Ik heb een vraag naar aanleiding van een discussie die ik laatst met iemand had. Mischien is fok niet helemaal de ideale plaats voor dit soort vragen en de kans op serieuze antwoorden is mischien vrij klein..maar ach ik waag t er toch op
Eigenlijk zijn t 2 vragen
de 1e vraag is hoe entiteiten waargenomen kunnen worden, ik weet dat sommige mensen een warmte verschil voelen, maar er ook mensen zijn die aan de hand van gehoor of aan de hand van reuk merken als er geesten in de buurt zijn. Maar is het ook mogenlijk dat mensen geesten echt als "persoon"waarnemen (ik bedoel dus eigenlijk zoals in de sixth sense)
mijn 2e vraag is of het zo kan zijn dat er bijv een geest ergens in een kamer van een huis zit en het onmogenlijk is voor die geest de betreffende kamer te verlaten..dus niet omdat hij dat zelf niet wilt, maar omdat hij dat niet kan...en dan is de vraag waarom zou hij dat niet kunnen
beetje vreemde vragen, ik weet het
![]()
maar toch zou ik graag antwoord krijgen hierop
ow en voordat er mensen dit topic gaan volgooien met reacties om te ontkrachten dat er geesten bestaan enzo...daar gaat het hier niet over, die discussie mag je ergens anders gaan voeren