Ik kon ook al niets vinden. Zou je het adres hier kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:44 schreef k_man het volgende:
Een site hebben ze niet, volgens mij. Op hun kaartje staat wel een mailadres, geen website.
Zwembroek.quote:
Omdat er een groot strand is en het wel eens goed weer kan zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef k_man het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar waarom neem je die mee?
Je moet niet in je hotel hangen, maar die stad in! En als je de weersvoorspelling hiervoor ziet, dan weet je dat het geen strandweer is.:Pquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat er een groot strand is en het wel eens goed weer kan zijnof een zwembad in het hotel
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
Nog een last-minute tip: midget-golf in het park op de droogevallen rivier. Ergens halverwege tussen de stad en het wetenschapspark ligt een erg leuke midgetgolf baan
Ideaal tijdverdrijf tijdens de siësta in dat soort landen. Als het 37 graden is, dan wil je niet veel meer doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef k_man het volgende:
"Wat heb je gedaan in Valencia? De architectuur van Calatrava bekeken? De musea? De oude stad?"
"Nee, we hebben midgetgolf gespeeld."![]()
Dat dus. Niet dat ik denk dat die zwembroek m'n koffer zal verlaten, maar goed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef Fogel het volgende:
Een spa-afdeling in het hotel geeft je een prima mogelijkheid om 's ochtends (of pas in de middag) je kater weg te krijgen
Je gaat alleen gekleed in een lendendoekje? (da's in ieder geval de norm voor het Gellert spa in Boedapest)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat dus. Niet dat ik denk dat die zwembroek m'n koffer zal verlaten, maar goed.
UIO biert niet, die sinast. Dus schiet eens op mannenquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef costadibalkoni het volgende:
Ik zeg een uurtje vertraging met de terugvlucht, dan nog van Schiphol naar huis, beetje bieren en bijkomen....dus dat reisverslag zal nog wel even op zich laten wachten...
Ik zeg een uurtje vertraging op de heenvlucht en een ruim uur vertraging op de terugvlucht. Ben nu eindelijk een beetje bijgekomen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef costadibalkoni het volgende:
Ik zeg een uurtje vertraging met de terugvlucht, dan nog van Schiphol naar huis, beetje bieren en bijkomen....dus dat reisverslag zal nog wel even op zich laten wachten...
Kom maar op met je verhalen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zeg een uurtje vertraging op de heenvlucht en een ruim uur vertraging op de terugvlucht. Ben nu eindelijk een beetje bijgekomen.
Wij dingen doen die populair zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Steven184 het volgende:
[afbeelding]
Deze hebben jullie wel gemist he? Want is veel te popie jopie.
Daarom, die moeten jullie gemist hebben anders gaat het fout.quote:
Er is weer zoveel fout gegaan dat we die uiteindelijk toch maar bezocht hebben op maandagmorgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef Steven184 het volgende:
Daarom, die moeten jullie gemist hebben anders gaat het fout.
Je moet ook niks door Mita laten regelen. Zijn jullie daar nou nog niet achter? En kom eens op MSNquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er is weer zoveel fout gegaan dat we die uiteindelijk toch maar bezocht hebben op maandagmorgen.
Je gaat er nu al vanuit dat bij Mitä de fout lag. Gezien zijn geschiedenis met het regelen van zaken is dat natuurlijk ook geen gekke gedachtengang.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Ripley het volgende:
Je moet ook niks door Mita laten regelen. Zijn jullie daar nou nog niet achter? En kom eens op MSN
*zich opeens afvraagt hoe het met z'n hotelreservering in Helsinki staat...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je gaat er nu al vanuit dat bij Mitä de fout lag.
Hallo W. Jou zien we ook niet vaak hier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef costadibalkoni het volgende:
*zich opeens afvraagt hoe het met z'n hotelreservering in Helsinki staat...
Beetje off topic maar euh MK... hoe staat het daarmee?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet ook niks door Mita laten regelen. Zijn jullie daar nou nog niet achter? En kom eens op MSN
Ja, en waarom heb ik jou nog niet op MSN, ouwe regelaarquote:
Euhh... omdat jij je pm niet checkt?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en waarom heb ik jou nog niet op MSN, ouwe regelaar
Met mijn fotoverslaving zijn die gebouwen dus echt een must op het programma... herstel: op mijn programmaquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Steven184 het volgende:
[afbeelding]
Deze hebben jullie wel gemist he? Want is veel te popie jopie.
Dat is zeker, was toen nog bezig met het ontbijtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Met mijn fotoverslaving zijn die gebouwen dus echt een must op het programma... herstel: op mijn programma
Ok, dan mag hetquote:Op woensdag 4 april 2007 11:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Met mijn fotoverslaving zijn die gebouwen dus echt een must op het programma... herstel: op mijn programma
Dat krijg je he, als je in het diepe zuiden in een hotel niks te doen hebt....ga je een beetje fokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo W. Jou zien we ook niet vaak hier.
Ik weet nog wel een goede club.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Wil ik van het najaar een weekje heen.
Ik heb sterk het vermoeden dat je het over het huidige voetbal hebt, tong80. Daar heb ik dan weer totaal geen verstand van. Iets dat ik graag zo hou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |