Welke zondag? Zondag over..... drie jaar?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:51 schreef MCR4480 het volgende:
Fuck, ze gaat echt hoor zondag, ze schreeuwt niet eens en ze praat niet zielig! it's gonna happen
Dus datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Welke zondag? Zondag over..... drie jaar?
Ja dat zit er dik in. Die is het eerste halve jaar niet te genieten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef pronkjewail het volgende:
"je weet dat als ik naar huis kom dat ik dan extra hoofdpijn ga hebben hè"
Zal ze hiermee nou bedoelen dat ze-indien gedwongen het huis verlatend- echt echt echt echt geen zin in seks met hem gaat hebben??????? Zie ik haar ook nog wel voor aan!
slechte seks van Wilco? Niet nu schat, ik heb hoofdpijn. Of heb je een cadeautje voor me?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Damn wat een gesprek tussen Natasia en Wilgo:
Wilgo wil dat ze eruit komt zodat ze kunnen praten en de problemen kunnen oplossen, en Natasia wil van nix weten....
Ze wil echt niet snappen dat hij niet wil bespreken wat hem zo dwars zit terwijl alle internetters meekijken.
Natasia neemt hem kwalijk dat hij het kennelijk wil opgeven.
"je weet dat als ik naar huis kom dat ik dan extra hoofdpijn ga hebben hè"
Wilgo is zelfs nog druk met haar kinderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:55 schreef beco het volgende:
Wat een egoistische nepper is die Natas.
Advies aan Wilgo: terugbellen en zeggen dat ze in DGK mag blijven. En vervolgens RENNEN !!!!
nee dat is het ergste.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef Gigageil het volgende:
Wat me ook opvalt, ze vraagt nog geen seconde of het aan de kindjes ligt die hun moeder missen en verdriet hebben......Daar denkt ze nog niet eens aan.....![]()
En dan te bedenken hoe hysterisch ze liep te janken dat Bart dreigde haar in de steek te laten. Dat haar kinderen dat ook zo moeten voelen komt niet in haar opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef Gigageil het volgende:
Wat me ook opvalt, ze vraagt nog geen seconde of het aan de kindjes ligt die hun moeder missen en verdriet hebben......Daar denkt ze nog niet eens aan.....![]()
weet ik wel zeker! Hier krijg ik erg veel commentaar op het gekrijs dat ze hier in huis horen. Ze kunnen zich niet voorstellen dat ik hiernaar kijk. Ze bezorgd iedereen hoofdpijn!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat er erg veel zijn die misschien wel weer gaan kijken als dat mens verdwenen is.
Dus die vuile onrespecateble trut blijft???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:04 schreef Lieve het volgende:
Nee, die kindjes.... ongelofelijk! Walchelijk! Ze ziet niet dat ze een KANS heeft. Mevrouw gooit overal de handdoek in de ring, ogen dicht, lalalalala ik hoor je niet ik hoor je niet ik luister toch niet naar je.
Ze heeft totaal geen normen of waarden of respect voor iemand anders dan zichzelf ( ook voor zichzelf geen normen noch waarden overigens. Vies mens)
Die schuld is ze toch ZELF aangegaan? Dat zij de arrogantie heeft er vanuit te gaan dat ze 'wel even gaat winnen' is háár probleem. Als ik haar zou zijn zou ik me een stuk minder druk maken om die tien rooien dan ik me zou maken om het welzijn van m'n kinderen, maar goed - zij ziet die kinderen toch als last. Die staan haar 'carriëre' in de weg en slokken veel teveel van haar tijd op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef Gigageil het volgende:
Ze bedoelde met hoofdpijn dat ze dan een schuld heeft van 10.000. Ze is bijstandstrekker......dat is lang sparen......maar goed.....elk nadeel heeft z'n voordeel, dan heeft ze niet zoveel geld voor eten, kan ze tenminste het afslanken voortzetten.....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |