quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:48 schreef Billy_Mack het volgende:
ps. afscheren kan niet, ik heb het 'nodig' voor mijn werk (politie)
Je bent Bromsnor?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:48 schreef Billy_Mack het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Mirel het volgende:
Zijn die vagina-sappen zuur?!?!
pH ligt tussen 3.6 to 4.5quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Mirel het volgende:
Voor het beffen dus een lakmoesstripje gebruiken.quote:
Zou het helpen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Voor het beffen dus een lakmoesstripje gebruiken.![]()
Meen zelfs dat ik ooit ergens als dat de gemiddelde vagina even zuur is als accuzuur.![]()
quote:ps. afscheren kan niet, ik heb het 'nodig' voor mijn werk (politie)
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
met 50% verminderen
Ik zie nu een vrouw als een duracel poppetje, en maar blijven doorgaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
De batterijkut, dat niemand daar ooit over nagedacht heeft. Dat zou de CO2 uitstoot natuurlijk met 50% verminderen
Ja, of bijvoorbeeld als de accu van je auto leeg blijkt te zijn op een donkere avond aan een zandweggetje. Dan ben je mooi snel geholpenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:56 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zie nu een vrouw als een duracel poppetje, en maar blijven doorgaan.
Ik bef wel eens een meisje, en ik merk dat daardoor mijn snorharen van mindere kwaliteit worden (eerst waren ze zeer robuust en mannelijk, nu een beetje vlasachtig en zelfs lichter gekleurd!).![]()
Hup op de motor zetten, of natuurlijk gewoon de kabeltjes aankoppelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, of bijvoorbeeld als de accu van je auto leeg blijkt te zijn op een donkere avond aan een zandweggetje. Dan ben je mooi snel geholpen
Ja, of de snorlozen krijgen een trillende lip natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hup op de motor zetten, of natuurlijk gewoon de kabeltjes aankoppelen.![]()
hahahahahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:04 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien dat het helpt als je vooraf je snor insmeert met vaseline.
Verschilt per vrouw.quote:
Is een snor verplicht bij de politie tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:48 schreef Billy_Mack het volgende:
blabla.......
Wat hij zeg'tquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:34 schreef popolon het volgende:
Ron Jeremy heeft anders nog steeds een aardige robuuste snor.
Je doet iets niet goed.
ja spermacellen gaan harstike dood daar als ze te lang daar zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Mirel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
De batterijkut, dat niemand daar ooit over nagedacht heeft. Dat zou de CO2 uitstoot natuurlijk met 50% verminderen
hij is een juutquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude dit meen je niet, en anders scheer je je snor weg
..
rotflol!quote:
Jazeker! Ben welliswaar geen pliesie maar zit bij de brandweerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Billy_Mack het volgende:
mensen, het is serieus bedoelt, herkent iemand de problematiek?
Sinds wanneer wordt er iets serieus op ONZ gepost?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Billy_Mack het volgende:
mensen, het is serieus bedoelt, herkent iemand de problematiek?
Hij heeft het daarom opzettelijk met een spelfout geschreven, hè!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er iets serieus op ONZ gepost?
dit topic stond in SEXquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er iets serieus op ONZ gepost?
Oh ja?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:57 schreef Cahir het volgende:
Sinds wanneer moeten politiemanneen een snor??.... Ik denk dat je zonder snor meer respect krijgt dan met
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |