Hebben keeperstrainers uberhaupt zin, ik heb er eentje maar misschien dat ik die ook nog omzet in een assistentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef Ruudt het volgende:
Goalkeeping Coaches: 0
Assistant Coaches: 10
Met 10 haal je het hoogste rendement.
thanks, dan gaan we dat straks gelijk even doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef Ruudt het volgende:
Heeft weinig zin als je er maar 1 hebt, dus mooi omzetten.
Ik heb er al heel veel ontslagen. Ik heb er all1 toen weer een aantal aangenomen omdat ik er toch wat anders over denk dan de meeste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:54 schreef Yankee_One het volgende:
tijd om wat personeel te ontslaan denk ik?
Dat ga ik ook doen. Ik moet all1 ff wachten tot zondag. Ik heb ook een nieuwe coach nodig. En nog een nieuwe trainie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:30 schreef mp-menace het volgende:
En het stadion uit te breiden. Uiteraard meteen een ideaal (63%-25%-10%-2%) stadionneke van maken. Zo te zien geld genoeg om er 3000 tot 5000 plaatsen bij te bouwen. Een uitbreiding naar 15000 plaatsen vanuit zijn huidige stadion zou 348000 kosten. Geld zat dus!
Na omzetting van 0/10 naar 1/9 zakte mijn keeper van uitstekend vorm naar waardeloos binnen een maandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ik heb 1 keepersassistent en 9 assistent trainers. De toegevoegde waarde van een 10e assistents is haast niets, dus heb ik liever 1 keeperstrainer erbij. En ik moet zeggen dat ik zelden een vormcrisis bij mn keeper heb.
Dit heb ik vaker gehoord, ik heb er dan ook 1.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
Na omzetting van 0/10 naar 1/9 zakte mijn keeper van uitstekend vorm naar waardeloos binnen een maand
Ik heb er nu juist weer 0quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gehoord, ik heb er dan ook 1.
We have a winnerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:01 schreef rompompom het volgende:
Of jullie leggen de klemtoon verkeerd.. Met 'ook' hoeft-ie niet te bedoelen dat twi erook één heeft.
Die past hier niet, qua formaat! Zijn er echt geen andere prijzen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
We have a winner![]()
U gaat door voor de --> [afbeelding]
Meer dan 10 assistenten (keepersassistenten + normale assistenten) verlies je je training door. Snel de keeperstrainer ontslaan dus, anders gooi je een week training weg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Extra assistent genomen en mijn keeperstrainer toch maar gehouden... die 1500 ga ik niet dood van
Ik heb nu 5 assistent-trainers en een keeperstrainer... in totaal 10 assistenten zit ik dus nog niet aan maar dat laten mijn financieen nog niet toequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Meer dan 10 assistenten (keepersassistenten + normale assistenten) verlies je je training door. Snel de keeperstrainer ontslaan dus, anders gooi je een week training weg.
quote:Finlay Cameron (147596790)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
oh, en dat kan ik er nou net niet bijhebben eigenlijk... speel de komende twee potjes tegen het beste middenveld van mijn leaguequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef twi het volgende:
Nee, je middenveld is alleen minder sterk.
Mijn coach heeft inmiddels zwak leiderschap en dat in de VI.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef komrad het volgende:
mijn coach is van goed naaar redelijk leiderschap gedaald
100 kquote:Liu Wai Lok
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Chinese Taipei
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijkSpelhervatting: redelijk
15 kquote:Iginio Galvez
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Bolivia
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
3 kquote:Liang Teck How
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Singapore
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Vandaag even voor trainees wezen shoppen:
[..]
100 k
[..]
15 k
[..]
3 k
Ben weer klaar voor dit seizoen, lekker doortrainen maar weer.
Allen voor de redelijk lange termijn, skilltraden kost teveel moeite...![]()
Mn laatste aankoop voor deze week. Hopen dat er een paar van stijgen en winst maken natuurlijkquote:Johan Gabrielsson (147655372)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 640 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Jazeker, maar alleen in sublevel en ik ben counterkoning dus is ook niet zo heel boeiend die teamgeest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
Nice.. Nog TS hit gehad met twee controversiële knakkers?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....
anders ga je slapen ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 05:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jazeker, maar alleen in sublevel en ik ben counterkoning dus is ook niet zo heel boeiend die teamgeest.
[..]
Sambal bij? Kalendel? Foebellel?
Slapenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
anders ga je slapen ofzo![]()
![]()
vanavond 7e ronde![]()
allemaal duimen, ook voor qyn! ws krijg ik rond de 15% bbz ofzo
Tot het eelt erop staat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
.
Succes vanavond..quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....
succes beiden!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je biedt op dezelfde spelers als ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |