Ja, weer Afrika, Cairo dit keer. Maandje of vier/vijf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef Tinkepink het volgende:
Veel succes! Welk buitenland? Weer richting Afrika?
Ik bijt nog liever mijn eigen pik af.quote:
Jammer, maar ik stap niet uit de crew.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Ah, eindelijk weer static FB topics.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef static het volgende:
[..]
Jammer, maar ik stap niet uit de crew.
Gewoon FOK! aanprijzen in het buitenlandquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:26 schreef David Letterman het volgende:
wat voor werk heb je eik?
Zoek eens op 'static' en 'afrika'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:26 schreef David Letterman het volgende:
wat voor werk heb je eik?
scouting?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Zoek eens op 'static' en 'afrika'.
of je kan het ook ff in 1 zin beschrijven...mijn vraag was gewoon uit interesse...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Zoek eens op 'static' en 'afrika'.
Als je maar hard genoeg slaat, horen we die tamtam hier ook wel!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef static het volgende:
Naar het buitenland. Geen idee wat mijn online tijden zullen zijn en of ik in de eerste instantie internet in mijn appartement heb en zo nee hoe lang dat gaat duren.
Ik ben altijd lief, voor bijna iedereen.quote:Zijn jullie lief voor CG?
*bookmarked*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef static het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn eigen pik af.![]()
Why, thank you!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:06 schreef Ole het volgende:
Heel veel succes static! En cinnamongirlzal het prima redden hoor!
Die is daar stoer genoeg voor
quote:
Aanstaande zaterdag om 21:00.quote:
Je zult daar ongetwijfeld meer visite krijgen dan in Nigeriaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef static het volgende:
Geen idee, ik krijg een appartement toegewezen. En de halve familie staat ook op de stoep uiteraard.
En ik ben daar niet op vakantie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef static het volgende:
Deze kan wel unsticky.
God helpe onsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:36 schreef arneaux het volgende:
O kan ik nu mod worden?
quote:
Natuurlijk zou je dat kunnen. Het is meer een kwestie of wij dat willenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk zou je dat kunnen. Het is meer een kwestie of wij dat willen![]()
Bovendien heeft Static al gezegd gewoon aan te blijven.
Het is niet zo spannend als Nigeria hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Komt wel als je weer foto's gaat plaatsen
Wie weet zodra jij er voet aan de grond zet welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:45 schreef static het volgende:
[..]
Het is niet zo spannend als Nigeria hoor.
Ik dacht dat jij naar de SHO-meeting zou komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Nogmaals hele goede reis en we zien je hier snel weer!
![]()
Dus het is daar 6 uur 's avonds?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:29 schreef static het volgende:
Ben er net. Zo even wat eten; het is hier een uur later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |