Dan lijkt me dat systeem wat HAL9000S hierboven laat zien ideaal. Makkelijk eruit te pakken en wel zichtbaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben echt al lang op zoek om iets te vinden dat je de platen met de voorkant kan zien maar nog wel kan afspelen. Dus bijvoorbeedl achter plexiglas aan dem uur maar dan kan je ze neit meer afspelen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neen niet door de platen...gelukkig nietHet zijn een soort van metalen houders waar je de platen in kun zetten, je kunt ze aan elkaar hangen zodat je zelf kunt bepalen hoeveel 'rijen' je onder elkaar wilt hangen. Je hoeft dus alleen de bovenste laag aan de muur te bevestigen, ideaal.
Ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat bedoel hij dus dan zie je de voorkant welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, maar dan nog zie je neit de voorkant als hij tussen twee andere lp's staat. Ik wil dati k steeds naar de voorkant kan kijken
*meldt*quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Dimmie het volgende:
Oh, en de meeste mensen zetten ze al decennia lang in die Curver dingen:
[afbeelding]
woei dat moet ik ook hebben! Heb nog hele rits aan Pink Floyd platen die ik zo aan de muur wil hebben. Zouden ze dat nergens anders hebben in NL? (in de buurt van Alkmaar woon ik namelijk) Hebben die dingen ook een bepaalde naam?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neen niet door de platen...gelukkig nietHet zijn een soort van metalen houders waar je de platen in kun zetten, je kunt ze aan elkaar hangen zodat je zelf kunt bepalen hoeveel 'rijen' je onder elkaar wilt hangen. Je hoeft dus alleen de bovenste laag aan de muur te bevestigen, ideaal.
Ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Papier is te grof dat schuurt teveel, en geeft teveel stof af.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:22 schreef Pudy het volgende:
Platen altijd rechtop zetten, en niet opelkaar leggen. Voor platen die je echt mooi wilt houden, de platen buiten de hoesbewaren in een papieren binnenhoes, zo voorkom je ringwear:
heb ze ook besteld daarquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef Echoes het volgende:
ik ahd ook even nagevraagd, maar die gasten in Nijmegen zeiden dat zij de enige waren die ze importeerde. Ze wilden ze ook opsturen voor 6 euro trouwens.
En hoeveel platen kun je kwijt voor die 6 euro? Hoe groot is dat ding dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef Echoes het volgende:
ik ahd ook even nagevraagd, maar die gasten in Nijmegen zeiden dat zij de enige waren die ze importeerde. Ze wilden ze ook opsturen voor 6 euro trouwens.
kijk eens naar de foto die je hierboven postquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
En hoeveel platen kun je kwijt voor die 6 euro? Hoe groot is dat ding dan?
Zes euro voor 1 zo ding vind ik wel erg duur.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kijk eens naar de foto die je hierboven post
zijn losse dingen
3,50 per stuk, 6,00 verzendkosten
Bestel je er 10. betaal je minder verzendkosten per rek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zes euro voor 1 zo ding vind ik wel erg duur.
Maar als je ze plat legt krijg je toch van die lelijke doorlig ringen in je hoes, zeg maar?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Lucille het volgende:
Plat is in theorie beter, maar heeft als nadeel dat bij een redelijke stapel stofdeeltjes in de groeven worden geperst. Vandaar dat in de praktijk op z'n kant beter is, mits ze niet te schuin staan. Ook is op z'n kant beter voor de hoes zelf, want als je een meterhoge stapel hebt als op die foto hierboven wordt het karton van de hoes ook platgedrukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |