Annemarie had zich toch al gemeld tijden de OWS.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef Hankster het volgende:
[..]
pfff...jemig zeg, Ria lustte er wel pap van
wie zal haar opvolgen?
Wat is er nou mis met Hersman? Ik vind hem altijd als tweede commentator een goede vondst. Het slap lullen wordt dan aan Herbert overgelaten, en dat kan inderdaad vaak wel beter.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:27 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik zei het al een hele tijd: Bart moet voor de NOS gaan werken, enkel had ik gehoopt dat-ie Martin van z'n commentaarstoeltje zou trappen. Maar dit werkt ook erg leuk zo
Ik vond Henk Gemser nog niet eens zo heel erg vervelend hoor, hij deed het alleen veel te lang. Het werd een beetje een zeikerd
Die is al gestopt hè.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Annemarie had zich toch al gemeld tijden de OWS.
Misschien kan Moniek Kleinsman die rol maar beter op zich nemen en het schaatsen aan de rest overlatenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is al gestopt hè.
Van de nog rijdende vrouwen doet Gerritsen al een aardige gooi naar die titel geloof ik.
Ik denk niet dat hele schaatsbanen vol lopen voor Moniek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kan Moniek Kleinsman die rol maar beter op zich nemen en het schaatsen aan de rest overlaten
Alhoewel, echt lekker is ze ook niet
Hersman kent maar twee woorden, "kijk" en "tussenronde".quote:
en hij spreekt werkelijk ie-der-een voor het beginv an de wedstrijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hersman kent maar twee woorden, "kijk" en "tussenronde".
Mjah, das dan wel weer gezelligquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
en hij spreekt werkelijk ie-der-een voor het beginv an de wedstrijd
denk je? Vandaag is het voor Kramer de schade ten opzichte van Fabris zo beperkt mogelijk houden. En nu is het juist Fabris die het direct in eigen hand heeft hoeveel Kramer zeg maar gaat verliezen. Want dat-ie keihard over Sven zal gaan in de laatste ronde, dat lijkt me duidelijk. Ik ben dan wel erg benieuwd wat voor antwoord Sven daar tijdens de rit op heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:20 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat het voor Kramer wel een voordeel is dat ie tegen Fabris moet en niet afzonderlijk van elkaar.
en Fabris die telkens naar de rondeborden van Carl keek, dacht "verdomme, ik kom maar niet dichterbij"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:16 schreef Remzz het volgende:
In de krant vandaag:
"Tijdens de race hield coach Kemkers hem(Carl Verheijen) steeds een brod voor met de rondetijden van zijn Italiaanse tegenstander, zodat Verheijen wist dat Fabris aan het versnellen was"
ons hamstertjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Van de nog rijdende vrouwen doet Gerritsen al een aardige gooi naar die titel geloof ik.
Ook Kramer moet in staat zijn een snelle laatste ronde te rijden. Waarschijnlijk houdt hij het niet zo vlak als Fabris, maar maximaal binnen een seconde blijven moet toch lukken. Het verschil op de 10km is dan 0,25 x 20 = 5 seconden. Dat is haalbaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:20 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat het voor Kramer wel een voordeel is dat ie tegen Fabris moet en niet afzonderlijk van elkaar.
Fabris werd vorig jaar in de aanloop naar Turijn zo sterk op de 1500m en dit was dus daar nog voor...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:53 schreef sturky100 het volgende:
2jaar geleden tijden het ek in heerenveen moest kramer ook tegen fabris:
15 I 16 Enrico FABRIS ITA 1:48.53 (6)
O 18 Sven KRAMER NED 1:48.23 (4)
ik denk het ook. Zeker als ie Fabris onderdoor ziet komen in het laatste gedeelte. Als je niet tegen elkaar rijdt kun je het minder goed inschatten, maar nu dus wel, en Kramer is een echte vechter dus zal er dan ook nog even een supersprint uit trekken om redelijk bij te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:44 schreef Kozzmic het volgende:
Ook Kramer moet in staat zijn een snelle laatste ronde te rijden. Waarschijnlijk houdt hij het niet zo vlak als Fabris, maar maximaal binnen een seconde blijven moet toch lukken. Het verschil op de 10km is dan 0,25 x 20 = 5 seconden. Dat is haalbaar.
dan houdt je geen deelnemersveld meer over als je die allemaal gaat schrappenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Sommige schaatsters zouden ze gewoon moeten verbieden om te starten... zo'n Hongaarse met een 2.10 op de 1500m
da's ook weer zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan houdt je geen deelnemersveld meer over als je die allemaal gaat schrappen
Ofwel, schaatsen is een magere sportquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Sommige schaatsters zouden ze gewoon moeten verbieden om te starten... zo'n Hongaarse met een 2.10 op de 1500m
En PR's van 2.07quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Nou bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, topickiller....
Schaatsen is leuk!![]()
Ze heeft veel tijd (i.v.m. anderen), ze zit in de laatste rit straks lijkt me.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:35 schreef Bruce117 het volgende:
Nu maar hopen dat ze snel hersteld, want ze is toch wel diep gegaan
Inderdaad, ik grijp gelijk in paniek naar de remote als ze spreekt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Och jee... Marja Vis... ook al iemand waar ik echt helemaal geen kont mee heb
Ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:34 schreef Bruce117 het volgende:
Nieuw Wereldrecord Openlucht
1:56.78
Ireen
Inderdaad, die wordt steeds beter.quote:
dat laatste hoef je niet te zeggen, Mirri is er toch nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik grijp gelijk in paniek naar de remote als ze spreekt.
Maar ze is wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |