Dan komen we nooit van 'm afquote:Op zondag 28 januari 2007 15:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik gun onze vaste bmw'er meer een plekkie![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je hebt m door! Hier argumenten lopen zoekenIk gun onze vaste bmw'er meer een plekkie
![]()
quote:
Ik heb mijn motivatiebrief al af hoor! Het is alleen dat ik zie bij vrienden van mij dat ze er enorm veel moeite mee hebben, want je komt vaak toch uit op cliche's. Daarom vroeg ik me af of juist de mensen die al geneeskunde studeren zelf wel weten waarom ze het hebben willen doen zonder op de gewoonlijke argumenten te komen; geld/aanzien/mensen helpen etcquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Je verhaal voor je decentrale selectie verzin je zelf maar.
Het zijn toch altijd cliche's? Tenzij jij op je achterkamer het medicijn/behandeling hebt uitgevonden voor iets en dat alleen in de praktijk kan brengen als je arts bent, zal je altijd wel weer op een cliche uit komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef obl het volgende:
[..]
Ik heb mijn motivatiebrief al af hoor! Het is alleen dat ik zie bij vrienden van mij dat ze er enorm veel moeite mee hebben, want je komt vaak toch uit op cliche's. Daarom vroeg ik me af of juist de mensen die al geneeskunde studeren zelf wel weten waarom ze het hebben willen doen zonder op de gewoonlijke argumenten te komen; geld/aanzien/mensen helpen etc
of zoals "Dokter, ik ben nu al bijna drie uur verkouden, en heb erg veel keelpijn. Kunt u daar iets tegen doen?". Was telefonisch, dat dan weer wel, maar toch. Waar gaan we heen met de wereldquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Spyronius het volgende:
Oh vertel?
Mensen zoals dokter ik heb echt zoveel pijn in m'n vinger, ik denk dat hij eraf moet en dan blijkt het een splinter te zijn
Haha, ja zoiets verwachtte ik ook! Alleen niets bleek minder waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Spyronius het volgende:
Oh vertel?
Mensen zoals dokter ik heb echt zoveel pijn in m'n vinger, ik denk dat hij eraf moet en dan blijkt het een splinter te zijn
De meeste zijn hier nog gewoon in opleiding tot basisarts, dus richting is vrij lastig te geven en die termen, ook al kijk ik house zelden, worden volgens mij gebruikt zoals ze gebruikt moeten worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:17 schreef Hertog_Martin het volgende:TVP voor volgend schooljaar hoop ik
Misschien leuk om achter de namen van users in de OP hun specifieke richting erbij te zetten indien bekend?
Hoe is het trouwens om House te kijken als je de medische termen kent, is het een hoop onzin?
Oh wow, i'm shockedquote:
Serieus bijna waarquote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Kang-He het volgende:
AMC ligt volgens mij bijna dichterbij Utrecht dan Amsterdam.
ja daar doen ze dat sneller...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef Singa het volgende:
"Dokter mag ik een antibioticakuur want ik ben al een dag verkouden"
(van Poolse kennis van mij, die tegenover mij klaagde dat ze hier geen antibiotica kon krijgen voor haar verkoudheid/keelpijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |