Jepquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Ilona toch altijd met haar bek te trekken......heeft ze een zenuwtrekje of zo?![]()
Ja beetje gilles de la tourette achtig he. Ik heb ook het idee dat het erger geworden isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Ilona toch altijd met haar bek te trekken......heeft ze een zenuwtrekje of zo?![]()
Wilgo houdt misschien wél van de kindjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:55 schreef beco het volgende:
Wat een egoistische nepper is die Natas.
Advies aan Wilgo: terugbellen en zeggen dat ze in DGK mag blijven. En vervolgens RENNEN !!!!
xtc verslavingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Ik let nooit zo op haar, niet intressant genoeg, maar als ik kijk zie ik zenuwtrekjes, een oude kop voor een vrouw van 45, en hoor ik steeds de stopwoordjes "lekker" , "mooi" , "gezellig" , "fijn" en "leuk"quote:
je vergeet "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op haar, niet intressant genoeg, maar als ik kijk zie ik zenuwtrekjes, een oude kop voor een vrouw van 45, en hoor ik steeds de stopwoordjes "lekker" , "mooi" , "gezellig" , "fijn" en "leuk"
![]()
Het is niet te hopen dat ze de vloek-versie heeft want dan zit ze binnen een uur in de negatieve cijfers qua contactpuntenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:15 schreef jessie het volgende:
Ja beetje gilles de la tourette achtig he.
Die gaat zeker niet nee....ze heeft in principe tot zondag maar ik kan helaas niet geloven dat ze echt gaat vertrekken...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat aapje gaat niet. Want ze is niet qaan het pakken...
Daar komt het idd op neerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Wilgo telefonisch aan Natasia heeft meegedeeld dat ze eruit moet, en dat het anders over is tussen hun?
Ik denk het wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Wilgo telefonisch aan Natasia heeft meegedeeld dat ze eruit moet, en dat het anders over is tussen hun?
Dat zal een gespartel geven!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever 10000x liever Janine in het huis dan us aapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |