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi postmortum!. Had je mij in gedachten bij het openen van dit topic? Ik wil je best uitleggen wat het nut is van Nederlands studeren hoor! Nederlands op de uni is niet te vergelijken met Nederlands op middelbare school
.
oa journalist, taalkundige, taalconsulent (dan adviseer je scholen bij het kiezen en voeren van hun taalbeleid).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat kun je worden met je studie?
leraar nederlands![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |