Teh rape drug ftw!1!!!11quote:
Dan schoppen we iedereen er toch gewoon uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hopelijk is er niet een of ander duf bandje. Of erger: een goed bandje en zo druk dat we er niet met z'n allen passen
.
Je kunt zeggen wat je wil,maar de vorige keer was het bandje niet duf.Integendeel,het was erg luidruchtig.Met de soundcheck die langer duurde dan het optreden en met Sunchaser op drums.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hopelijk is er niet een of ander duf bandje. Of erger: een goed bandje en zo druk dat we er niet met z'n allen passen
.
De hele meet is vorige keer een beetje langs me heengegaan. Vanwege de denkbeeldige vermissing van mijn portemonee ( "quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil,maar de vorige keer was het bandje niet duf.Integendeel,het was erg luidruchtig.Met de soundcheck die langer duurde dan het optreden en met Sunchaser op drums.![]()
Tof! Ga je deze keer ook dronken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De hele meet is vorige keer een beetje langs me heengegaan. Vanwege de denkbeeldige vermissing van mijn portemonee ( "" ). En de diepzinnige gesprekken op het toilet (tegen NanKing: "Dus jij vindt een lul helemaal niks?")*.
* Is mij verteld, ik weet van niks.
Jamaar de X-factor meet lijkt me zo leukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
En hier is de eerste nutteloze poll voor de komende meet.
Moemoe twijfelt of ze naar de meet komt ja/nee.
Poll: Gaan we moemoe massaal negeren als ze niet naar de meet komtVanzelfsprekend Nee, ik vergeef het haar wel Nee zeg, ik ben gek op biefstuk
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Leg het probleem hier even neer moemoe, dan kunnen we erover in discussie gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jamaar de X-factor meet lijkt me zo leuk.
Nou!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leg het probleem hier even neer moemoe, dan kunnen we erover in discussie gaan..
heb mezelf prima vermaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig! Het is je goed bevallen de vorige keer he?.
X-factorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou!
9 februari is deze meet en 10/11 februari is de X-factor meet. Er kunnen gratis kaartjes geregeld worden, maar de voorwaarde is dan wel dat je 10 EN 11 februari aanwezig bent. 3 meets in 1 weekend is me iets te veel van het goede. Dus naar welke ga ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |